Szelidített verzió

 2012.10.25. 18:29

Ígéretből, meg mert meg akarom mutatni, hogy az Eötvös-diákban is van cenzúra... XD Ugyanis a Csillagzabálók és a Nyilvános szex is nyomtatásba került - legalább is az iskola-kompatibilis verziójuk. (Én továbbra is állítom, hogy az olvasóközönség bírta volna a hardcore verziót is - a tanári kar már más tészta... xD)

Csillagzabálók

Földhözragadtak vagyunk mindannyian.
Erről is Newton tehet. Miért nem ette inkább meg azt az almát?
Nevetsz az ötletemen, ahogy fekszünk a fűben, és tűrjük a gravitációt - hogy a fene enné meg.
Végtelen csillagot ejt rabul éjsötét íriszed.
Na, most, együk meg őket!
A büszke Orion öve már el is tűnt ajkaim közt - feketelyuk, nem tudni, hová vezet.
Lecsúszott a nadrágja szegénynek - nézd, hogy pirul!
De ez nekem még kevés.
Porcukrot szórok a sarkcsillagra, ujjaim közt morzsolgatom, majd bekapom - innen nincs visszaút.
Neked is megjött az étvágyad? Kóstolgatod a ficánkoló Halakat, de alighogy lenyeled őket, máris a virgonc Szűzzel szemezel.
Felfalom a Cassiopeiát és kiflivé harapdálom a teliholdat, de mire feleszmélek, a Virgonak már nyoma sincs.
Fordul egyet a világegyetem. Kicsiny Univerzum, én akarok adni Neked, vagy Te akarsz adni nekem?
Megkínállak az Esthajnalcsillaggal, s Te nyomban végignyalsz Vénusz dombján -

Nyilvános szex

Rád vártam, mióta felszálltam a metróra a Délinél.
Pont velem szemben ülsz le, kényelmesen elhelyezkedsz, és úgy teszel, mint aki nem veszi észre, hogy Téged bámullak az Astoria óta. Kitartóan folytatom - legalább annyira, mint amennyire te fixírozod az ezerszer látott reklámtáblát a fejem fölött.
A Blahán már feszengsz, pedig csak nézlek. Ha látnád, hogy nézlek...
A Keletinél nem bírod tovább. A szemebe nézel.
Ott ülsz, a metrókocsi túlsó oldalán, közöttünk másfél méter és egy csapat német turista.
------------------------------------------------------------------------
És már megint itt vagyok a végállomáson, és észre se vettem, hogy már két megállóval korábban leszálltál.


Véleményt. Így jobb-e, vagy az eredeti verziókban? (Én döntésképtelen vagyok... A Csillagzabálók cenzúrázva is üt, a Nyilvános szexből nekem így hiányzik az a "romantikus ömlengésnek" definiált középső rész, amit kihúzattak velem... xD)

Címkék: kritika novella suli napló eötvös

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr764870086

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása