Synchronicity

 2013.10.15. 15:53

Hoy! Mit is mondhatnék...

Leginkább... nem, nem is akarok a nyakamba szakadt kifizetetlen számlákra gondolni - szüleim azzal hagyták itt a lakást, hogy a számlákat majd fizessem, amik jönnek, és ez teljesen természetes is, elvégre, mégis csak én lakom itt, vagy mi a fene... Na de arról nem volt szó, hogy ebbe beletartoznak azok is, amiket augusztus óta nem tudtak befizetni... x'D (Kicsit félek már attól a választól, hogy "fizesd be, majd odaadjuk"... Aha. Hát hogyne, persze... x'D)

Úgyhogy hagyjuk is a francba ezeket a mocskos, átkozott anyagiakat - de azt azért tudatom veletek, hogy karácsonyra kérek szépen egy pénzfamagot =D - és térjünk rá inkább a zenére, mert ma egy trilógiát hoztam nektek, egy olyat ráadásul, ami még viszonylag friss, és egy Kagamine-hónapból kihagyhatatlan~

Első rész, vagy bevezető, ahogy tetszik~

Második rész~

S végül a harmadik (amit töredelmesen bevallok, de annyira nem szeretem, mint az első kettőt. x'D De ez csak arra vezethető vissza talán, hogy borzasztóan sokat vártam, hogy Hitoshizuku-san előrukkoljon végre a befejezésével, mert ez valami olyan epic, hogy muszáj ütősen lezárni, de... De valahogy a befejezés nem ütött akkorát, mint vártam... Mert gondoltam, ha ennyit várunk rá, akkor valami überbrutál vége lesz, de... annyira nem. x'D) Viszont az első kettőt rongyosra hallgattam már. x3 (És mindenkinek el kell ismernie, hogy gyönyörű a történet - még ha mindketten meg is halnak... *sigh* Bár Lentől már kezdjük megszokni. xD)

Nna, hát, ezt kívántam mutatni nektek ma. És asszem most ennek a mitikus vonulatnak értünk a végére, mert holnap... hehhehe~ xD

Adieu!

Címkék: zene rinya vocaloid kagamine len kagamine rin

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr125571987

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.Ellu 2013.10.15. 18:21:34

szépen van rajzolva.

Mizumo Ami 2013.10.15. 20:21:13

Na igen a számlabefizetések. Nem vagy 1edül.
süti beállítások módosítása