INCOMPLETE

 2014.06.04. 19:08

Uff! Hát mit is mondhatnék...

Ma hajnalban elmaradt a zene-poszt, mert a mai filozófiatörténetre olvastam még Sartre-ról és az egzisztencializmusról - hármas lett a vizsga legalább, bár inkább Hegel-t kellett volna átnéznem (mondjuk úgy, hogy be se tudtam járni az előadásokra, mert japcsikulcsim volt ugyanabban az időpontban, asszem, nem is olyan gáz a hármas x'D) - úgyhogy jej. Tegnap viszont baromi szar napom volt.

Elírtam a tipográfia vizsgám időpontját. 11:45-öt írtam ki a Neptunból két hete mert akkor még tényleg annyi volt ott és kedd reggel, mikor beértem, láttam, hogy sehol senki. Páran szállingóztak ki a teremből, kérdezem, hogy ugye nem tipó-vizsga? Mondja a srác, hogy de, már fél órája elkezdődött. Ott volt egy instant szívinfarktusom. Aztán mivel látszott rajtam, hogy mindjárt elbőgöm magam, az egyik kint ácsorgó srác megnyugtatott, hogy még nincs veszve semmi, menjek be, kérdezzem meg a tanárt, hogy van-e még vizsgaidőpont, mert ha nincs, akkor muszáj lesz "megbuknom" a "nem megjelent" helyett, hogy fel tudjam venni az UV-t. De szerencsére még volt időpont. Úgyhogy 10-én nekiveselkedhetek újra a tipográfiának. Fuck yeah. (Mondjuk így utólag nem bánom, készülés után vettem észre, hogy a letöltött anyagom csak a fele annak, amit tényleg kér a tanár a vizsgán, úgyhogy most legalább letölthettem a másik felét is, és bevághatom azt is. x'D)

Viszont hazafelé, ha nem remegtem volna már így is eléggé az idegtől, tönkrement a telefonom. Jah, megint. -.-" Ugyanaz, mint az előzővel, elszakadt az adatkábel benne, úgyhogy tök fasza, bekapcsol, meg tudnak hívni - csak konkrétan nincs kijelzőm. x'D Szóval én nem tudok hívni senkit. Ami igazából nem olyan gáz, legalább nem növelem a telefonszámlámat. (Abból a szempontból gázabb, hogy SMS-t sem tudok olvasni. ><) De ami miatt inkább kibuktam, az az, hogy így nem tudok zenét hallgatni. First World Problem, tudom, de a fenébe is, gyűlölöm, amikor utazás közben nekem más embereket kell hallgatnom, hogy ki, kivel, mikor, hol, mit, miért, mennyiszer, hogyan - én erre annyira nem vagyok kíváncsi. ><

De ma legalább végre volt időm olvasni egy kicsit... Vizsga után még volt egy találkám egy lányzóval, hogy visszaadjam neki a mikrofonját, ami november óta pihen nálam - mindketten elfeledkeztünk róla, na x'D - és mivel én 10-től vizsgáztam, de már fél 11-kor kijöttem, hogy jippi, ez is letudva, a találkozót viszont csak fél 12-re beszéltük meg, volt egy órám olvasni, és majdnem teljesen végeztem is az Ethan és Carterrel. *.* Olllyan cuki az a két srác! (Majd ha végre kivégzem, lesz élménybeszámoló. x'D) Szóval legalább azalatt az egy óra alatt végig vigyorogtam, bájos az a regény - bár most épp eljutottunk a főkonfliktushoz, de úgy vélem, a srácok kilábalnak majd belőle x'D - és jókedvre derített. x3

Nna, de azt hiszem, ideje volna befejeznem a rinyálást, és helyette inkább mutatnom a mai nap számát, elvégre valószínűleg arra jobban kíváncsiak vagytok, mint a személyes nyomoromra. x'D Úgyhogy, voilá:

És vééégre, elmondhatom azt, hogy ez a szám nem csak azért van itt, mert rajta volt a setlisten! x3 Bár ez volt a negyedik szám, ezt a dalt a koncert óta imádom. *.* (És ez a klip, OMG! Főként az eleje, amikor a srácok ki vannak bilincselve. *.* Kérek otthonra egy Satoshit, ugyanígy, megbilincselve egy fotelben. x'D) És hogy értsétek is a szöveget, kaptok fordítást is:

gazing at tomorrow   abandoning all   changing rhythm   asking for your reply

revolving distortion   changing   for better or worse   the scenery has changed

everything has lost its taste   like the story of the gum

advancing ahead today as well   look, imagine the next page

completely envisioning how things will turn out   like the epilogue of disillusion

sorry, but I can’t save anyone   the outcome is dependent on you

if it is incomplete   say it now

the time spent waiting   is all futile

if it ends   it only begins again

we continue to live like that

everything is of no interest   like the story of the trash

look, burn everything   look, imagine the next stage

no more trouble in the future   if we were in that reality

for a while, I think I came to my senses   isn’t this merely a dream

if we are bounded   try giving up

if we are escaping   we will still make it in time

a series of impertinent talk   translating into excuses

should we continue to live like that?

limit that can be easily overcome

is the dream such a trivial thing   how is it

the art of living   although you always look like you understood it

silence makes a sound   and crumbles away

if it is incomplete   say it now

the time spent waiting   is all futile

if it ends   it only begins again

let’s continue to live like that!

Remélem, tetszik. ^^ Én viszont most megyek, végigaludtam a délutánt, és már kezdek éhes lenni. x'D

Adieu!

Címkék: zene dalszöveg rinya girugämesh

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr686278507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alouette 2014.06.08. 16:28:00

Hát....nem vagyok meglepve, hogy ebbe azonnal beleszerettél :) Főleg ha a klipet is hozzánézzük... :3

Tadeshi 2014.06.08. 18:04:37

@Alouette: Neked is kéne egy kibilincselt Satoshi otthonra, mi? *grin* (De én telhetetlen vagyok és az egész bandát akarom. x'D)
süti beállítások módosítása