Csillagzabálók

 2012.07.12. 21:54

Földhözragadtak vagyunk mindannyian.
Erről is Newton tehet. Miért nem ette inkább meg azt az almát?
Nevetsz az ötletemen, ahogy fekszünk a fűben, és tűrjük Izsák barátunk gravitációját, meg minden törvényét - hogy a fene enné meg az összes kötöttséget.
De ha felnézel, szabad lehetsz.
Végtelen csillagot ejt rabul éjsötét íriszed; ahogy megígérted, lehoztad mindet nekem.
Na, most, együk meg őket!
A büszke Orion öve már el is tűnt ajkaim közt - feketelyuk, nem tudni, hová vezet. Lecsúszott a nadrágja szegénynek - nézd, hogy pirul!
De ez nekem még kevés.
Porcukrot szórok a Sarkcsillagra, ujjaim közt morzsolgatom, majd bekapom - innen nincs visszaút.
Neked is megjött az étvágyad: kóstolgatod a ficánkoló Halakat, de alig hogy lenyeled őket, máris a virgonc Szűzzel szemezel.
Felfalom a Cassiopeiát és kiflivé harapdálom a teliholdat, de mire feleszmélek, a Virgonak már nyoma sincs.
Fordul egyet a Világegyetem - velünk, bennünk, általunk, kicsiny Univerzum, én akarok adni Neked, vagy Te akarsz adni nekem?
Megkínállak az Esthajnalcsillaggal, s Te nyomban végignyalsz Vénusz dombján - de mert látod, hogy türelmetlen vagyok, számba adod Mars hegyét, s én mohón rábukok.

Majd sebes üstököst kapok, mit csóvástul lenyelek, s hosszasan kívánok; majd a Tejút kicsordul, s Te szomjasan kortyolod, míg mind nyelvedre csorog.

Címkék: novella félpercesek

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr954648279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

UnderCTRL 2012.07.14. 13:57:18

Huhh... hát nehéz mit kommentálni egy ilyen szerzeményhez, és tömören megfogalmazni a véleményem, de azért én megpróbálom.

Pazar :P Még-még :)

Tadeshi 2012.07.14. 20:45:38

@UnderCTRL: Örülök, hogy tetszett! ^^ (Akkor most szabad kérnem egy olyat, hogy ne tömörítsd le a véleményed? X'D)

UnderCTRL 2012.07.18. 11:47:52

Rendben :P Bocs, kicsit későn vettem észre :)

Tetszik az a stílus amiben írsz. Vizuális típusként különösképp bele tudtam élni magam. :P

Azonban sokkal többet nem tudok írni az alkotásodról. (Olyat semmiképp sem ami publikus volna :P)

Tadeshi 2012.07.21. 20:48:17

@UnderCTRL: Pedig reménykedtem benne, hogy publikussá teszed... =P
De köszönöm, örülök, hogy elnyerte tetszésed - s bocs a megkésett válaszért. xD

Alouette 2012.07.31. 11:20:39

Szívem, erre csak röviden és tömören tudok reagálni: c' est magnifique! Nagyon szép lett, csak így tovább, még számtalan ilyet <3

Tadeshi 2012.07.31. 17:02:35

@Alouette: Köszönöm! ^^ Sejtettem, hogy neked tetszeni fog! x3 (Ne félj, van ott még, ahonnan ez jött. xD)

Vitigreen 2012.10.18. 21:21:11

Sok. Javítást kérek! :D

youknowwho

Tadeshi 2012.10.19. 21:37:02

@Vitigreen: Kérését regisztráltuk, választ ld.: Nyilvános szex c. bejegyzés. =P
süti beállítások módosítása