Bach elektromos gitáron!

 2011.01.26. 15:45

Alapjáraton olyan ember vagyok, aki szereti a klasszikusokat viszonthallani valami modern feldolgozásban - legyen az zene, vers, novella, esetleg regény. Zenei téren a klasszikus műfajok ötvözését is szeretem a modernnel - rockopera, és társai xD - de életemben nem gondoltam volna arra, hogy Bachot egyszer elektromos gitáron fogom viszonthallani...! O_O

Random rákerestem egy Bach-darabra, mert épp egy olyannal szenvedek - Bourreé, ha így mondd valakinek valamit - és csak úgy poénból elkezdtem kattintgatni a felsorolt vidik között, megtaláltam ugyanezen Bourreét elektromos gitáron, és mondjuk az annyira nem hangzott jól, de mellette feljött egy bizonyos D-moll tokkáta és fúga, zárójelben ,,on elektronic guitar". Na, mondom, ezt meg kell lesnem... 

Csak azért, hogy a kedves közönség képben legyen, melyikről is van szó, beraknám az eredeti, orgonára rögtönzött verziót - mert bizony, az egy rögtönzés. XD

Az eredeti. ^^ És akkor mindenki figyeljen, így hangzik ugyanez, elektromos gitáron! 

Elkéééépesztőőő amit az a pasas művel...! O_O Amikor meghallottam, azt hittem, leesek a székről az ámulattól - én ugyan nem, de az állam megtette. (És én ezt meg fogom tanulni, ah belegebbedek is! xD És ha lesz elektromos gitárom - lehetne végre... - játsszani fogom, és... Na jó, Tadeshi, ébresztő, bilibe lóg a kezed.)

Na, mit szóltok? ^^ Ugye, hogy néha van értelme csak úgy kattintgatni a YouTube-on? XD (Ezzel a módszerrel találtam meg a Nightmare Before Christmas zenéit japán szinkronnal. xD)

Ennyi akartam lenni, remélem mindenkinek sikerült feldobnom a napját ezzel a gyöngyszemmel. ^^ Mostmár viszont tényleg megyek festeni és írni a Darvasis rémületet - akarom írni novellát - mert soha nem leszek kész... xD Bye-bye! ^w^

Címkék: zene gitár napló

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr292615565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tune-chan 2011.01.30. 12:07:28

A kedvenc Bach darabom és eszméletlen...! O.O Csak pislogok. (amúgy amit belinkeltél eredetire... Azt szoktam hallgatni, ha rám jön. Csak azt a verziót, mert tetszenek a kis pöttyök-csíkok. x'D)

Tadeshi 2011.01.30. 16:38:28

@Tune-chan: Ugye, hogy ugye? xD És a vicc az egészben, hgoy nemsokkal ezután Levi adott egy linket, ugyanezen darab Toy Dolls-os feldolgozásával. (Egy punk-zenekar, akik ezzel megcáfolták azt a hitet, hogy a punk zenészek nem tudnak hangszeren játszani. XD)
(Én ezt a pöttyös-csíkos verziót énekórán láttam, szerintem baszottjó. XD)

Tune-chan 2011.01.30. 17:46:23

@Tadeshi: Ismerem a Toy Dolls-t, ne nézz hülyének, légyszíves. :P

Tadeshi 2011.01.31. 19:54:29

@Tune-chan: Magamból indultam ki, lévén én nem ismertem.
süti beállítások módosítása