Smexy Roy

 2010.07.08. 13:08

Nem, nem vagyok Roy-fan. (FMA-karakter, aki nem vágná egyből. xD A pyro- és nimfomániás ezredes, aki führer akar lenni, stimmel? XD) Szóval, nem, nem vagyok Roy-fan, assziszem szerény személyem az Ed-fangirlök táborát erősíti. (Miután őfelsége a férjem, és ezt Házassági Okmánnyal bizonyítani is tudom... xD) Szóval, ettől függetlenül, vannak pillanatok - rajzok pontosabban - amikor Roy... Hm... Jólvan, leírom: Ooooh, my dear god, he is sooooo SMEXY! x3

Történetesen tegnap volt Lucám szülinapja, ugye. (16, gratu. xD) Történetesen kért tőlem egy meztelen Roy-t, 2D-ben. (3D-ben nem hiszem, hogy... habár... mennyibe kerül manapság egy emberméretű márványtömb? És hozzá a kőfaragó? XD Mindegy, mellékes. xD) Éééés, természetesen, szerénytelen személyem meg is alkotta - miután Luca közölte vele, hogy ma nem ötre jönne, hanem reggel tízre... Úgyhogy, kicsit húzni kellett a határidőn, mert én azt hittem, hgoy majd délelőtt szépen ráérősen megalkotom... xD Jah, persze. xD 

Szóval, tegnap este tízkor leköszöntem MSN-ről, és nekiestem Roynak. Fél egyig rajzoltam. XD Egen, tudom, magamra vessek, de na. XD Sürgős eset volt, és ráadásul, milyen jó hatással volt rám az alkotói nyomás! xD 

De csak, mert ollllyan igazi, Roy-os tekintetet alkottam neki. (A telóm képén egy kicsit ferde lett, de élőben normális - nem értem, mi történt a fotólencsén való áthaladás során. xD) előtte kicsit vadászgattam képeket, hogy majd valamit lemásolok, végül saját kútfőből alkottam - és micsoda szerencse. xD Szóóóóval, akkor fel is tenném őfelségét, de előbb rakok fel pár képet, hogy miket találtam. x3

Ezt még tavaly találtam... Nem, tavaly előtt. O.o Csak mert két évvel ezelőtt másoltam le Lucának, szülinapjára.

Aztán tavaly kapott egy alsónacis Royt. (Azt elbasztam. XDDD Nagyon. xD Nem csak azért, mert eléggé... hm... Béna lett, hanem azért is, mert akkor még nem tudtam lábfejet rajzolni - mintha most tudnék xD - és így rajzoltam rá egy zoknit... És hát egy alsónadrágos férfi, zoknival, eléggé... Erh... Kiábrándító, fogalmazzunk úgy. xD)

Node, az erről készült másolat se lett valami egetrengető szépségesség - jó, két éve, mit vártok? XD Jah, és ezt a képet még át is alakítottam kicsit, hogy ne a nacijába nyúljon be, hanem csípőre tegye a kezét - azért lett szar a keze. xD

Iiiiiiigen, ezt megláttam, és el kellett mentenem... *.* Most mondjátok, hogy nem sexy? 

(És továbbra is hangoztatnám, hogy nem vagyok Roy-fan, sőt, az ezredes egy szadista állat, és rohadjon meg, hogy van pofája hozzá így kinézni. xD)

De, a fanart tetszik. ^^

Gondolkoztam azon, hogy ezt másoljam le, de aztán elvetettem - mert ugye Luca-kedves meztelent kért, ez meg csakfélig meztelen.

(De azért a meztelent úgy kérte, hogy az ,,izéje" ne látszódjon - ami nem gond, mert ,,izét" nem tudok rajzolni. xD Ahhoz még át kell élni egy-két yaoimnagát, vagy tovább tanulmányozni a frissen beszerzett gyöngyszemeket, és akkor, talán akkor majd... Majd alkotok valami yaoisat. Veszett ügy, már most látom. xD Max. shounen ai lesz, fagy egy kis fanservice. Jó, nagy fanservice. xD)

Ööö, elkalandoztam. xD Jah, egéybként, az Ajándékon takaróval oldottam meg. ^^ (Majd meglátjátok. xD)

Ezt csak azért, mert szöxin néz. (Ez végképp nem jöhetett szóba, az egyenruha miatt, de attól még szöxi. xD)

És igen, ez már a Filmből vala, gondolom mindenki észrevette. xD 

Hjáááá... Egyébként, tudtátok, hogy fekete szemei vannak? Végig azt hittem, hogy zöldek. O.o (De hogy miért...?) Aztán küldtem Lucának SMS-t hajnali fél egykor, hogy milyen színű szemei vannak. xD Nem írt választ, úgyhogy megnéztem Wikipedián, és kiderült, hgoy fekete.

Csak mert arra gondoltam, hogy kiszínezem a szemét, hogy szép zölden csillogjon, de ha fekete, akkor maradhat az egész grafika - ahhoz újabban úgyis jobban értek. XD 

Amúgy, vicces volt, mert fél tizenkettő táján írtam neki SMS-t, hogy túl szöxi lett, ésnem akaródzok tőle megválni. xD Mire visszaírt, hogy akarja, mondtam, hogy oké, de akarok róla egy fénymásolatot. xD (Úgyhogy, most a fénymásolat virít a rajzmappámban. xD Király, mi? XD)

Ezen is gondolkodtam, hogy lerajzolom. Gond ismét ugyanaz: Nem Meztelen. xD Lemezteleníteni meg nem volt kedvem. xD 

Ettől függeltenül ezen a képen is szöxi. x3 Csak... Csak na. xD Nekem Meztelen Roy kellett. xD

(A vicc, hogy találtam egyet, csak azon... Azon túl sok minden volt takaró alatt, és ráadásul még aludt is rajta! XD Nem, nekem semmi nem jó. xD)

Szóóóval, agyaltam, agyaltam, és végül úgy döntöttem, akkor majd Én megrajzolom azt a Royt. Úgyhogy előkaptam a polcról az FMA manga első kötetét - az volt életem első mangája... és Japánból! x3 Még a csomagolását is megőriztem. xD (Ismerősünk ment ki Japánba - mázlista! ><* - és visongtam, hogy kifizetem, csak hozzon nekem egy Edward-babát. Ed-babát nem lelt, helyette hozott nekem FMA-manga első kötetet. x3 Azt hittem, ott ájulok el örömömben. x3)

Hehm, ezen valaki nagggggyon csúnyán elbánt Royjal. xD

Egen, a lényeg ott van, egen, tudom, egy perverz állat vagyok, de na. xD 

Nem én rajzoltam, én csak találtam - és ettől függetlenül, hmmmmm... xD  Fangirl-fantáziálásra ad okot, méghozzá alapos okot. xD

Jó, oké, leálltam. Éééés, asszem ez volt az utsó kép - ezen is agyaltam, de elvetettem, én nem vagyok ennyire perverz xD - és akkor felteszem a sajátot. x3 (Eddig a művek forrása: www.photobucket.com)

Élőben jobban fest. xD De, ő az. ^^ A felirat: Colonel Roy Mustang  (ez gondolom még olvasható xD) alatta: Oh my, he's damn sexy! O_O *fangirlscream* A hátulját meg teleírtam köszöntőszöveggel - amúgy, Tune, Nereus hátulja is tele van írva. xD

Szóóóval, büszke vagyok őfelségére. x3 És... Mire megrajzoltam azt a kibasok redőt a takaróra! XD És mire egyáltalán, kész lett! XD Két és fél órát keccsöltem fölötte - de megérte. xD Szóóóval, ő volna az, és hmmm, jövőre nem tudom, hogy fog festeni - megtanulok addigra ,,izét" rajzolni, na? XD

Szóval, még egyszer bocsi a kép minőségéért, Kyle ennyit tud. xD Legközelebb beszkenneltetem Fruval. ^^

Ééééés, sztem mára ennyit belőlem, ma írni akarok - illetve még le kéne szedjem a ruhákat, meg el kéne mosogatnom. Meg tegnap, pihenésképp, két rajzolás között, kábé éjfél-körül lekaptam a mangáspolcomról az eddig mangákat támasztó szobaszökőkutat - nem nagy cucc, picike kis játékocska - és odaraktam egy könyvtámasztót, ami eddig a porcelánbabáimat támogatta, de felesleges volt ott. És most végre, elférnek a mangáim egy sorban, egymás mellett! O_O Nem hiszem el! XD

Befér még a Hetalia, illetve a két yaoikötet is, hgoyha visszjaönnek - csak akkor azt a három FMA DVD-t kéne elpakolni máshova. xD Bakker, akarok még egy polcot! XD 

Najó, mostmár tényleg lelövöm magam. xD Bye-bye! ^w^ Chuu~!

Címkék: rajz képek ajándék anime napló manga születésnapok

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr592138377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tune-chan 2010.07.08. 18:38:39

"Legközelebb beszkenneltetem Fruval." Vagy Tune-nal. :P
Hát... kicsit lányos lett a feje, a teste meg nem Royé. Ennyi a kifogásom. xD A takaró viszont klafa. :P
A képek közül egy tetszik igazán: amin a kesztyűjét a fogai segítségével távolítja el. *szerelmetes sóhaj*
És nem is nimfomán! Csak szadista, pyromán... és so smexy. xD

Luca0707 2010.07.08. 18:48:26

Szerintem naggyon király, ha szembejönne velem az utcán valahogy így egy ilyen Roy, hát én nem futnék el előle, inkább felé rohannék teljes sebességen!=P Meg amúgy is, nekem lett rajzolva, szal én tökéletesnek látom és már virít az ajtómon (kicsit átlátszik a szöveg, de semmi gond!)
A második képet, amin a gatyájával matat, az egy kicsit fura hasi tájon... Azt ott neki nem értem...
16 vagyok, 16 vagyooook!=D=D

Tadeshi 2010.07.08. 18:49:50

@Tune-chan: Ha Tune méltóztatok végre találkozni velem. =P (Siess Asus-szal. xD)
A takaró... X'D Igen, azzal megszenvedtem. xD S hát...Hm... (Látnád az ezek előttit, az végképp nem Roy. xD)
Igeeeen, az csini. x3
De, nimfomán. A Wikipedia ezt írta. xDDDD (Azzzzz. XD)

Tadeshi 2010.07.08. 18:51:27

@Lola07: Örülök, hogy neked ennyire tetszik. xDDD
Segond, legalább tökéletes megvilágításban van. =P
Az egy seb, valszeg.
Tudom. xD Már egy egész napja. xD

Tune-chan 2010.07.08. 18:58:17

@Lola07: Gratula és boldog szülinapot. :) (Vééégre, tudom nicknévhez kötni a törpicsek által említett nevet. xD)
És végül is az a lényeg, hogy neked tetszen - nekem is tetszene, ha én kapnám, de mivel nem én kaptam, belekötök, hogy úgy érezzem vagyok valaki. :) Mert Te meg ilyen jó kis Royt kapsz. ;)

@Tadeshi: A wikipedia nem mindig hiteles. Tudod miért? Kerestem anno egy görögös kisnovellához anyagot rajta. És mást írt, mint köbö három honlap és egy könyv. KÖNYV, érted?! xD

Luca0707 2010.07.08. 18:58:28

@Tadeshi: De úgy a felsőtestét meg a tartását se tudom teljesen értelmezni.xD Béna vagyok, tudom, de egy ember így nem tudja tartani a vállát!xD

Luca0707 2010.07.08. 19:01:19

@Tune-chan: Jaj, köszönöm szépen! Amúgy asszem találkoztunk Törpi ballagásán=)
És hát igen, én kaptam szexi Roooyt!xD Oké, nem kis gyerekeskedek.=)

Tadeshi 2010.07.08. 19:26:47

@Tune-chan: Hűh. xD Az szép. xD
De szerintem abban a tekintetben, hogy Roy nimfomániás, hiteles. <3

@Lola07: Lehet, hogy nem ember. =P

Luca0707 2010.07.08. 19:32:33

@Tadeshi: Szerintem inkább egyéjszakáskalandfüggő=P (ezt így egybe, de szépXD)

Tadeshi 2010.07.08. 19:35:08

@Lola07: Nimfomániás. xD (Az rövidebb. =P)

Tune-chan 2010.07.08. 19:35:10

@Lola07: Igen, így szebb, mint a nimfómániás. xD
És ha találkoztunk is én már nem tudom - Levit is láttam ott, és mégis totál nem emlékeztem rá, és később mégis a barátom majd a pasim, majd megint a barátom lett. xD Miért,t e emlékszel rám? Mert akkor fejet hajtok előtted. ;)

@Tadeshi: Neked msot nem írok semmit. xD

Luca0707 2010.07.08. 19:44:08

@Tune-chan: Naná, hogy emlékszem! Nekem igazán jó memóriám van ám! Én mindenre emlékszem, amire mondjuk Törpi, vagy a a szüleim nem=P

Tadeshi 2010.07.08. 19:54:14

@Tune-chan: Én se válaszolok neked. xD

Tune-chan 2010.07.08. 19:55:19

@Lola07: De jó neked, cseréljünk már memóriát!

@Tadeshi: :P

Luca0707 2010.07.08. 20:06:13

@Tune-chan: Az egy izgalmas műtét lenne!xD De ha nem haragszol ragaszkodom a memóriámhoz=P=)
süti beállítások módosítása