For My Doll

 2015.02.10. 11:16

Hahoy~ Rendhagyó bejegyzésünk következik BJD-wig témában. ^w^

Ééééés, na, ki nézte be az órarendjét~? Na hát ki más, ha nem én! Kiderült, hogy az az órám, amit én baromi magabiztosan felvettem keddre tíztől fél tizenkettőig, az amúgy csütörtökön van - amikor nekem meg dráma-szemináriumom. x'D (Még jó hogy ez a vándorló óra amúgy előadás. x'D)

Szóval jej, van egy órám, amire nem tudok bejárni - baromi vicces lesz a vizsga, már most látom x'D - viszont cserébe alhatok tizenegyig keddenként. Szerintem egész jó deal. =D

És ha már így ráérek még egy órát kb., gondoltam felteszem a képeket az én kis drágámról és az új hajáról. ^^ (Meg egyúttal agyonra fogom ajnározni a For My Doll-t - vagy nem...)

sam_1371.JPGNo, hát ez itten a hajacska, csomagolásból kiszedve - szörnyű voltam, nekiestem a kis brit csomagocskámnak fotózás nélkül.

sam_1372.JPG

És ekkora a kezemhez képest. ^^ Ez egy LL-es Sweet Milk színben játszó paróka amúgy - csak az esti lámpafénynél annyira nem jön át, hogy amúgy hófehér... De biztosíthatok mindenkit, hogy élőben ennél fehérebb fehér aligha létezik. =D (Szóval tökéletes az én kis albínó dögömnek~)

dsc00012.jpg

Csak mivelhogy a grófúr most éppen házon kívül van, Gloria úgy döntött, felpróbálja helyette. x3 (Nem a kupit nézni az asztalomon.) Ugye, milyen gyönyörű? *_*

dsc00007.jpg

Bár azért ez itt a feje búbján egy kicsit... Hehümm. Jó, nem vészes, annyira nem látszik ki a parókaháló - csak na. Ennél lehetne dúsabb is a tetején... De asszem ez a fazon velejárója - talán sötétebb színekben nem ennyire feltűnő. És ettől függetlenül is eszméletlen mennyiségű haj van benne - mondjuk, amennyit fizettem érte, ezt el is vártam... - és olyan puha, hogy hűűűűű...! *.*

dsc00008.jpg"Miért akarsz te most gépelni? Inkább foglalkozz velem még egy kicsit!"

Jjja, a kisasszony így befoglalta az asztalomat, hogy ő most bocs, de nem hagyja, hogy feltöltsem a fotóit sehova. x'D És mivel tegnap este eltenni se volt szívem, hát hagytam, hadd üldögéljen az asztalon még. (Meg én se tudok betelni vele - olyan gyönyörű~ Még ha épp nincs is saját teste meg saját haja, akkor is egy kis angyal ez a lány...! Főként fehér hajjal... Egyel több albínóm van most épp, mint kéne lennie. x'D)

Jah, és a bennfenteseket kérdezem - ugye, hogy úgy néz ki, mint Marry (frufru nélkül)? x3 De most komolyan, nézzétek meg:

dsc00011.jpg
Na? Igazam van, vagy igazam van? (Be kell szerezni hamarosan azt a frufrus fehér parókát Lamiának - hogy Gloria cosplayezhessen Mary-t. x'D)

Nnos, és akkor összesítve a parókát: Gyönyörű, dús, puha és nem csillog, noha szintetikus anyagból van - hőálló rostokból méghozzá, szóval alacsony hőfokon formázható. (Nem fogom ezt kipróbálni x'D) A tetején kicsit bosszant, hogy átlátszik itt-ott a parókaháló, de evvan. Talán másik fazonnal nem fog előfordulni. Ettől függetlenül az FMD-t tudom ajánlani - én Angelesque-n keresztül rendeltem, így egész olcsóra jött ki (majdnem 8000 forint, hehe) de szerintem megérte. Igaz, hogy két hónapot vártam rá, mert nem volt in-stock, de asszem megérte - fogok még szerezni tőlük hajakat, mert baromi jó minőségűek - és eddig az FMD az egyetlen cég, ahol találtam normálisan kinéző fehér hajat. x'D (Nem valami népszerűek a hosszúhajú albínó karakterek, asszem... x'D) Szóval jej. Öröm van és bodlogság. x)

Remélem, Lamia is hamarosan visszatér - lesz arca, gyerekek, édes istenem, nem hiszem el...! - és neki is legalább ilyen jól fog állni ez a haj - ha nem jobban. x)

Éééés most már asszem lassan összeszedem magam, hogy menjek órára. x'D

Adieu!

Címkék: ajánló képek napló gloria bjd kagerou project

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr587157611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

selia 2015.02.11. 19:21:17

BJD témához totál nem tudok hozzászólni, bocsi :) de nagyon helyesek mindketten. Elég nagy shin megami tensei fan vagyok ezért Lamiáról mindig az a démon ugrik be... Jó választás volt a fehér paróka a csajszinak különösen jól áll, creepy + cuki is egyszerre.
Azért komoly hogy egy paróka drágább nekik mint egy rendes cp paróka a ruhákról nem is beszélve.

Tadeshi 2015.02.12. 00:51:33

@selia: Azért köszönöm a kommentet~ ^^
Durván jól néz ki az a démon...! O.o
És örülök, hogy tetszik a lányzó. ^^
Ami meg a drágaságot illeti, hát... Igazándiból gyártótól függ... Lehet találni parókákat már 10 $-ért is, hosszút is akár - csak én nem találtam olyat, ami megfelelt volna az igényeimnek. x'D (Fene azt a válogatós mindenemet, tudom.)
Amúgy, a BJD-ruhák talán azért minősülnek drágának, mert az ember úgy van vele, hogy de hát ha harmadakkora, mint az emberi ruhák, akkor harmadannyi anyagot kellett megvenni hozzá, miért nem kerül harmadannyiba - és akkor jöttem rá, hogy teljesen jogos 4000-ért adni egy BJD-nadrágot, amikor varrtam egyet. Lehet, hogy harmadakkora - de háromszor annyi meló van vele, pont azért, mert pici. x'D

selia 2015.02.13. 10:06:38

Végül is érthető, hogy azért drágább mert nehezebb elkészíteni és tényleg nagyon gyönyörűségesek tudnak lenni a ruhácskák. Parókából pedig biztos jobban megéri drágábbat venni mert rémes lehet ha túl ritka (az már akkor pénzkidobás). Ezért mázli, hogy tudsz varrni el tudod készíteni amit kitalálsz (én minden ilyesmivel hadilábon állok... nagyon durván).

Tadeshi 2015.02.14. 16:54:07

@selia: Igen, meseszépek~ * - *
Parókák terén viszont sajnos nem merek olcsót rendelni. x'D Sok a riasztó tapasztalat, hogy X rendelt egy parókát, ami tök jól nézett ki, olcsó is volt - csak aztán kiderült, hogy a feje búbján kicsit kisprórolták a hajat, mert az fényképről úgyse látszik. Úgyhogy inkább legyen drága, de akkor tudom, hogy megbízható az eladó, azt kapom, amit rendeltem, és nem adnak el nekem selejtet. Talán... =D
Ami meg a varrást illeti, minden csak gyakorlás és elszántág kérdése. ;) (Az első "művem" mostani szemmel nézve közel áll a vállalhatatlanhoz. x'D)
süti beállítások módosítása