Jelen(t)és

 2011.04.03. 12:07

Nnna, hölgyek és urak, leszögezném, hogy túl vagyok rajta. Mindenen - illetve majdnem mindenen, mert minden csak akkor leszek túl, ha végre az évzárón a kedves felkonferálóhölgy kimondja a varázsszavakat, vagyis hogy kellemes nyári szünetet mindenkinek. De ez egyelőre még messze van.

És akkor, először is, amit már nagyon régóta szeretnék feltenni, az Rachel verse. Emlékszik még mindenki a Valentin-napos szösszenetkémre? Azt elolvastattam Rachellel is, és a drága átírta hexameterbe! O.o (Jó, néhol elcsúszik az időmérték, de az kit érdekel.)

Drága Szerelmem!
                                                    Immár harmadik éve
Álmodozom ragyogó szempárodról, kicsikém...
Mindig akartam csókod, angyali szódat,
De bárhogy imádtalak én, szíved hideg, mint a halál.
Egy levegőt sem tudtál szívni velem már
Fárasztott tán a "lamúr" vagy csak csúnya vagyok?
Vártam a bűvös percre, s rád, aki mást vársz...
Kiöltem szívemből a vágyat s a várakozást.
Íme megint Szent Bálint napja van, látom
Tőlem is kapsz valamit, olvasd csak el soraim!
Ó ne szakítsd el, kérlek, esküszöm többé
nem hallod a hangom, nem fogok szólni se már.
Szaggasd hát le a bíbor burkot a barna dobozról
Pont, mint egy lányról a csipkés báliruhát
Nyisd fel, kedves ajándék van benne, imádni fogod!
Ó szinte látom már, hogy dobod el a dobozt:
Szemed kifordul, földre hanyatlasz a tárgyat látván
Vér csordul róla, s többé már nem dobog...

Zseniális... (Még egyszer, az alkotó Kernács Rachel, nem én. xD) És ááá, annyira büszke vagyok, hogy az én irományomat dolgozta át... x3

A másik egyébként, amivel végre valahára kész vagyok, az Villon. De stílusosan majd csak 8-án fogom feltenni, mert akkor van őkegyelme születésnapja. (Az ötösszáz és nyolcvanadik. xD)

Egyébiránt, amiről még akartam volna értekezni, de valszeg már nem fogok tudni, az az Eötvös Tavaszi Fesztivál keretein belül lezajlott Versolvasó délután - de azért a mondott verset berakom xD - ami történt kedden, aztán szerdán a Filmfesztivál, csütörtökön a beszélgetés Varró Dániellel - amiről viszont kerül majd fel értekezés, mert nekem arról tudósítást kell még írnom xD - és végül péntek.

Pénteken ugyanis könnyűzenei koncertek voltak, amire még mindig bánom, hogy nem tudtam elmenni, de az a helyzet, hogy épp aznap este én is koncerteztem... XD (Rosie tökre ki volt akadva... xD)

De amúgy a finn Kelet-helsinki Zeneintézet növendékeit hallgattuk meg és nekik voltunk az előzenekara. És a a fuvolások annyira jók voltak...! *.* A gitárosok is, bár nekem egy kicsit száraz volt, ahogy játszottak - a négy srác közül három zseniális volt, de a két csaj... (Képesek voltak combközépig érő szoknyában felmászni a színpadra, és gitározni... Azóta tudom, hogy rövid szoknyában tilos gitározni, amióta még az első gitárvizsgámra nem volt fekete nadrágom, és elmentem szoknyácskában, ráadásul még harisnyát is elfelejtettem venni alá - nyáron a dögmelegben pláne, de na. Ráadásul a zsűri kajra szemebe ült, és... Ehh, életem egyik legkínosabb élményei közé tartozik az az eset... xD)

Bár legalább bővebb szoknyák voltak, és direkt a színpad közepe felé fordultak inkább... xD De mindegy, a koncert után kaptunk a finnektől egy kis ajándékcsomagot, volt benne egy finn útikönyv meg egy Marimekko-s bögre. x3 És zacskószám osztogatták a finn cukorkákat, hiába mondtuk Noémivel, hogy nem, köszi, azért ennyit nem bírunk, mondták, hogy semmi gond, itt az egész zacskó, osszuk szét otthon. xD Úgyhogy most van egy kazal finn cukorkám, és szép lassan pusztítom... xD (De valami isteni finomak! *.*)

Egyébként, koncert után gyorsan átvedlettem a Nightwish-es pólómra az egyeningről. Direkt finn barátaink tiszteletére. xD Örültek is neki. ^^ Meg utána még fényképezkedtünk, leírtuk a neveinket nekik Noémivel, hogy majd Facebookon tartjuk a kapcsolatot - elvileg ma érnek haza Helsinkibe XD - szóval jeah. xD És emgtanultam egy finn káromkodást is: vittu! (Ha jól értettem, azt jelenti, hogy ,,bazmeg" vagy ,,fasz" xD)

És asszem az aznapi este legszebb mondata az volt, hogy ,,The finnish heavy-metal is the best!" <3 (Úgyhogy, ha nagy leszek, újabb uticél: Finnország. Persze nyáron. xD Mondták is, hogy náluk még mindig -10 fokok vannak. O.o Télen meg általában -20... O_O)

Úgyhogy az egy kellemes este volt. ^^ Fél kilencre értem haza, és csaknem leszakadt a karom a két kilónyi cukorkától... XDDD De a Marimekko-s bögrének nagyon örülök! x3

A tegnapi nap eseményei pediglen: zenekar után elmentem sétálni Lucával, kimentünk a kilátóhoz - anno egy kőfejtő volt, csak azóta benőtte a fű, és most a domb közepén vagy egy baszottnagy luk. De a fölötte lévő oromzatról szép időben ellátni egészen a Citadelláig. ^^ (Augusztus 20-án onnan a legjobb nézni a tűzijátékot. xD)  Na, szóval, lementünk a gödörbe, elővettem a gitáromat, és zenéltem kicsit - kurvajó annak az ároknak az akusztikája!  - aztán egyszer csak megjelent három 10-12 éves forma kislány, és azon tanakodtak félhangosan, hogy ,,Azok ott fiúk?" ,,Dehogy, az egyikük lány..." ,,Ugyan már, mind a kettő lány!"

Igazán kellemes érzés volt... XDDD A vicc, hogy Lucának is rövid haja van, nekem is. A gitár meg eltakarja a másodlagos nemi megkülönböztető jegyeimet, de attól még na... XD Ennyire nem lehet fiús az arcom...! A hangom meg aztán pláne nem! Még énekeltem is a Once upon a Troubadour-t, arról már csak hallották, hogy lány vagyok! XD Még meg is tapsolták... xD (Ha ennyiből se jöttek rá, megérdemlik, hogy tévhitben éljenek...)

No, úgyhogy aznap jó napom volt. Meg ma is az lesz, mert végre beszerzem Drizzt Do'Urden első három kötetét, muháháhááááá...! x3 Úgyhogy asszem én most lépek is. Bye-bye! ^^

Címkék: zene vers gitár koncert napló nightwish eötvös őrültségek tevékenység hexameter

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr262795701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.Ellu 2011.05.22. 17:58:36

Mármegintelolvastam, hogy odaírtad a nevem, ÉSMÁRMEGINTÚGYELPIRULTAMHOGYCSAKNNNA!
süti beállítások módosítása