Esik a Yuki!!! X3

 2009.12.13. 13:39

Illetőlegesen szállingózik. xD (Azóta szállóanekdotává vált beszélgetésrészlet Tune-channal: én: - Esik a Yuki! ő: - Biztos lehúzza a Gravitation. =P De akkor egy Shuichinek is kell lennie valahol! xD én: - Bizonyára már a Yuki alatt van. XD Aki nem értené: a Gravitation yaoimanga/anime a párbeszéd tárgya, s Yuki benne a seme, akinek a neve mellékesen azt jelenti, hogy hó. Shuichi pedig értelemszerűen az uke. =P Tessék kiművelődni, és yaoit nézni/olvasni. xD)

No, de szóval, esik végre a hó, még ha nem is marad meg nagyon, de legalább esik, és valami tél-érzetet kelt bennem. xD Mert hogy eddig nem nagyon volt, az is biztos. (Vicces, fater bejön hozzám fél kilenckor, még nagyban szunyálok, erre elkezdi: Tünde, esik a hó! És akkor Tünde felpattan, és kiló ötvennel startol az ablakhoz, közben meg sikítozik. xD)

És... És a lényeget hagyom ki, természetesen!! Na, a lényeg az, hogy lehet, megyek Metallica koncertreeeeeee! x3 IGEEEEEN!! X3 annyira... Kjaaaaaaa!! Nem hiszem eeeeeeel! De komolyaaaaaaan! Május 11-én jönnek szerény hazánkba, és hétfőtől már lehet kapni jegyeket! És amikor ősök ezt meghallották két napja a hírekben, Évi azzal nyitott be, hogy akarok-e menni. Persze már tudtam, hogy lesz Metallica koncert, Saci jóvoltából, de megint feltört belőlem egy sikoly. Metallica! ITT! Pont, amikor elkezdtem értük rajongani! XD (Saci, ezer hála! XD) Ez nem elhet véletlen! XD Nem, ez nem lehet az! XD (Amikor Saci ezt közölte velem, hatszor futottam körbe a lakásban, és sikítoztam, mint egy félőrült. De jó, hogy éppen akkor csak én voltam otthon... x'D)

Szóval wááááááá! XD addigra nekem kell szereznem kibajó ruhákat, ez tutifix. xD Nem mindegy, hogy az ember miben megy koncertre. xD És baaaazz, ilyen niiiincs. xD Még mindig nem hiszem eeel. xD Majd csak akkor, ha már a kacsóimban tarthatom a jegyet. xD

Na, fhu. És! A másik, amit képtelen vagyok elhinni, még mindig: Tune szerdán talált nekem BJD-ket. (BallJointed Doll = gömbízületű baba) Illetve egyet, aki... Akiben megtaláltam Jonathant... (Ő lenni jelenlegi Kishi-s szerepezésbeli karakterem. xD) Nah, nézzétek meg, és csodáljátok, bemutatom Jonathan Mercure-t! <3

Ugye milyen eszméletlen?! Egyszerűen váááh... De tényleg! Ezen a képen estem bele, és világosodtam meg, hogy Ő Jonathan. <3 (Egyébként Infiniti-s szépség, a SID kollekció chris névre hallgató gyönyörűsége. De köztünk csak Jonathan. (Vagy Nath. xD) És akkor még jöjjön az a pár kép, amiket eszméletlenül fest! X3

Ez volt a másik, amin beleszerettem. xD Egyszerűen... wáhh... *fall in love* Az egyetlen szépséghibája, hogy... LIMITÁLT!! X'D Ezen már komolyan sírva röhögök. xD Bazmeeeeg... Amikor ezt tune közölte velem, na, az felért egy érvágással. xD Úgyhogy, tessék vigyázni ilyesmivel. xD

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

HA valaha lesz BJD-m, csak és kizárólag ŐT akarom. Senki mást. xD Ez minősíthető fanatizmusnak? XD 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És Kishi lemazochistázott miatta. xD Hát... előfordulhat. xD Nem vagyok mazochista, csak egy egészen kicsit. (KHM... Tadeshi gonosz énjének erről más a véleménye, de a gonosz én, aki nem mellékesen a Lilith névre hallgat le lett szavazva a Jó Én és az eredeti Tadeshi által, kettő az egy elleni szavazásban, és nem szólalhat fel. xD)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nos, először is örök hálával tartozom Tune-channak, amiért megmutatta nekem Nathet. ^w^ És persze, hogy legyen teljes a mbejegyzés, nem csak Nathet találtam ám meg! xD 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tekintetbe véve, hogy az Infiniti Lutsot másol, gondoltam, megnézem, hogy a Luts miket produkál. És hát enyhén padlót fogott az állam. Dantét kerestem, de sehol nem találtam. Tune mutatott egy szépséget, akire majdnem azt mondtam, de aztán rájöttem, hogy nem. Csak a haj stimmelt, a szem és az arc messze nem.)

Node, szóval, Dante még keresteti magát. De! Megtaláltam *ta-ta-ta-taaaaaam!* CAIN BLUSTERT! x3 (Ismerős még a kiskölyök? A 13 éves színészpalánta, akinek vala egy édes-kedves Nate nevű bátyuskája, és az életéből négy epizód már fent is van? ^^ Nah, ugye, hogy ugye. xD S akkor lássuk, hogy is fest in BJD! X3)

Nah? ^^ Ugye milyen ééédes? x3 Mert szerintem halálcukker!! x3 És ez volt az a kép, amit megláttam, és kijelentettem, hogy Ő Cain. ^^ Mondjuk, már a kis indexképnél is gynakodtam, hogy hm, fekete haj, eszményi kék szemek, egy pillantást megér. És valóban megért. xD 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ez meg a másik fele. xD Kész... Teljes K.O. xD Ez a srác egyszerűen imádnivaló. xD (Egyébként a Luts Kid-Delf kollekciójának tagja. ^^) És! Ő nem limitált! XD Király, mi? xD

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nah, még ez, és mostmár tényleg megszűnök. xD Csak.. csak ezt egyszerűen nem bírtam kihagyni... xD És... és basszameg!! Ihletem valaaaaa!! Cainhoz!! VÁÁÁÁÁ!! 

Sipircelek írni! Bye-bye! ^w^

Címkék: zene szerep napló metallica bjd

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr221594099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Luca0707 2009.12.13. 16:55:21

Szerintem akkor is lányos... Mindkét baba lányos...

Tadeshi 2009.12.13. 17:10:31

@Lola07: Szerintem meg pont emiatt gyönyörűek! XP
És egyébként is, Cainnak fontos, hogy lányos külseje legyen, mert *spoileeeeeeeer* és ha Nate *spoileeeeeeer*, akkor Josh *spoileeeeeeeeer* xD
Nah, most már ki lehet bogarászni, hogy mit akartam. xD (És ha te tudsz róla, és le mered írni, kitekerem a nyakad, majd felnégyellek, aztán a beleiddel összekötözöm a negyedeidet, és egy zsákban a Dunába doblak. - kicsit brutális vagyok? meglehet. xD)

Luca0707 2009.12.13. 17:12:56

@Tadeshi: Heheheeee... Én tudooooom... De senki se fogja tőőőlem megtudni... *tenyerét dörzsöli egy sötét vigyorral az arcán*

Tune-chan 2009.12.13. 17:50:04

Na akkor majd Tadeshi puhításával kell foglalatoskodjak, hogy megtudjam, mi lesz majd itt. xD
Caint nekem nem is mutattad, Tadeshi, hát szégyelld össze-vissza magadat! Amúgy a képek túl nagyok, a bejegyzésben csonkoltan láthatók. Tippem ennek megoldására vagy az, hogy html kóddal kicsinyíts rajta, vagy az hogy linkeld. Különben nem jövök ide többet, mert az oldal eléggé lassú lesz tőle. :P
Amúgy meg a BJD-khez annyiféle hajat-szemet lehet vásárolni, hogy csak az arcforma a lényeg igazából. Mondjuk, ha nem látod a megfelelő összerakásban, lehet nem mondod azt, hogy aha, az ő! Csak a gyanú él benned... (Mint nekem először a Little Monica Dyuke-nál, mikor őfelsége szőke parcsiban pillogott reám...)

Tadeshi 2009.12.13. 17:54:13

@Tune-chan: Engem nem lehet megpuhítani olyan könnyen... Illetve... *khm... nem rosszra gondolni. bár, ki mondta, hogy az rossz? xD*
Szégyellem magamat. Így megfelel? XD De voilá, itten vala. xD
És kicsinyítettem őket, de ezek szerint nem eléggé... hjajh... a Klimt-képekkel is ez volt a gáz... De segond, még kitanulom. xD
És... És igen, tudom, hogy arcfüggő, de még az arcát se találtam meg. xD

Tune-chan 2009.12.13. 17:57:12

@Tadeshi: Nem úgy viselkedsz, mintha tudnád. :P
És ezért jelenik meg, ha rákattolsz a mentésre először, a gombok fölött az előnézet gombocska, ami megmutatja, milyen lesz a bejegyzésed. Ajánlom figyelmedbe. :P

Tadeshi 2009.12.13. 17:58:40

@Tune-chan: Köfönöm szépen az ajánlásokat. =P

Tune-chan 2009.12.13. 18:04:25

@Tadeshi: Nincs mit - szükséged van rá, különben ilyen randa maradna az oldal, s lassan töltene be az én hülye kis gépemen. :P S magadtól nem jönnél rá... :P

Kishi 2009.12.14. 21:06:26

Csinosak. bár nekem az Chris jobban bejön. A másik nekem túl... gyerek. S ez még enyhe kifejezés.

Spoilert említettél, egy általam is érdeklődött történetedhez? Nagy hiba. Mert engem cefetül érdekel. S ha nem kapom meg, amit akarok, akkor ŐSznobságom nem hajlandó semminemű szerepet sem folytatni veled, míg meg nem adod nekem, amit akarok... *bájos mosoly* Márpedig Jun kedves feneke egy jó baszásra vár, nemde...

Engem apu fél nyolckor keltett a hóval és a lángossal. Utóbbi jobban izgatottXD Lehet, hogy azért, mert nemegy havas télre emlékszemXD

Tadeshi 2009.12.15. 11:53:47

@Kishi: Tudnék mondani példát, amikor kifejezetten az volt a kérésed, hogy gyerekkel legyek szerepben. =P Régen volt, de volt. XD (Rémlik valami Kaito-senseiről és Io-chanról? XD)
Meg fogod kapni, belive me. Sőt, ha eljutunk már bizonyos részekig, amikor majd Josh *spoileeeeeeeeeeeeeeer* és Cain *spoileeeeeeeeeeeeer* akkor majd alkotok egy yaoi-s különkiadást. ^^ (Egy Nate/Josh felállásban ki a semésebb? =S Sztem Nate!)
Khm... Jun-cica... KHM... Majd megpróbálom feltenni róla a képet... Meg Eroiról is. xD Átstartolok Fruhoz, és beszkenneltetem. xD Csak ne lepődjetek meg, ha előbbin Marilyn Manson Sweet Dreams-ének dalszövege lesz, utóbbi fölött pedig a kultúrmegálló prezentációjának jegyzetei... xD
Én is emlékszem havas telekre, de idén még egyet nem tapasztaltam. =P

Luca0707 2009.12.15. 20:54:56

Neeee, csak Marilyn Mansont neeeee!!!!!!!!

Miss Rose 2009.12.15. 21:04:53

Hát nem olvastam végig az összes kommentet, szóval lehet, h nem a kialakult beszélgetést fogom folytatni. Minden esetre örülök, ha ilyen hatást értem el. És tényleg nem lehet véletlen - RAJONGANI én is ebben az évben kezdtem el... :P És már nyafogtam össze-vissza, hogy miért nem mentem ki Bécsbe apával és Zsocával, erre telibe talál a hír, hogy MAGYARORSZÁGON MEHETEK METALLICA-KONCERTRE! SzentségesúrAxl... megyek körbefutni a háztömböt - lélekben, mert b***ott hideg van kint... XD

Tadeshi 2009.12.17. 19:48:11

@Lola07: Mi van, már az olvasásától is frászt kapsz? XD
@Miss Rose: Lám, mit hoz a véletlen. xD Én is hasonlóképp érzem magam. xD (Fater, bassza meg, vegyél jegyet, mert el fog fogyniiii!!)

Luca0707 2015.03.07. 22:19:49

Igazi élmény volt ezt az egészet újra olvasni! Nosztalgia ezerrel! :D

Tadeshi 2015.03.08. 16:19:12

@Lola07: ...Könyörgöm, mondd, hogy csak Cain miatt. x'D
(Komolyan ott tartok, hogy törlöm az összes bejegyzést 2013 előttről... x'D)

Luca0707 2015.03.08. 16:32:38

@Tadeshi: Naná, hogy Cain miatt! Jaaaaj, milyen jó sztorikat találtunk kis akkoriban... Meg most is! :D
süti beállítások módosítása