Cirkusz

 2013.08.26. 00:04

Nna, itt is vagyok, ahogy ígértem. =D És bár azt mondtam, hogy duetteket fogok mostantól feltenni, rácáfolok magamra, és triót kaptok. x'D (De csak mert a tegnapi szám miatt eszembe jutott Pokota, és hogy ebben is énekel, és hogy én mennyire imádom ezt a számot, már azóta, hogy először vocaloidokkal hallottam. =D)

Kurva jó a szöveg, a dallam, az énekesek - merészelnének nem jók lenni xD - és a klip is tetszetős. x3 És cirkusz. És odabaszós. És asszem mára elég ennyi belőlem. xD (Elméletileg én ma megyek ügyintézni, és ha végre kedves McSors barátunk is úgy akarja, akkor mától újjászületik a telefonom, két hétnyi kényszerpihenő után. xD)

Adieu!

Címkék: zene vocaloid utaite 96猫

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr705477060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alouette 2013.08.26. 12:26:40

Oh, még egy dal, amelyben Pokota is énekel *.* Ezidáig azt hittem, 96猫-sannak nem lehet nálam vetélytársa utaiték terén, de azt hiszem, kezdhet félni... :DD

Tadeshi 2013.08.26. 16:04:55

@Alouette: Még szerencse, hogy 96猫 lány, Pokota meg fiú, úgyhogy külön kategóriába lehet őket sorolni, így lehetnek mindketten kedvencek. xD
süti beállítások módosítása