Az E5vös-napok küszöbén...

 2010.11.10. 18:09

...próbálok nem arra gondolni, hogy amint vége, kezdetét veheti a kultúrmegálló, ahol is a keleti szerzetességről fogok előadni. Úgyhogy most nem is arról fogok írni, hanem arról, hogy...

Hogy már alig várom. ^^ Elsősorban azért, mert így bevezetőnek ma például rövidített óráink voltak, ráadásul elmaradt az első órám, lévén a kedves biosztanárnő hiányzik. ^^ (Ne, ne, ne kövezettek meg, ne!) Csak ezt a reggelt is siekresen elrontotta a BKV, mert hogy ,,műszaki meghibásodás miatt a metrók csak a Deák Ferenc térig járnak, onnantól metrópótló buszok közlekednek." Ezzel még nincs is baj, lévén az Astoria pont a Deák előtt van, magyarul a probléma engem speciel nem érint. Legalább is úgy hittem.

Csak arról nem volt szó, hogy a metró kétszer öt percekre megáll az alagútban, újabb ötpercet vár a megállóknál, és amikor fél kilenckor felszállva a metróra azt hittem, hogy negyed órával előbb be fogok érni, mint terveztem, helyette késtem negyed órát... -.-" (Igen, konkrétan fél óra volt, mire bejutottam az Örsről az Astroriára metróval.) De a matektanárnő rendes volt, és átrezte azon helyzetem, hogy nem én tehetek arról, ha nem jár rendesen a metró. XD 

Node mindegy. Miután kifújtam magam matekon, emlékeztettem magam, hogy ma egykor hazahúzhatok suliból. ^^ (Aha, persze.) Végigszenvedtük a napot, aztán jött az Osztálydekorálási emgbeszélés. Ja, apropó, mi is ez az E5vös-napok? 

Három nap - csütörtök, péntek, szombat - amikor nem tanulunk, hanem sportolunk és előadásokra mehetünk be. Csütörtökön még van tanítás, és délután van a Ki mit tud? - amire én valszeg nem fogok elmenni... XD - de azzal párhuzamosan van a Teaház - a Pinceklubbi büfé - ahova pont ma kaptam meghívást Katitól, hogy egész nap a 10. A fog kiszolgálni, úgyhogy feltétlenül jöjjek. xD Szóval,a  csütörtök jó nap lesz. ^^

Aztán pénteken délelőtt két előadást fogunk meghallgatni, délután pedig mehetünk sportolni - fel is jelentkeztem póker-versenyre (nem tudok pókerezni, úgyhogy vicces lesz. XD) Este hattól pedig Gólyaműsor. Arra viszont elmegyek. Megnézem, mert megígértem a 9. F-es drámakörös haveroknak, hogy meglesem őket. xD És gratulálni akarok majd a Gólyaesküjükhöz. =)

(Asszem Gólyaműsor után koncertek vannak, utána meg 12 órás foci - na arra már nem megyek. xD)

Szombat délelőtt egy előadás, aztán utána osztálydekorálás. Az lesz még egy vicces dolog... Lévén ma kellett megbeszélnünk, hogy mik kellenek a dekoráláshoz - téma: Holnapután című nagysikerű... katasztrófafilm... szeretném megérdeklődni a DÖ-től, hogy ez kinek az ötlete volt... - csak sajnálatos módon az a nagy helyzet - de szeirntem ez mindenhol így van - hogy 32 fő képtelen arra, hogy befogják a szájukat, és egyszerre csak egy ember beszéljen. Tanár nélkül meg aztán pláne...

Oké, én értem, hogy mindenki haza akar menni, de az nem jut eszébe senkinek, hogy ha mindenki elkussolna és jelentkezéses alapon történnének a felszólalások, háromszor gyorsabban végeznénk? És nem kéne senkinek se nyivákolnia, hogy ,,jajj, menjünk már!" meg ,,úgyse lesz jó!" satöbbi. De mindegy... Miután az osztály kétharmada fogta magát, felkapta a cuccát és elhúzott haza, egész jól meg tudtuk beszélni, hogy mire is van szükségünk... *cinikus mosoly*

No, ennyit a negatívumokról. Konkrétumot, hgoy mi lesz a díszlet, nem írok, mert ugyebár konkurens osztályokból is vannak errefele olvasók - kereken egy darab XD - és azért már na. xD Nem akarom lelőni a poént. =D 

No, szóval, igen. Aztán ugye meg lehet nézni minden osztályokat, lesz kaja, pia, játék, meg minden, ami a népnek kell... Aztán a nézelődés után lesz kötélhúzás - amin a 10. F osztály a kemény kilenc főnyi férfijével és 23 darab leányával az esélytelenek nyugalmával fog részt venni. xD (Esélyünk akkor lenne, ha a 9. F-et kapnánk ellenfélnek az első körben. Csak mert náluk hét fiú van. XDDD)

No, hát, ez lesz. És idén is be akarok öltözni! Hogy mibe... Az még rejtély. xD De dolgozom az ügyön. ^^

Nnna, hát, ennyit akartam, igazából, az E5vös-napokról. xD Más, válalatosan:

Holnap írok irodalomdogát verstanból.
Beszereztem három használható könyvet a keleti szerzetességről.
Beszereztem négy könyvet Villon életéről.
Sigfried Obermeier: Francois Villon bűnös élete eszméletlen jó könyv! (Az nekem kell...)
Kiolvastam Paul Burston-tól a Szégyentelent.
Kiolvastam Sade márki: A szerelem stratégiáját
Most kezdtem bele Agatha Christie-től a Gloriett a hullánakba
Rajzoltam egy tök cuki keveréklényt rajzra - hal, delfin, béka, ember keverék, magyarul sellőszerű valami XD
Megírtam a karácsonyi kívánságlistámat

Nnnna, assziszem ennyit akartam említésszerűen közölni az olvasóközönséggel. xD Ja, meg írtam még a szünetben egy balladát! x3 Amit most akkor be is másolok. XD

Ballada a szemtelenül szemrevaló ifjúról

Nem jő a szememre álom,
Csak forgolódok kínomba'.
Nem is értem, miért próbálom,
Ha úgyis tudom: hiába.
Úgy fest, ősöreg hibába
Estem, s lelkem menthetetlen.
Lépkedhetek én vigyázva,
Ha csapdája telhetetlen.

Akár Venus légycsapója,
Körémzárult, s fogvatart.
Tán nincs elég hódolója,
Engem is magának akart?
Még egy ringyót is többre tart,
Mint engem! Ó, gaz, kegyetlen,
A Sors száz nőt nyakába varrt,
De csapdája telhetetlen!

Ilyen az én balszerencsém,
Hogy pont egy új Casanova
Száll metróra s ül le mellém.
(Jól sejtem, hogy készakarva?)

S mielőtt még leszállhatna
- Bár arca felejthetetlen -
Minden nő őt lesi vágyva.
Lám, csapdája telhetetlen!

Envoi

Húgom, íly fiúval vigyázz,
Ki jellemében verhetetlen

S pillantásával leigáz:
Mert csapdája telhetetlen.

Na, íme. ^^ Milyen? 

És ennyi lettem volna. Megyek is - bye-bye! ^w^
 

Címkék: vers könyv suli napló f 10. eötvös

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr442439049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tune-chan 2010.11.10. 19:38:13

És a kölcsön Fable-könyvet mikor olvasod ki...? :P Tudod, gyermekem, azért pofátlanság - ha az én könyvem lenne, hagyján, de ugye nem az enyém... xD

De hogy ne csak lebaharincsalak, vigyorgok a balladádon, csak hogy tudd. Már majdnem emgkérdeztem, kibe zúgtál bele, de aztán rájöttem, hogy csak egy srácba a metróba, akit valszeg nem ismersz. Vagy tévedek? xD

A közelemben meg vigyázz... Ha lesz kő is a környezetünkben. xD

Tadeshi 2010.11.10. 19:42:33

@Tune-chan: Egy pofátlan szemét dög vagyok, tudom. ^^" És... Én igyekszem... Mellesleg, akkor tudom csak visszaadni, ha találkozunk. xD

<3 Örülök, hogy vigyort csalt arcodra. ^^ S nem tehetek róla, mostanában túl sok a helyes srác a metrón! XD Nem tévedsz. XD

Umm... Majd vízben fogunk összefutni... Vagy a levegőben. xD

Köff a kommentet! ^^

Tune-chan 2010.11.10. 19:45:37

Víz alatt is van kavics az iszapban, illetve, tudod - "Repül a nehéz kő: ki tudja, hol áll meg? / Ki tudja, hol áll meg s kit hogyan talál meg?." ergo a levegőben is van kő. xD :P Van repülő faj a kövek között. xD

Tadeshi 2010.11.11. 18:05:18

@Tune-chan: De a tenger közepén egy csónakban nem hiszem, hogy lesz. =P (Ott ellenben van evező... Levágunk mi is egy evező-párbajt? XD)

Tadeshi 2010.11.13. 20:02:55

@Tune-chan: Kíváncsi lennék, ki győzne... =P ( - Tadeshi, ez mióta kérdés? Te. - )

Tune-chan 2010.11.14. 19:32:47

@Tadeshi: Vagy nem, törpikém. Tune veszedelmes ellenfél. =P

Tadeshi 2010.11.17. 19:08:18

@Tune-chan: Majd lemeccseljük. (Bár, nem tudom, hogy folytatni kék-e azt a bizonyos szerepet... xD)
süti beállítások módosítása