Gramofon

 2012.01.28. 19:35

Szerelmes vagyok: 

Vatera. 34990 forint. Legyen 35 rugó.

Istenem, kell, kell, kell, kell, akarom, akarom, akarom, akaroooooom!

Vazze, mér' van még ilyen cseszettül messze az a tizennyolc?! 

(Igen, tizennyolcadik születésnapomra gramofont kértem. Elkezdtem nézelődni. És belezúgtam ebbe. Passzolom, hogy hová tenném. De asszem mindenki ismeri a KELL NEKEM! érzést...

Oké, most már csak egy hónapig kell nagyon nagyon szépen pillogni ősökre... xD (Micsoda szerencse, hogy nem akarja még senki elvinni... xD)

Pedig olyan... gyönyörű~!

Címkék: születésnap ajándék napló

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr643964229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása