Toumei Answer

 2015.02.16. 23:10

Hát, szép estét megint~ Folytatjuk a Kagerou Project-et, hölgyeim és uraim. ^.^

Bár a "kánonnak" számító dalokon túl vagyunk, vannak azért itt még kapcsolódó számok bőségesen, és kezdésként asszem sikerült megtalálnom a legszomorúbb számot ezek közül. x'D

De komolyan. Ma szar napom volt, és ahogy elkezdtem hallgatni ezt a dalt, meg olvasni a szöveget, hát... majdnem elsírtam magam. (Gyerekek, ez a szám már-már olyan keserű, mint az Ayano's Happiness Theory. T_T) Szóval tessék, sírjatok velem:

Tessék. És aki esetleg ettől nem bőgte volna el magát, annak itt egy zongora-cover, élő vokállal.

...Én. Mindjárt. Sírok. (1:36-tól meg belefulladok a könnyeimbe.) T_T És oylan szép a lány hangja...! És... És... Ayanoooo...! T_T

Khm, összeszedtem magam. Tényleg. *szipp*

Amúgy, benfennteseknek egy mellékes infó: emlékeztek, hogy a manga első fejezetében Ene töröl egy fájlt - egy dalt, egészen pontosan - amit Shintarou szerzett? Nna, az a Toumei Answer. =D (És ez csak jobban megalapozz aa gyanúmat, hogy Shintarou valójában Jin - a dalok szerzője - alteregója. x) Alapozom ezt arra, hogy mindketten zenét szereznek, és a "shin"-"jin" szépen összecsengenek. Ez csak az én elméletem. De nekem bejön. XD)

Na jó, most már megyek. Sírjatok sokat.

Adieu!

Címkék: zene ia vocaloid utaite kagerou project

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr347181881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

selia 2015.02.24. 15:53:06

Először nem szerettem ezt a dalt, de amikor végre megértettem miről szól nagyon a szívemhez nőtt.
Tetszik ez az elmélet!! :D Tisztára déjá vu érzésem támadt mikor olvastam, mert ugyanez jutott eszembe amikor a your eyes-t hallottam Jin-től, arra gondoltam na biztos ő lenne ez a zeneszerző srác. :D

Tadeshi 2015.03.08. 16:15:43

@selia: Nna, örülök, hogy nem csak nekem jutott eszembe! =D
süti beállítások módosítása