Children Record

 2015.02.08. 14:46

Uff! Szép napot - remélem, rajtam kívül senkinek nem akar épp szétrobbanni a feje...

Már megint tavasz van így február elején, és az agyam továbbra sem érti, hogy mi történik ilyenkor odakint, úgyhogy jobb híjján megkísérli belülről szétfeszíteni a koponyámat, hátha sikerül neki... De ez nem akadályoz meg abban, hogy hozzam a mai dalt - itten ma Children Recordot fog hallgatni a nép, ha beledöglök is. x'D

Úgyhogy itt is vagyon. ^^ Én imádom ezt a számot, és a vicc, hogy elsőre tök véletlenül találtam rá... Szülinapomra kaptam Tune-tól Kishitől és Aidától két 96neko CD-t - a memoReal-t és az Iris-t, és imádom őket, azokon vannak a kedvenc számaim tőle x3 - és az Iris-on az első szám a Children Record. 96neko feldolgozását imádtam, aztán amikor rákerestem gépen is, hogy a telefonomra is rá tudjam tenni - CD-t nehezen játszik le a telefonom, na xD - akkor döbbentem rá, hogy basszus, ez egy KagePro-szám...!

És igen, jól sejtitek, ennek okán 96neko-verziót - is - fogtok kapni belőle. x)

Ugye milyen jó? *_* De azért írtam az ist, mert ennek a dalnak az animebeli feldolgozása is baromira bejön - és tudjátok, ki énekel benne? Maga Jin! Nem hittem a fülemnek. =D

Annyira jó hangja van enneka  srácnak~ x3 (MARiA pedig még vissza fog köszönni egy-két dalnál, készüljetek. x3)

Nno, remélem, tetszettek - én viszont ma varrni akarok (még ha ketté is törik a koponyám addig...) úgyhogy így is fogok tenni.

Adieu!

Címkék: zene anime ia vocaloid utaite 96猫 kagerou project

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr447151985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

selia 2015.02.08. 16:45:54

Kyyaaah, de jó hogy linkelted az utolsó vidit, amiben Jin is benne van!! Annyira imádom az ilyen self-covereket, énekelni még úgysem hallottam őt (csak gitározni...) köszi!!!

Tadeshi 2015.02.08. 20:06:03

@selia: Igazán nincs mit~ ^.^
Soraru verzióját is linkelni akartam amúgy, mert azt is imádom - csak talán az már túl sok lett volna. xD De ha már így említettem, hát íme: www.youtube.com/watch?v=kmjcF7TqWls
Bár, biztos vagyok benne, hogy ismered, de azért na. xD Meg akire legutóbb rábukkantam, és lenyűgözött, az Akatin volt ezzel a feldolgozásával:
www.youtube.com/watch?v=Hdh2cHhIMJk
És mostmár abbahagyom a linkelgetést, ígérem. x'D

selia 2015.02.09. 09:46:07

Soraru az egyik kedvenc utaitém, és Akatint is szeretem :) fantasztikus hangja van (pl. unravel ;))

Tadeshi 2015.02.09. 22:28:57

@selia: Ez az Unravel Akatinnel fantasztikus~ *.* (...Tokyo Ghoul-t is kéne néznem valamikor...)

selia 2015.02.13. 10:03:33

A tokyo ghoul nekem is kimaradt meg nem is érzem úgy hogy ezzel sokat veszítettünk volna XD de az unravelt szeretem. (Bár nem mindenki van odáig érte...)

Tadeshi 2015.02.14. 15:50:47

@selia: Nekem nagyon sokan ajánlják, hogy essek neki, eddig a legrosszabb kritika, amit hallottam róla, az a "nem az én műfajom" volt... Egy esélyt azért megérdemel. =D

selia 2015.02.24. 15:48:13

Akkor nagy valószínűséggel megvárom mit szólsz hozzá, nem mintha félnék a csalódástól inkább csak energiát nem akarok feleslegesen pazarolni rá XD
Már a manga sem ragadott magával, és állítólag az anime (ahogy az már lenni szokott) nincs olyan jó... Szívesebben porolok le régebbi cuccokat mint hogy újakkal próbálkozzak.

Tadeshi 2015.03.08. 16:11:48

@selia: Meg tudom érteni. =D Nekem is kéne egy felesleges hétvége, amit el tudok baszni csak arra, hogy animéket nézzek. (Vagy akkor esetleg egy egész felesleges hét... Hjajh, de szeretnék én egy felesleges hetet már végre. x'D)
süti beállítások módosítása