Előkarácsony in Sugár

 2010.12.23. 19:37

Tavaly utókarácsony volt, figyelitek. xD Mostmár fejlődünk, és előkarácsonyozunk. De annnnyira jó volt! És annyit rohangáltunk... xD

Ugyebár félkettőkor tali Örsön, és megemlítettem, hgoy egyébként úgy kettőre el kéne keveredni az Astoriára. Jó, akkor metróra fel, és el is keveredtünk az Astoriára, hogy találkozhassak Csillával, és átadhassam neki a beszerzett Death Note 3-as kötetet, amit Kishivel visszacseréltem... Igen, csak az Astorián bukott ki, hogy hopp, az otthon maradt...

Úgyhogy oké, segáz, emgvártuk Csillát, közöltem vele a tényeket, és mondtam, hogy oké, visszamegyünk érte, egy óra múlva ugyanitt találkozzunk, addig vásároljon be, satöbbi. Úgyhogy vissza Stadira, onnan Kishiékhez, mangát fel, be a csomagba, majd vissza az Astoriára - és egy óra alatt meg is jártuk. ^^

(Csilla nővérére meg látatlanban is fújok. Oké, hogy meglepetés, meglepetés, de basszus... xD Én meg rohangászok a becserléls miatt, mint a hülyegyerek. xD)

Node, szóval, a röpke másfél órás rohangálás után végre mi is letelepedtünk a Sugárban, elővettük a dobozkákat, és átadogattuk egymásnak. ^^ Kishitől megkaptam Darren Shan Vámpír könyvek sorozatának második és harmadik kötetét - az elsőt majd beszerzem valahogy XD - és jááááj, a Vérszipoly (3. kötet) még olvasás alatt áll, de áááá, imádom Darren Shant, egyszerűen annnnnyira jókat ír! x3

Tunetól pedig zsugorfólia-technikával készült kulcstartót, rajta Asakura Hao, Edward Elric és Eszeveszett Vash. x3 Írtó cuki lettcsak gondban vagyok, hogy hova kéne tennem - a táskámra nem merem, mert amilyen veszélyeknek én kiteszem a tatyóm nap mint nap, félő, hogy fogja magát valamelyikük és elhagyja a láncát - én meg nem kicsit lennék akkor morcos... Úgyhogy asszem valahogy rá fogom aplikálni a tolltartómra. xD És kaptam mellé egy fagyöngyszerű karácsonyfadíszt - akár az, akár nem, a sárkányfámon jól mutat. xD

Hjááá, ma jó napom volt. ^w^ Egyébként, Kishi - le merem írni, mit kapott, mert úgyse nagyon olvasgatja a blogomat, ha meg kivételesen pont most igen, akkor legyen szíves a következő bekezdésig áttekerni xD - az általa nagyon áhított színházi látcsövet kapta. ^^

Tune pedig egy pokolian jó könyvet: Biblia. (Korábban ígértem neki.) És tegnap még megszenvedtem egy Ausztia lerajzolásával is. xD (Roderich makacs. Nagyon. De én makacsabb. -> Szóvicc: Én is inka vagyok, de a nagyapám még inkább. Kac-kac. xD)

Ahem, szóóóval igen. ^^ Meg honap reményeim szerint Adrival tartunk karácsonyozást - és oké, tőle tudom, hogy francia kártyapaklit kapok, de attól még nah. xD Meg ha már Árkád, akkor beszerzem fater karácsonyi ajándékát is. ^^ (Rájöttem, nem nyakkendő lesz, hanem kiskönyvecske. xD)

Tehát, szép lesz, jó lesz - és már csak egy rajzot kell elkészítenem, és egy ficet megírnom. xD Jeah. ^^

Nna, ennyit mára. Bye-bye! ^w^

Címkék: karácsony ajándék napló darren shan

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr22535334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása