Fairy-taled

 2014.09.04. 00:58

Szép hajnalt! Ma kicsit jazzesebb irányba kívánom terelni a zenét - de csak ma. ^^

Éééééés...! Képzeljétek, elképesztően nagy sikerrel jártam ma a TO-n, mindent elintéztem, felvettem a tárgyaimat, és engem lep meg a leginkább, de idén lelkesedéssel várom a félév kezdetét...! =D ...Azt hiszem, találtam valami motivációt - legalább is az "Improvizációs gyakorlat" és a "Bibliodráma" névre hallgató óráimat meglátva egészen... fellelkesedtem. És ez csak egy része a dráma specializációnak~ x3 (El nem tudjátok képzelni, mekkora motivációval bír, hogy végre úgy érzem, azt tanulhatom, amit tényleg tanulni akarok még ha nem is a Színműn és hjajh~)

Nna, ennek örömére kapjátok a mai számot. ^^ (Bár eredetileg mást akartam, de rájöttem, hogy ez most jobb lesz - és ehhez legalább van angol szöveg, nem úgy, mint a másikhoz, amit mégse mutatok be most. xD)

Voilá. ^^ Meiko-nak itt az átlagnál mélyebb a hangja - és annnnyira jól áll neki! *.* (Meg maga a stílus is - asszem Meiko az, aki eddig egy stílusban sem okozott csalódást, akár ilyesmiket, akár rockosabb számokat, akár Disney-betétdalokat énekel. x3 Igyekeztem a zenefelhozatalt is úgy alakítani, hogy mindenből legyen benne egy kevés. =D Holnap pedig kicsit japánosabb irányba fogunk haladni. x3)

Adieu!

Címkék: zene vocaloid meiko

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr236667183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása