Instrumental

 2014.02.19. 00:07

Szép estét~ Ma egy igen meglepő számot fogok nektek mutatni. ^^

Meglepő, abból a szempontból, hogy egyáltalán nincs benne vokál, vagyis csak a hangszerek játszanak - hogy Mikiya-sama jobban kibontakoztathassa tehetségét, bár az összes Ali Project számnak ő szerzi a zenéjét, de azért na. xD (És aki esetleg nem szívlelné Arika-sama hangját, az ássa el magát annak ez egy tökéletes szám. =P)

Ami engem illet, én akkor találtam rá, mikor ráleltem egy honlapra, ahol az AliPro összes lemeze nyilván van tartva, a rajtuk szereplő összes számmal - és mielőtt valaki beszólna, hogy ez megvan a hivatalos oldalukon is (www.aliproject.jp), azzal közölném, hogy az általam preferált honlapom romajival IS le vannak írva a címek xD - és úgy határoztam, hogy na, akkor most végighallgatjuk az összes számot - 2008-nál tartok a discográfiájukban x'D - és a Dilettante-n - ami a Grand Finale után a másik kedvenc albumom - megtaláltam ezt is. És beleszerettem. x3 (És instrumental-track lévén, ma végre nem kell dalszöveget másolgatnom. XD)

Remélem, tetszik. ^^ Egyébként, ezt a számot kifejezetten ajánlom lefekvés előtti hallgatásra. =D ...Viszont még van egy pár kanji, amit be kéne vágni holn... mára, úgyhogy asszem megyek is... x'D

Adieu!

Címkék: zene ali project

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr665821746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.Ellu 2014.02.19. 17:01:24

látom, ÖRÖKRE kiábrándultál a vokalitásból--
vagy mondjam inkább, hogy dottodottodotto? ;)

Alessias 2014.02.19. 17:51:58

www.youtube.com/watch?v=LC3yxiinWCU
Remélem, most már belátod, miért nem tudok azonosulni az Ali Project dallamvilágával... :)

Tadeshi 2014.02.19. 21:35:58

@.Ellu: Egyáltalán nem ábrándultam ki. =P Csak szeretem ezt a számot - és lesz még két vokál nélküli szám is, amit imádok, de ez nem azt jelenti, hogy kiábrándultam volna...
@Alessias: Nem, nem látom be. =P Azért nem, mert nekem ugyanúgy tetszik a Gyűrűk Ura-soundtrack (ami meglepően emlékeztet a gregoriánokra), mind az Ali Project számai. Bár lehet, csak azért, mert majdnem mindenevő vagyok zene terén... xD
Ami meg mindkettőtökhöz szól: kár, hogy a kommentből nem tudtam meg, végül is akkor most tetszik-e ez a szám itt fenten, avagy sem. x'D

.Ellu 2014.02.20. 17:18:34

@Tadeshi: Még nem hallgattam meg .-.
süti beállítások módosítása