Kindle-tok

 2014.03.30. 15:28

Tegnap Fru átjött hozzám, és hozott nekem egy doboz teát, hogy cserébe varrjak neki egy tokot a Kindle-jéhez - és persze szépen megkért erre XD - és bár még életemben nem varrtam ilyesmit, azért egész vállalható lett a végeredmény:

1624758_857458750947809_1676899365_n.jpg

Így néz ki ez a csoda szemből. ^^ (Azért hozzátenném, hogy koránt sem hibátlan szegény - a cuki tündérkés képet azután sikerült csak rávarrni, hogy már a bélés benne volt a borítóban és elég nehéz volt kerülgetni a tűvel a kartonlapot... De, tanultam a hibából, és a következőnél már nem fogom elfelejteni, hogy a bélés bevarrása ELŐTT kell rávarrni az anyagra a dekorációt. x'D)

10150076_857458717614479_1033961955_n.jpg

Így néz ki belülről - és szerencsére már este készült a kép, lámpafénynél, így annyira nem látszanak a rettenetesen elrontott varrások... x'D

10168403_857458670947817_1976116920_n.jpg

Ez pedig itt a hátulja. Azért hozzátartozik az igazsághoz, hogy az első szabást kegyetlenül elcsesztem, mert túl alacsony lett, mikor bele akartam tuszkolni a kartonlapokat, úgyhogy ez már a második prototípus, amit sikerült befejeznem. De Fru elvolt, amíg én varrtam, ő szórakoztatott, meg adogatta a dolgokat, amiket kértem - "Ollót. Cérnát. Tűt. Törlés." X'D - megkaptam, hogy körülbelül úgy varrok, mintha épp műtenék, de amúgy remekül elvoltunk. xD (Lehet, majd néha áthívom magamhoz, mikor varrni akarok, hogy asszisztenskedjen nekem egy kicsit, ugyanis sokkalta könnyebb úgy anyagot szabni, ha az embernek négy keze van. xD Néha úgy szeretnék polip lenni... x'D)

Aztán, mikor kész lett, olyan este nyolc felé - háromkor kezdtünk neki egyébként - mondtam, hogy most már nem kezdenék bele nővére Kindle-tokjába is - ráadásul az már komplikáltabb szabást is igényelt volna, amihez este nyolckor már nem volt energiám xD - úgyhogy helyette Aranyhajat néztünk. (Végre kezdem behozni magam az új Disney-mesék terén, már csak az Öt Legendát kéne megnézni, és akkor teljesen up-to-date lennék. x'D)

Szóval jó volt a tegnap. Ma meg jegyzeteket fogok másolni. Meg levelet írni Kínába és Amerikába - gyarapodnak a penpaljaim x) - és ha még adj isten marad időm, végre befejezem a JSK-mat. (Hacsak el nem rontom... x'D)

Adieu!

Címkék: képek napló varrás őrültségek

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr665885689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása