Outer Science

 2015.02.14. 23:54

Hájdihó~ Megint csalunk egy kicsit, remélem, nem bánjátok. ^^

Szóóóóval, engedjétek meg, hogy linkeljem a Kagerou Project-ből a - szerény véleményem szerint - legütősebb és legkegyetlenebb dalt, ami Jin produkálni tudott.

Voilá. Imádom. A szöveg, a zene, a videó, és OMFG Kuroha...!

És ez a dal kimaradt az animéből. KIMARADT. EZ...! PONT EZ...! MIÉRT?! Én... én sem értem. De hogy pont ezt kihagyni...! ...Bváááááh. >.<

De sebaj, ha nem adnak hozzá hivatalos verziót, annál jobb, legalább zokszó nélkül mutathatom nektek a - szerintem - legjobb verziót, hogy hogy nem, Amatsuki feldolgozásában. x3 (Imádom azt a srácot, még mindig. xD)

Szóval tessék. ^^ És mivel jókedvemben vagyok, megmutatom még azt a feldolgozást, amit Sacával fedeztünk fel legutóbb, és mindketten egyszerre fanoltunk rá Akatin-re miatta. xD (Bár az eleje egy kicsit death-metálos a hörgéseivel, de várjátok meg, míg elkezd énekelni...! És aztán ha eljut az első refrénig, hát az valami...! Hűűűű!)

Tessék. ^^ És mivel ma ilyen jeles nap van, cuki leszek, és kaptok Soraru-covert is, mert soraru is valami wahh~ (Elnézést az értelmes jelzőkért és fogalmazásért. Amúgy bölcsész vagyok.) És az a kacaj 1:38-nál...! *_* Hegyezzétek a fületeket!

...Nem tudom eldönteni, hogy Amatsuki, vagy Soraru coverje a jobb. xD Legyenek fej-fej mellett elsők, és akkor Akatin még felzárkózhat szorosan mögéjük a második helyre. xD

Nna, és mára ennyi. És asszem siekrült megtalálnom a legjobb számot így Valentin-napra.

"Welcome to my womb."

Boldog Valentin-napot, vagy mi. ='D

Adieu!

Címkék: zene anime ia vocaloid utaite kagerou project

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr107176233

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

selia 2015.02.17. 14:37:00

Ez a kedvenc kagepro számom, annyira jó!!! Valentin napra éppen tökéletes :D Huhh mennyi cover, nem is tudom... mindegyik srác elképesztő, de Akatin hangja egyszerűen tökéletes ehhez a dalhoz, hármójuk közül az ő coverje tetszik a legjobban. Én am. még Lentől imádom nagyon de az abszolút kedvencem Hakupo (egy utau)coverje, emiatt szerettem meg őt nagyon de nagyon. Mondjuk nem tudom szereted-e az utaukat.
www.youtube.com/watch?v=P2rwd0kAsWc

Tadeshi 2015.02.17. 23:58:10

@selia: Tényleg elég nehéz a döntés hármójuk közt. xD (Nem tudom, az én szívem miért húz ennyire Amatsuki felé folyton. xD)
És Len coverjét i-má-dom! Hakupo meg elképesztő! *_*
Utau-kat nem sűrűn hallgattam eleddig, Sukone Tei-től van egy-két dal, amit úgy nagyobb időközönként előszedek hallgatásra. Az velük a bajom, hogy a legtöbb esetben nagyon nem tudják jól programozni őket. =S (Persze, vocaloidokkal is vannak nagyon félrehangolt coverek, de lényegesen kevesebb. xD)
süti beállítások módosítása