Siena by Night

 2012.11.05. 20:35

Hah, ma is kaptok belőlem egy kis ízelítőt, mélyen tisztelt Olvasóim - az a temérdek xD - de ezúttal kénytelen leszek rövidre fogni magam - egyrészt, mert ma már, mint tudjátok, tanítási nap volt, és egy pirinyót már fáradt vagyok. Igaz, hogy ma már nem volt Ivanov-próba, de helyette volt duplamagyarom és duplamatekom - utóbbi a gyilkosabb, elhihetitek. xD Nna, de erről majd később, most folytassuk, amit tegnap félbe kellett szakítanom! 

Szóóóval és tettel, ott tartottam, hogy miután San Gimignanoban felfegyverkeztem minden szükséges szuvenírrel, és beszálltunk a buszba, hogy útra keljünk Siena felé, döbbenten tapasztaltuk pár méter megtétele után, hogy zuhog az eső - a változatosság kedvéért... xD És mivel a szállásunk viszonylag közel volt ezúttal, a vezetőség belátta, hogy a veronai eset után senkinek nem lesz kedve így várost nézni, és úgy döntöttek, hogy akkor irány haza, és megvárjuk, amíg eláll az eső. Hát, arra aztán várhattunk. xD

Bár, mi Csillával remekül elvoltunk, ő Bűnésbűnhődött, amíg én csicsikáltam - és különböző hardcore yaoi jelenetek peregtek lelki szemeim előtt, ami Julient illeti... xD - aztán olyan hat felé felkeltett azzal, hogy belemászott a képembe a velencei cicamaszkjával. xD Rettentő édes volt, és rávett, hogy kössem fel az én maszkomat is, és ha már Halloween estje volt, kicsit bohóckodtunk a maszkjainkban. xD (Tényleg, majd teszek fel arórl is képeket... Majd ha végre levegőhöz jutok a dogadömpingem és angol érettségim mellett - 8-án matekdoga és pszichotz, 12-én angol szóbeli, 26-ára Bűn és bűnhődés, 30-ára be kell adnom a magyar kötelezőmet a Bodor Ádám novelláskötet elemzése képében, és akkor még azokról nem is ejtettem szót, amiről még nem tudok... xD)


Visszatérve Sienára, vártunk, és vártunk, és vártunk, de az a nyomorult eső csak nem akart elállni, ennek következtében vacsi után a tanári kar felpakolt minket a buszra - megjegyzem, este nyolckor indultunk el, vaksötétben és szakadó esőben XD - hogy akkor mi most megyünk és megnézzük Sienát. xD Képi illusztráció:

Siena_by_Night.png Siena by Night.

(Megj.: Gyengébbek és kevésbé Humor Herold típusú olvasóim kedvéért hozzátenném, hogy ez egy vicc akar lenni. xD)

Minden esetre láttunk sok szépet, kivilágítva - csak éppenséggel fotózni nem mertem, mert zuhogott, és féltettem a telómat. xD Minden esetre vicces volt, ahogy rohangáltunk - én okosan addigra előkaptam az esőkabátomat, és abban flangáltam. És ha már Halloween, ez volt életem leghitelesebb szellemjelmeze. xD (Mert az esőkabátom történetesen egy nagy, fehér, műanyag zsák. xD)

És aztán ezt követően, megint csak csurom vizesen olyan este kilenc környékén felkászálódtunk a buszra, és hazatértünk, megmosakodtunk, bár Csilla engem még átzavart az ötös házba, hogy hozzak át kenyeret meg vajat meg szalámit, hogy csináljunk magunknak holnapra szendvicseket - aztán amikor visszatértem, kopogtattam, hogy "Trick or treat, trick or treat, give me something good to eat!" xD Nagyon örült nekem. xD

Aztán utolsó éjszakán már voltak rémálmaim, csak szerencsére nem emlékszem rájuk. xD Másnap már félig-meddig útra készen keltünk, gyors fogmosás, reggeli, pizsi-pipere-egyebek benyomorítása a bőröndbe, és kérem, már mehettünk is, hogy beíveljük kofferjeinket a busz belsejébe, útitáskánkat pedig az üléseink alá - én pedig utána még rongyoltam vissza a maszkomért meg a borocskáimért - mert azok a) nem fértek be a bőröndbe, b) ha be is fértek volna se fogom a drága maszkot benyomorítani, a borokról már nem is beszélve. (Persze biztos jó illatúak lettek volna utána a ruháim, de a vörösbor nem feltétlenül az a típusú folyadék, amiben szívesen kimosnám a gönceimet... xD)

Úgyhogy a bor és a maszk repült fel a kalaptartóra - és folyton imádkoztam, hogy a többiek ne gyömöszöljék be mellé-alá-fölé-rá-közé a kabátjaikat. De meglepő módon remekül viselték a két napos ottlétet. xD

Én viszont a firenzei útról csak a közeli - reméljük - jövőben fogok jelentést írni, mert most fáradt vagyok, és még mesét kell mondanom Tune-nak, és gyötörtetni akarom Julient. xD Úgyhogy Firenzéig arrivederci!

Címkék: olaszország képek napló nyaralás f 12. eötvös őrültségek úti napló

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr254892409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alouette 2012.12.07. 19:46:50

Ahemm, ráveszem ám Csillát ( meg tégedet is, mon Chérie...x3 ), hogy még ballagás előtt produkáljatok nekem egy-egy maszkos megjelenést! xD

Tadeshi 2012.12.07. 20:37:35

@Alouette: Majd farsangkor lehet róla szó... XD
süti beállítások módosítása