Dead and Seek

 2015.02.20. 23:31

Helló~ Jaj, istenem, megint csalok... Gomenne. ^^"

De szóval, a mai dalt is hozom, meg a holnapit -pontosabban az a mai xD - is mindjárt... És bevallom őszintén, ezt a számot korábban hallottam, mintsem, hogy megismertem volna a Kagerou Project-et... És akkor is már nagyon tetszett - talán a gitárszólam miatt... De szóval tessék, Dead and Seek~

Tessék~ IA-nak itt az átlagosnál kcisit gépesebb a hangja... De ennek orvoslására, képzeljétek, magam se hittem el, de találtam belőle egy élővokálos feldolgozást! =D Tattaratamm~

Íme. ^^ Bár a srác levágta az intro-t, és nem is offvocal-verzióra énekel rá - úgy tudom, hogy mintha nem lenne ebből a dalból offvocal verzió O.o - szóval így kvázi duettezik IA-val, de attól még... na. Nekem bejön a hangja. x)

De továbbra sem értem, hogy a népszerűbb utaiték miért nem doglozgatnak fel kevésbé népszerű KagePro-dalokat. =P

Nna, ennyi mára - és akkor mindjárt jövök. xD

Adieu!

Címkék: zene ia vocaloid utaite kagerou project

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr187193389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása