Die deutsche Süßigkeit

 2013.06.15. 14:36

Mindenek előtt,ezt a bejegyzést Rosienak ajánlom - ha még jár errefelé. XD Ha nem, akkor is. xD

Nos, ma hajnali fél kettőkor érkezett haza kicsiny családom némethonból, faterommal együtt - végre itthon van! x3 Két egész napig... Aztán megy vissza melózni. x'D De hoztak nekem - jó, nem csak nekem xD - soooook sok überkirály cuccot is - végre kaptam új fülhallgatót, mert a másik már megint tropára ment, és még sok kafa dolgot, de ami jellemző módon a leginkább tetszett az... Heeehe. xD

Tudjátok rólam, hogy hatalmas AC/DC fan vagyok, ez tény. Azt is tudni kell még rólam, hogy imádom az édességet, lett légyen az csoki, gumicukor, fagyi, torta, süti, akármi, ami édes - és hizlal xD - azt én imádom. Na most, kérem, kutyuljuk össze ezt a két összetevőt, és az ember mit kap? AC/DC-s gumicukrot!

Nem viccelek, ez halál komoly, itt a tárgyi - képi - bizonyíték is! XD

DSC0000123.jpg

Tádáááááá~

DSC0000124.jpg

DSC0000125.jpg
És ilyen cuki kis gitárok vannak benne. *.* Zabálni valóak, a szó legszorosabb értelmében. xD (Nem véletlen, hogy lassan kiürítem az egész dobozt. xD)

Na, csak ennyit akartam, hogy henceghessek azzal, hogy milyen figyelmes faterom van~ XD

Adieu!

Címkék: gitár ac/dc ajándék napló

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr315362631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aekrisha 2013.06.18. 22:43:39

Drágám, lehet, hogy nem este 11-kor kellett volna ezt megnéznem, amikor az agyam már belefáradt a nyelvtanba, a pocim meg jelzi, hogy egész nap csak egy tál főzeléket kapott (meg egy pici fagyit is..).
De egyébként ez a cucc király! *-* AC/DC + gumicukor + gitár = *insert "egy megfelelő jelző" here"
De attól még én is kapok jó dolgokat a szüleimtől! O.O Például... férfi parfümöt! *-*

.Ellu 2013.06.19. 13:22:06

Miért nem Angus Young alakú gumicucuk voltak benne? Az is király lett volna.... Képzeld el, málna vagy kóla, vagy még honnan-tudjam-milyen-ízű gumizucker... +:+
Ez a legjobb Thunderstruck-videó, amit találtam. Lehet, hoghy Neked már elküldtem, de ide is felrakom, hadd gyönyörködjenek mások is benne...
www.youtube.com/watch?v=v2AC41dglnM
Apropó: hol vannak azok az AC/DC számok, amiket már régen megígértél? Tudom, hogy nem szereted, ha számon kérem, de már kb december óta várom őket :(...

Tadeshi 2013.06.19. 21:46:25

@Tengermacska: 22-e után akkora e-mailt fogsz kapni tőlem, hogy be se fog férni a postafiókodba. =D
Ami Angus Young-ot illeti, kérlek, kérdezd meg a gyártót. xD Gitárt egyszerűbb gumicukrosítani, mint Angus-t. XD

Tadeshi 2013.06.19. 21:53:47

@Aekrisha: A nyelvtanhoz kitartást, ne koplalj, és erre nincs megfelelő jelző. xD
Milyen parfümöt kapsz? A férfin kívül. xD

Aekrisha 2013.06.20. 21:25:10

@Tadeshi: Ilyet, majd megszimatolgatod, ha egyszer végre túl leszünk ezen a hisztérián mindketten...
www.smartdomaingroup.co.uk/commerce/cat_images/chasandphil_images/prod_images_l/RIMG0004_19_10408_201081316053.JPG
Amúgy egész édes illat, szerintem nem üvölt róla, hogy férfi...

.Ellu 2013.06.21. 14:41:46

@Aekrisha: Szagolgattam a képernyőt, de nem éretem semmit :(
Vannak egyébként tényleg tök jó illatú férfi parfümök, volt olyan is, amin meglepődtem, hogy nem női...

.Ellu 2013.06.21. 14:43:48

@Tadeshi: Én, gyártónak:
Ich will Gumizucker mit Angus Young.
Not separately, sondern gemainsam! Aus Gumizucker...
Gumi-Angus-zucker!
Na, mindegy. Úgyse értenék.

Aekrisha 2013.06.21. 17:41:04

@Tengermacska: De legalább azt már tudod, hogy úgy néz ki, mint egy részecskegyorsító! =D

.Ellu 2013.06.23. 20:44:44

@Aekrisha: Nem gáz, bár szerintem inkább méhecskegyorsító, a mintázata alapján... :)

Tadeshi 2013.06.23. 21:06:06

@Tengermacska: Úgy érzem, lemaradtam a párbeszédben. xD
Szerintem, trappolj be a gyártóhoz az irodába, csapj az asztalra, és követeled a teljes banda gumicukrosítását. Az AC/DC-t nem aranyba, hanem gumicukorba kell foglalni! X'D
S ne gyere nekem itt a vocaloidokkal egy felgyorsított szám miatt, mert megharaplak! XD (Oké, a chipmunk-effekt miatt egészen hasonlít Miku-ra a hangja, de azért már na. xD)

@Aekrisha: Én ezt a parfümöt meg akarom szimatolni nagyon! =D (Részecskegyorsító... x'D LOL. Bár akkor már inkább kaptár, vagy méhsejt. =D)

.Ellu 2013.06.24. 11:04:27

Bocsi, egyébként csináltam én is Tom Waits-vocaloidot, nem gyorsítással, hanem valami mittudoménmilyen-effekttel, egész jó lett, megmaradt az a kis borgőzös frazírja is, csak valahogy levágta a szám felét, én meg megsértődtem a porira, és hagytam az egészet a fenébe.
Nwem mondanád, hogy nem vocaloid, ha francia rappet hallgatnál másfélszeres sebességgel.... :)
Vagy ezt:
www.youtube.com/watch?v=UGQ-WDbdVpc

Alessias 2013.09.24. 19:19:29

Na hogy legyen, amiért elküldesz majd a fenébe =P
www.youtube.com/watch?v=efIfk8uNPGE
NÉZD MEG!!!!! Remélem, te is "meg leszel villámcsapva" tőle... :)

Tadeshi 2013.09.24. 20:32:22

@Alessias: Őszintén? Ez fájdalmasabb volt, mint egy villámcsapás. x'D

.Ellu 2013.09.29. 19:01:51

villám~ aáaááaáaa
VILLÁM~ Neeee....
süti beállítások módosítása