Shaman(King)izmus

 2010.08.07. 15:40

Nem hittem volna, hogy az újranézés ekkora... hatással lesz rám. xD (Igen, most van ekdvem írni, ezaz! XD Örüljetek nekem, mert totálisan érdemtelen dolgokról fog szólni a bejegyzés - pölö olyasmikről, hogy Asakura Hao kicseszett velem...)

Hogy hogy sikerült neki...? Hát... Oké, elég abszurd, hgoy egy dögletesen szexi animeszereplőnek sikerült hülyét csinálnia belőlem, de... De én makacs vagyok, nála is jobban, és nem adom fel! (Akkor is megcsinálom róla azt a kibaszott fanartot, ha beledöglök is! XD)

Egen, megint rajzolási problémák. xD (Mondtam, hogy teljesen érdemtelen téma. XD) Szóval, tegnap ugye elkezdtem újranézni az SK-t - nem értem minek, amikor még midnig fejből fújom majdnem az összes szöveget... xD - és be is lapátoltam 10 részt, random sorrendben... Mondhatni a kedvenc jeleneteimet néztem végig újra - meg nálam már annyira mindegy, hogy nem sorrendben megy, hiszen hússzor láttam (tizennégyszer magyarul és hatszor japánul, angol felirattal) xD - és hát... Ennyi is elég volt, hogy újra rámjöjjön a "mánia".

Mert ez az. Valahogy úgy működök, hogyha látok egy nagyon jó filmet, sorozatot, animét, mangát, hallok egy kibaszottjó zenét, esetleg az előadó összes száma bejön, akkor rákattanok, és annyiszor megnézem/hallgatom, ameddig be nem telek vele... (Az SK esetében a betelés kb. három-négy évet vett igénybe. xD) És akkor a gondolataim csak az aktuális "favorit" körül forognak, minimum egy hónapig.

(Ilyesmi volt anno a Sonic X-szel, a Jigoku Shoujoval, a Fullmetal Alchemist-tel és... És sztem még az Elfen Lieddel is megcsináltam ezt... Ja, van abból is fanart[nak gúnyolt rajzkísérlet xD] a rajzmappámban, és asszem egy ficet is írtam EL-témában, szóval igen, történt olyasmi, mint az SK-val. xD)

Úgyhogy most abszolút rá vagyok állva erre a témára, és este, lévén nem bírtam aludni vagy hajnali kettőig - szokásos nyáriszüneti fordított-életforma, fennvagyok hajnali kettő-háromig, és minimum délig alszom... - ezért rányomtam Clarissát a töltőre, had világítson, és az ágyban a töltődő MP4 fényénél elkezdtem firkálni... Csak úgy, random... Huzigáltam a vonalakat, és vártam, hgoy valaki/valami előbújjon belőlük, és mire észbe kaptam, ki mosolygott vissza rám grafitszínű szemekkel...? Tao Ren. xD

Komolyan, néztem, néztem, és a szemei, az arcformája, a mosolya, az a kihívó, ,,én leszek a Sámán Király és senki nem állhat az utamba" tekintet... Egen, megcsináltam neki a haját is rendesre - a kis tüsit is xD - és kapott szép vállakat meg kulcscsontokat, meg mellette ott lebeg Bason is a... ,,gömbszellem" formájában... (És odaírtam poénból, hogy ,,Bocchan" [=úrfi, ifjú úr, meg ilyesmik], mert miért ne. =P)

Aztán, amint ráfirkáltam egy dátumot meg egy óraállást - 23:51 xD - félreraktam, és vettem egy másik lapot... És először rajzoltam egyarcvonalat, aztán kicsit szórakoztam a szemekkel - nem akartak normális magasságba kerülni, na XD - aztán nagyjából befirkáltam, hogy hol kell lennie az orrnak, és akkor tűnt fel, hogy hmmm, milyen szép, nyugodt tekintete van, és milyen Hao-s a mosolya... És asszem ennél a pontnál sikerült eldöntenem, hogy Hao lesz a következő áldozat, akit papírra vetek. xD

Aha, persze, majd biztos hagyja magát, gondoltam én. Aha, persze, hogyne. xD Amíg csak a haját rajzoltam meg, odáig ment, minden szépen és jól - a papír bal odlala felől fúj a szél, tehét jobbra fújja a drágám haját, meg ugye a poncsóját is. Egen, a poncsónál jutottam el oda, hogy oké, akkor hagyjuk... xD Ez történt olyan... Egy óra tájt, aztán nekiálltam zenét hallgatni, negyed háromig. 

(Hozzátartozik még a meséléshez, hgoy ma reggel 10-kor keltettek elég durván - ,,Tünde, keljél már fel, ne szóljak többször!" -.-" - úgyhogy felkeltem,r eggeliztem,lementem bevásárolni a piacra - leküldtem, na xD - megint összefutottam azzal a régiségkereskedővel, akitől múltkor vásároltam... Ja tényleg, azt még el se meséltem. xD

Asszem még hétfőn mentem krepp-papírért a piacon levő írószerboltba, és pont az utamba esett egy régiségkereskedő standja, úgyhogy kicsit stírölgettem a holmikat - gyönyörű képek voltak kirakva, a porcelánokat meg egyebket sajna már pakolták elfele... De mondtam, nem, nem veszek én semmit, mert krepp-papír. XD Aztán, amikor már kezemben volt az én vörös drágaságom, visszafele is útbaejtettem a kereskedőt, és megakadt a szemem egy képen.

Tököm tudja, hány éves, de elég réginek néz ki, már ha az üvegre telepedett porréteg vastagságából indulunk ki... xD Egy kcisit letörölgettem az üveget, hogy azért lássam, hogy egyáltalán mi tartozik a képhez és mi nem - aztán egy kcisit bennakadt a levegőm... Gyönyörűen kidolgozott, hajós kép - 11 hajóval, és a kikötő partjával, a parton hajóra siető emberekkel és csónakokkal, sötétlő fellegekkel és gyönyörűen fodrozódó hullámokkal... A kereskedő úr megdicsérte az ízlésemet, és közölte, hogy 12 ezer lesz.

Oké, egy szájtátás kíséretében feldolgoztam az információt, mire rávágta, hogy de adja 8-ért is. xD Mondtam, hogy most nincs nálam annyi pénz, meg amúgy is, gyűjtögetek, de mondtam, hogy még meglátom holnapig és visszajövök - de azért 500 pénz előleget otthagytam. [Ravasz bácsi, biztosra ment, hgoy visszajöjjek. xD]

Én meg akkor másnap beváltottam a még nyaralásról maradt levámat és eurómat, magamhoz vettem pár régi szirszart, amitől mge akartam válni - ezeréves, nagymamás bizsuk, de mondjuk voltak köztük olyanok is, amik rohadt jól néztek ki - de nem rajtam. Azokat bedobozoltam, és már mentem is alkudozni. xD 

Mondtam neki, hgoy tengpa 8-ért akarta adni, itthagytam ötszáz pénzt előlegnek, és hoztam pár ékszert csereberélni, a dobozukkal együtt 2000-ért számítsa be. Beszámította. Úgyhogy hatezret hagytam ott, és büszkén hazamentem a drága képecskémmel. ^^

[Azért 12-ről 6-ra... Mégiscsak ragadt rám valami apám kereskedelmi érzékéből... xD] Szóval, így lett meg az én kis képecském - amit még ugyan fel kéne tenni a falra, de még nyúzom étre fateromat... [Ja, és ő úgy tudja, hogy 3000-ért vettem, szóval shhh! XD Gutaütést kapna, ha megtudná, hgoy hatezret otthagytam egy képért... xD De hát istenem, ami szép az szép.])

Hol tartottam...? Ja, igen, szóval, ezzel a bácsival futottam össze megint, mondta, hgoy van új képe, kortárs, mondtam, hgoy most nem aktuális. xD Aztán összekaptam gyorsan mindent, ami kellett, hazajöttem, lepakoltam, megkaptam, hogy nem tudok normálisan vásárolni - tehetek én arról, hogy a hentesnél nem volt csirkemell, és hogy az egyetlen banánt áruló illetőnél már csak nagyon sárga banán maradt...? És hogy a tojást adó bácsi csak Tesco-s dobozt tudott adni a 10 darabos tojásokhoz... -.-" Máskor menjen le ő, és nincs gond... - aztán... Aztán előkaptam ismét Haot, és küdöttem vele egy keveset. xD

A haját kicsit erősebben kihúztam, meg ugye a főbb vonásait is - még mindig csak ceruzával, nyugi... xD - kapott fület meg bele azt a szép fülbevalót, és nekiestem a poncsó gallérjának... Fhu, az szenvedés volt... xD Utána már a félrefújt részt tök könnyű volt beredőzgetni - valahogy a ,,Smexi Roy" takarójára alkotott redők óta perfekt vagyok redőzésben, nem érdekes? XD - Viszont a jobb kezével megszívtam...

Azt akartam, hogy kicsit oldalt lökje félre a poncsót, kicsit látszódjon ki a felsőteste, és hogy a jobb kezével csettintsen - a hát- és előteret meg lángcsóvásra akartam - de... De annyira nem jött össze, hogy inkább leradíroztam az egész kezét. xD Aztán újrafirkáltam, és azt akartam, hogy tartson egy kis lánggömböt, de... Bazki, miért van az, hogyha konkrétan akarom, hgoy valamit tartson a kezében, akkor sose tudok normális kézfejet rajzolni, ha viszont csak úgy random elkezdek firkálgatni egy kezet, akkor tök jó lesz?! XDDD 

Most is ez történt - úgyhogy megvan rajzolva a kezecskéje, ne aggódjatok - tehát úgy fest, hogy a poncsó másik oldalát a válla fölött hátradobja, és abba is belekap a szél. (Éééés igen, a felsőteste is csini lett - kár, hgoy csak egy kicsi látszik ki belőle, és hogy a kulcscsontjai nem xD - de csípőtájt meglehetősen... szöxi lett. =P xD

És most tartok ott, hogy elegem van, és nem, én ezt nem bírom, ugyanis elérkeztem a nadrágrészhez... Egy perc és kerítek képet róla, hogy értsétek, miért szentségelek miatta ennyire. xD

Gyilkos, mi? (Micsoda mák, hogy csak a jobb combjáig látszik - beleőrülnék az összes kics pánt és csillag megrajzolgatásába... xD)

Amúgy, csini naci - élmény lehet CP-re megcsinálni. xD (Erről jut eszembe, még kesztyűt is kéne ráadni, te jó isten... xD) Az lesz még egy szép kör...

Szóval, megy a meccs a drágával, egyelőre még ő áll nyerésre - mikor nem...? XD - de reszkessen, mert akkor is lerajzolom, ha beledöglök is! XD (Éljen az elszántság. xD)

Egyébként, még régebben - nagyon nagyon régen, még az ősidőkben - egyszer megpróbálkoztam a lerajzolásával... (Na jó, háromszor futottam neki, és harmadikra egész... felismerhető lett. xD ) Berakom, csak hogy majd legyen összehasonlítási alap a négy évvel ezelőtti és a mostani rajzstílusom között. xD (Úristen, komolyan 2006-os?! Nem hiszem eeeeeel!! O_O)

Uramisten... Nem, ezt nem én rajzoltam. xD Nem, nem, nem, ezt letagadom, nem, illetve... Oké, bevallom, én követtem el ezt a emrényletet, de... Jézus, azt hittem, ennél jobb lett. xD (Az idő megszépíti az emlékeket... xD)

Azért látszik, hogy Hao-ról van mintázva ez a... Khm, fanart? xD (És nem ér megnézni a tetejére írt szöveget! XD

Hát.. Egen. Asszem elmondhatom, hogy 2006 novemberében az anatómiai ismereteim eléggé... Hiányosak voltak... xD (De legalább a kulcscsont arra néz, amerre néznie kell - csak mert még ennek előtte van egy pár kép, amin fordítva... XDDDD Szóval, ek... xD)

Mindenesetre, a térérzék nulla, arányérzék úgyszint, a színezés meg külön borzalom... xD És ez fél évig kint volt a faliújságomon?!?! Behalok... xD (Én komolyan mondom, félek ezt itthagyni... xD Ekkora merényletet Hao ellen... xD Bántja a szépérzékemet, de komolyan... xD)

Khm, bocs, de ez a kis önkritika kellett, mert ez... Jó, oké, leálltam. xD (2006-os, az azért ad valami kis mentséget, de na. xD)

Node, ezek vannak velem, és küzdök a drágámmal, hogy beadja a derekát, és méltóztassék felvenni a kesztyűjét meg a nad... rágot... (Ne, Tadeshi ne gondolj rosszra, ne, ne, ne...! ...Késő... Affranc. xD) Szóval, hgoy méltóztassék viselni a hozzáillő ruhákat. XD (Ájáj, ebből már nem jövök ki jól. xD)

Úgyhogy, asszem lépek is, csak jólesett kinyavajogni, hogy miket szenvedek itt a drágával... xD Úgyhogy, bye-bye! ^w^ Chuu~!

Címkék: vásárlás rajz képek anime napló

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr212205729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tune-chan 2010.08.07. 19:03:37

Nem is gyilkos Hao nacija... A cipőjét próbáltad már?! xD Bármikor ránézek, a röhögés kerülget, hogy: Legoooo! Lego Hao! xD (másik ilyen a... Len Toa... bionicle harcossss! xD *mindezt überbrutál hülye hangon*)
És amúgy én annyira fanatistája voltam, hogy ő volt az első animekarakter pikachun kívül, akit le tudtam rajzolni magamtól. xD A sok régi chibikém... Vajon még msot is menne? Hmmmz, meghoztad a kedvem egy fanarthoz! Bazd, megint rajzolni fogom - kviételesen magamnak. Yeah! xD

Tadeshi 2010.08.08. 19:00:40

@Tune-chan: Igen, van egy pár fanfic is, amiben elsütik ezt a poént sértésképp... xD (,,Ezt pont te mondod, aki Legos cipőt hord?!") Len Toa... Bazd... xD
Húha. XD Jó, az a rajz szintúgy magamtól készült, de... De azt inkább hagyjuk. xD
És tudom, hiszen elfogadtam a kihívást. =P (Vicces lesz. XD)
süti beállítások módosítása