Mert miért ne

 2013.01.28. 21:13

Yo, minna-san! Tudjátok, ahhoz képest, hogy a szünetben mennyire nyúzott voltam, és mennyire nem volt kedvem blogolni, most, hogy újrakezdődött a suli, úgy érzem, mindent meg akarok osztani a nagyvilággal - még ha a nagyvilágnak csak egy egészen kis szeletkéje is érdekelt ebben. XD

Először is, képzeljétek, ma délután erőt vettem magamon, és úgy döntöttem, ha törik, ha szakad, de én belekezdek az Antikváriusba, mert túl vastag ahhoz, hogy büntetlenül figyeljen a polcomon. És sajnos az első fejezet után kénytelen voltam letenni, mert nem tetszik. xD Lehet, kimerít az angolul olvasás, vagy nem tudom, de rá-rálestem a magyar fordításra, és sajnos látszik, hogy nem látott lektort. -.-" Úgyhogy asszem ez a drágaság is megy vissza Rukkolára, hadd örüljenek - amúgy is van, aki vinné, hát vigye. Csak imádkozom, hogy ne kelljen postáznom Mucsaröcsögére, mert ma sikerült leamortizálnom magam anyagilag - megint. XD

Találtam ugyanis egy remek könyvesboltot - Di-Plant névre hallgat - a Gyulai Pál utcában - Urániától egy köpésre - és baromi olcsók a könyveik. *.* (Jó, nálam a baromi olcsót ezer forint alatt tessék érteni. xD Annyit még hajlandó vagyok költeni egy könyvre. xD) És ennek örömére be is szereztem Csilla szülinapi ajándékát - amit most nem írnék le, mert isten tudja, még olvassa és megtudja, mit kap, és akkor jaj nekem. XD De örülni fog neki. =P

Ellenben magamnak szereztem végre Alice's Adventures in Wonderland-ot, angolul, illusztrálva, a pingvines kiadó borítójával - amilyenben a Grimm-meséim is vannak xD - természetesen eredeti kiadás után, nem rövidítve; és rendes volt a bácsi, megígérte, hogy ha legközelebb jövök, akkor megpróbál szerezni nekem Trough the looking-glass-t is. x3 (Szeretnék angolul olvasni, úgy érzem, szükségem volna rá. Minek okán angolóráim már nincsenek - vagyis nem járok be, mert zömében csak játszanak és érettségi feladatsorokat oldanak meg, az nekem meg már van, még ha csak 68 százalékos is, de legalább emelt xD - és ha már ilyen lusta vagyok, legalább az az élmény legyen meg, hogy még nem felejtettem el teljesen ezt a nyelvet. xD És majd olyan február vége felé esetleg fel is pakolok egy listát, hogy minek örülnék nagyon~ xD)

De mindent összevetve boldog vagyok. ^^ S ha minden rendben megy, holnap Zakázás után megyek a Hegyi költőmért, leadok még egy könyvet, a közeljövőben megszabadulok egy Bengáli tűztől, s repesnék az örömtől, ha az Antikváriust happolni kívánó illető mielőbb cselekvésre szánná el magát. xD

Addig is haladok az Odüsszeiával majd, bár asszem szerda előtt erre nem fog sor kerülni, mert második világháborúzom - és világtörténelmi abszurdum, de a szövetségesek és a tengelyhatalmak összefogtak ellenem. xD Az átkozott évszámokról nem is beszélve. De ez ötös lesz, ha beledöglök is.

Nna, más úgy nagyon nincs velem. Miután hazatértem és ledobtam a kabátom meg levettem a csizmám, fater megkért, hogy menjek már postára befizetni a villanyszámlát... XD S ha már megyek hozzak tejet-kenyeret. Bár igazándiból szívesen mentem - mostanában kilométerhiányom van, s rohangálhatnékom. xD

S a maradék hét számot nem felejtettem ám el, weeehe - csak lusta vagyok most linkelgetni, és egyébként is,egymás után két tömény zenei poszt? Snassz. xD

Viszont most, hogy kinyávogtam a világnak, hogy mi újság velem és a könyvekkel - annyira könyvmolynak érzem magam néha... xD meglep, hogy még nincs szemüvegem! XD - le is lépek, mert még szerepezni akarok.

Adieu!

Címkék: könyv suli napló születésnapok tevékenység

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr805049805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása