Naci

 2015.01.07. 12:26

Uff! Képzeljétek, múlt pénteken végre volt időm varrni a Dögnek egy nadrágot! =D (Sikerélmény numeró egy. Sikerélmény numeró kettő: ma beraktam életem első mosását egyedül. Így majdnem 21 évesen. *kurvabüszke magára* És nem evett meg a mosógép! Hát mi ez, ha nem átütő siker? XD)

De hogy ne a baromi ciki sikerélményeimmel zaklassak mindenkit, inkább megmutatom Őgrófsága nadrágját. x3 Ami - tátátátááááám - így néz ki:

Ééééééés jól látjátok, koránt sem tökéletes... x'D Mondhatni igen messze áll tőle. x'D De! Végre nem pucért! (És Lamia szépen mosolyog! És bár a képen nem látszik, de most épp kék szemei vannak. xD)

Szóóóóval ez volna a prototípus nadrág, és több tanulsága is volt a projectnek...

Első számú tanulság: a 30 centis nadrágszár rövid. Mint utólag rájöttem - és rávíilágított sok kedves és segítőkész BJD-tulajdonos barátom - az ízületek miatt, ha azt akarom, hogy ülve is a bokájáig érjen a nadrág, akkor minimum plusz öt centit kell hozzátoldani a teljes hosszához. (Már kész az új szabásminta. xD)

Kettes számú tanulság: Bár az én kis szívem csücske kifejezetten élvezi, ha néha-néha kivillanthatja a kifejezetten formás hátsó felét, és bár az eredeti terv is egy szexi csípőnadrág volt - azért egy kicsit több betoldás hátulra lehet, elkélne, pláne ülés közben...

...De azért ha állva van, szerintem egészen vállalható ez a farmer. =D Otthonra jó lesz, na. xD (Legalább annyi, hogy egyik csaldtagom se jön zavarba, ha kiveszem a dobozából...)

...És bárki bármit mondjon, azért szerintem, dögös ez a nadrág... Főleg hátulról... (De én el vagyok fogulva. XD Nem ok nélkül, jegyzem meg. xD)

Jah, és ha már így benne voltam a varrogatásban meg fényképezésben, pózoltattam egy kicsit, mert hát már miért ne.

Hát most mondjátok, hogy nem tök laza a dög. x) (Bár a karakter nem dohányzik. Csak mikor beállítottam ebbe a pózba, úgy jött, hogy neki kell egy cigi, úgyhogy összeraktam egy valami ahhoz hasonlót gyorsan... És így elnézegetve a képeket, annyira jól áll a kezében, hogy akár még dohányozhatna is... xD De mivel alig akarta megfogni, és fotózás közben többször is egyszerűen elejtette, úgy értelmeztem, hogy nem tetszik neki az ötlet, és nem kíván láncdohányos lenni. x'D)

Erről beszéltem. =D

És egy bónuszkép - ennyi maradt a kedvenc farmeromból a nadrágvarrási akciót követően x'D

...De szerintem még ki fog ebből jönni még egy nadrág. XD És az már jó is lesz. x) (És még zsebet is akarok neki varrni! x3)

Nna, that's all, folks. Megyek országismeretet tanulni, mert holnap vizsgázom, és szeretnék ötöst kapni. Jó ösztöndíjat akarok következő félévre. xD

Adieu!

Címkék: képek napló varrás őrültségek bjd lamia

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr137039335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása