Imagination Forest

 2015.02.05. 22:46

Hahoy~ Szóval ma egy cuki dalt fogok nektek mutatni. ^^

És igazából ennél többet nem is nagyon tudok elmondani erről a számról... xD (Első hallásra nem lett kedvenc anno, de cuki, és nyünyő, és aww, és még több awwww. x3) És rájöttem, hogy én nagyon is szeretem IA hangját. x'D

Viszont ebből egyáltalán nem tetszik az animés verzió. Nem tudom, miért... Viszont! Találtam egy isssszonyatosan bájos zongorás verziót ebből a dalból, és a csajnak valami fantasztikus hangja van ehhez a számhoz - úgyhogy azt mutatom meg. x3

Ugye milyen bájos? *_* (Amúgy, nagyon durva, de minél többet hallgatom a KagePro-dalokat, elkezdek felfedezni közös motívumokat bennük...! O.o Jin egy géniusz...)

Ó, és ha már cukiságnál tartunk - képzeljétek, kaptam képeket a decemberi karácsonyi lolimeetről. x3 És mivel büszke vagyok az outfitemre, gondoltam, megmutatom~ (És még passzol is a "cuki, fehér hajú kislány"-tematikába. Azt leszámítva, hogy én nem vagyok ennyire cuki. xD)

dsc_0554.jpg

De first of all, egy csoportkép - bár még nincs rajta mindenki - és sajnos nem volt olyan, amin ne lett volna legalább egy valakinek csukva a szeme. x'D Pedig én próbálkoztam kikeresni a legjobbat. ^^"

dsc_0564.jpg

Az ún. "szűk keresztmetszet", akik lolik is meg BJD-sek is. (Bár az én kezemben pont porcelánbaba van, so what. x) A kicsilány amúgy Namiren - igen, Nami után neveztem el xD - és őt vettem Bécsben, Kishi közreműködésével. x3)

dsc_0566.jpg

A kis csapat kicsit közelebbről - és elnézést a pszichopata fejemért, nem tudom, hogy jött össze... (De az összes képen úgy nézek ki, mint egy sorozatgyilkos... x'D Próbáltam kiválogatni azokat, amiken kevésbé vágok yandere-fejet - és akkor kérdezhetitek, ha ezeken vagyok "kevésbé pszichopata", milyen arcom van a többin, hát... Jobb, ha nem tudjátok. x'D) Viszont ezt a parókát még mindig imádom~

dsc_0609.jpg

Az elmaradhatatlan "Sötét Oldal" és "színskála". x)

dsc_0622.jpg

Kishivel~ (Aidával is akartam fotót, de bemenekült a hideg elől, mielőtt oda jutottunk volna... Mert igen, baromi hideg volt. x'D Csak én nem fáztam annyira - akkora hajtömeg omlott a hátamra és a vállaimra, hogy melegen tartott. =D Komolyan. xD)

dsc_0627.jpg

Angie-vel - ő egy floridai loli, aki épp terepszemlét tartott kis hazánkban, mert hogy hamarosan ide fog költözni a párjához, és szeretett volna megismerkedni a helyi loli-közösséggel. =D Egy borzasztóan aranyos lány amúgy, és tök jól el tudtam beszélgetni vele bár még mindig néha rámjön az idegesség, ha anyanyelvű amerikai vagy brit emberrel beszélek x'D és te jó isten, gyönyörű ez az outfit, ami rajta volt! * - *

dsc_0631.jpg

És még egy kép Annekével - és úgy örültem, hogy azt a szoknyát vette fel, amit én csináltam neki! *w* (Jó, eredetileg magamnak csináltam, de ő is szeretett volna egyet - csak nem volt már elég anyagom hozzá... Úgyhogy nekiadtam a sajátom. x'D) És olyan jól áll neki, és olyan jó a koordi maga - és úgy irigylem a piros blúzát...! XD

pc131691.jpg

Ez pedig egy bónuszkép - és nem tudom miért, de nekem nagyon tetszik. x) Meg nem mondom, mire fanolunk épp Nanával, de valaminek nagyon örülünk mind a ketten - az biztos, hogy vagy egy loliruha vagy egy BJD az örömünk tárgya. x'D

Nno, hát ennyi - elnézést a sok képért. xD Lusta voltam két bejegyzést írni. x'D

Adieu! ^^

Címkék: zene képek lolita ruhák ia vocaloid utaite kagerou project

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr217144869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása