Lamia~

 2015.03.15. 01:08

Hát, hölgyeim és uraim, ezt is megéltük - az én kis dögöm immáron Nami által megfestve, Blanka által felruházva és általam felparókázva hazatért~ x)

Történt ez csütörtök délután, és igen, kicsit megkéstem a képekkel - de legalább vannak. x'D Mert szép volt az idő fotózásra, és még a telefonom se hagyott annyira cserben - de elnézést kérek a homályos képekért, sajnnos nagyon remegett a kezem, és néha az ég is kicsit befelhősödött, félhomályban meg annyira nem csinál éles képeket ez a szegény ketyere... De legalább fotóz, és ez a lényeg. x'D

És akkor nem is szaporítanám tovább a szót, hadd mutassam be néhai gróf Vereczkei Sebestyént, az én drága Lamiámat~

dsc00064.jpg

dsc00072.jpg

dsc00087.jpg

dsc00090.jpg

...Aki jelen pillanatban épp onnagatának adja ki magát. x') De szerintem baromi jól áll neki. x) Nami meg a festéssel valami mesteri munkát végzett - bár állítása szerint nagyon megszenvedett a sráccal - és jah, nem tagadom, makacs a szívem, nagyon makacs... De még akkor is, ha én akarok vele kezdeni valamit.

És ha már itt tartunk, asszem tartozom egy vallomással... Amikor hazaértem vele, és visszaraktam a fejét a testére, betettem a szemeit majd ráadtam a haját - megijesztett. Nem, nem a baba, hanem a karaktere. Mert először, amikor ránéztem, teljes díszében, hirtelen nem azt a karaktert láttam benne, akire számítottam. Esküszöm, már-már sértetten nézett rám - de lehet, csak én haluztam be x'D - és nem bírtam rájönni, miért. Aztán gondoltam, beállítom a tükör elé kicsit, háthogyha látja magát, hogy milyen gyönyörű, megbékél a ténnyel, hogy mostantól nálam lakik... (Amúgy nem, nem vagyok teljesen elmebeteg. x) )

Szóval igen, kicsit megilletődtem, hogy mintha nem az a mocsokdög vámpír állna velem szemben, akit kitaláltam évekkel ezelőtt, elképzeltem és megírtam, és alakítgattam, formálgattam, amíg túl nem lépett rajtam... De aztán ahogy kivittem a nappaliba és elkezdtem fotózgatni, előjött, amire vártam - csak megmutatta magát a kis dög! - szóval megnyugodtam, hogy nem kaptam egy teljesen másik karaktert véletlenül, mint akit haza akartam hozni. x'D

De most már tudom, hogy Lamia engem sem átáll megtéveszteni, ha épp ahhoz van kedve, hogy a frászt hozza rám - és hogy mégsem ismerem annyira a karakterem, mint gondoltam. x'D

Ellenben a további fotózgatás során mint említettem, őgrófsága méltóztatta megmutatni, hogy milyen kis kacér dög bír ő lenni, ha épp ahhoz van kedve - és hogyhogy  tud velem kokketálni... Szóval tessék, élvezzétek a képeket - van mit rajtuk...!

dsc00108.jpg

dsc00111.jpg

dsc00113.jpg

dsc00116.jpg

dsc00121.jpg

dsc00126.jpg

dsc00130.jpg

dsc00131.jpg

dsc00138.jpg

dsc00140.jpg

dsc00143.jpg

dsc00144.jpg

Khm, hát... remélem, nektek is annyira tetszettek, mint nekem - én újból és újból belezúgok Lamiába, amikor csak végignézegetem őket... x3

Éééés, hogy ne csak egy jó hírünk legyen mára: képzeljétek, nem olyan rég megkaptam az elmúlt két havi ösztöndíjamat~ Tudjátok, hogy mit jelent ez? Azt kérem, hogy Gloria hamarosan testet fog kapni~ x3

Bizony-bizony, az én édes kicsi lánykám végre a saját lábaira fog tudni állni - a szó elgszorosabb értelmében xD - ha minden jól megy, akkor még márciusban fogok tudni rendelni. x) (Már ha tényleg minden jól megy... Még hiányzik egy kevés a test árából - igen, kéthavi ösztöndíj meg némi kuporgatott maradék mellett is >< - ráadásul tegnap előtt sikítófrászt kaptam a villanyszámlám összegétől. >< Szóval nem tudom, hogy az árvaságimból mennyit fogok tudni félrerakni ezek mellett... Úgy örülnék, ha szüleim küldenének valami csinosabb összeget a szülinapom alkalmából. x'D)

Hjajh, na jó, nem rinyálok, emlékezzetek inkább csak a szexi képekre az én kis Dögömről. x) 

Adieu!

Címkék: képek bjd lamia

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr577270345

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alessias 2015.03.15. 19:20:14

Öööööö... Valahogy úgy emlékeztem, hogy ennél kicsit keskenyebb a szeme... Mert így ne haragudj, de teljes lehetetlenség megállapítani,hogy fiú.

Tadeshi 2015.03.16. 00:12:27

@Alessias: Az nem baj. =D Tudod, ő néha lánynak adja ki magát. xD
süti beállítások módosítása