Egy kis sumákolás...

 2010.01.21. 18:06

Mert beza, nekem nemszabadna itt lennem jelenleg... xD De hát istenem, ősök nincsenek itthon, el is mosogattam, ahogy Évi kérte - ezúttal nem hagytam a végére, há! XD - úgyhogy, megérdemlek ennyit, nemde? =P

Szóval, kezdjünk neki a szokásos grafomániakiélésnek. Először is, közölném, hogy a nyakam, a vállam és a hátam úgy viselkedik, mint valami betonféle. Az is az összevert beton fajtából... Ugyanis, fáj, és kemény és merev. (KHM! Oppácska, nem csak ezek tudnak ám fájni, kemények és merevek lenni... xDDDDDD Jóóólvan. xD)

Node, az, hogy bizonyos szerveim kezdenek metamorfizálódni és elkezdenek kövülni, nem jelent jót, sőt! Arra a pofonegyszerű tényre vezethetőek vissza, hogy piszok szarul aludtam az éjjel. =S Hazatérvén kórusról már tapasztaltam, ghyo fáj a torkom,d e bevettem valami Isla névre hallgató torokgyógyszert, ami kicsit enyhítette - Strepsilsnek vagy Septofortnak jobban örültem volna, de az nem volt. Így aztán szokásomhoz híven, kilenckor leköszöntem gépről, s fél tízkor enyén szédelegve, addigra fájdogálni kezdő torokkal, néha megborzongva egy gerincemen végigsprintelő hidegrázástól bebújtam a takaróm alá, és mivel fáztam, magamra húztam egypokrócot is.

Amit cseszettül nem kellett volna. Ugyanis éjflkor arra ébredtem, hogy olyan szinten melegem van, mintha éppen a tűző napon sétafikálnék. A fejem fájt,a  füleim zúgtak s az orrom úgy be volt dugulva, hgoy alig tudtam elvegőhöz jutni. Oké, kitakaróztam, lehajítottam a pokrócot, megfordultam. Tíz percre rá ismét melegem lett, oké, kitakaróztam, de se a fejfájás, se fülzúgás se az orrdugulás nem múlt el, sőt! Csak fokozódott.

Addigra már ötpercenként forgolódtam, hol reszketve a hidegtől, hol meg takarót ledobva a meleg miatt. Ezt olyan hajnali fél négyig játszottam, amikor is kimentem a fürdőszobába, és ittam. Jeges vizet. Majd a csuklóimat is a csap alá tartottam, és a szintén jeges vízzel jól meglocsoltam őket. Valamennyire lehúlt tenyereimet a nyakamhoz is hozzászorítottam, s örömmel tapasztaltam, hogy a "lázszerű" testhőmérsékletem kicsit kezd apadni. (Tutira veszem, hogy lázam volt, csak tudnám, mitől...)

Aztán visszamentem szobámba, addigra már kcisit fázogatva. xDDDD És röpke egy órás forgolódás után végre ismét megcéloztam álomföldét, előtte még kétszer jól kifújtam az orromat, s még a fürdőszobában kiköptem valami gusztustalan ízű és állagú slejmot, ami nem tudom, honnan érkezett, talán a nyálkahártyámról, de undi volt, az egyszer biztos.

És, ezután még kétszer keltem fel. xD Egyszer hatkor, amikor fater már készülődött elmenni, egyszer pedig hétkor, amikor fater keltett, hogy Tünde, suli van. (Ja, hogy miért hétkor, a sozkásos hat helyett? Hát kérem szépen, csütörtökönként nincs első órám... *bájos mosoly*)

Negyed hétre valamennyire magamhoz is tértem, fellöltöztem, és konstalláltam, hogy alig kapok levegőt, fáj a nyakam és a hátam és a vállam. xD Reggeliztem, elvégeztem a szokásos reggeli rituáléhoz tartozó dolgokat, s mentem is, még búcsúzóul Évi megtoldott faterom ebédjével, mert hogy itthon felejtette... (És akkor én vagyok a feledékeny?!)

Ezután a nap a szokásos - illetve rövidített verziójában XD - telt. És tippeljetek, mikorra értem haza? Fél háromra!!! x3 Istenem, olyan jó érzés volt!! (Az élet apró örömei. xD)

Valamint, ma megkaptam, hgoy olyan vagyok, mint Svájc. Semleges. XD Egen. Csilla kérdezte, hogy kinek a táborához tartozom, Kira, vagy L (Death Note)? Nem láttam az animét, így mondtam, hogy semleges vagyok. Rávágja: ...Svájc. (Akinek nem ugrik be elsőre: Svájc mindkét világháború alatt megőrizte semlegességét.)

És természetesen a fanatikus Hetalia-rajongónak mi jut eszébe egyből?! XD Svájc-drágám, Vash. ^^ (Igen! Utánajártam! Vash Zwingli a becses neve!! <3 Na, a Vashról ki jut eszünkbe egyből? Persze, a Humanoid Tájfún, Eszeveszett Vash, nomeg a Trigun. xD)

Khm, eltértem. XD Közöltem aztán Csillával - miután a balkezemre felfirkált egy Switzerland feliratot, és a Suisu-t, katakanával - hogy Svájc az egyik kedvenc karakterem Hetaliából. És! Paku Romi a szinkronja. xD Igen, igen. Imádom, amikor lehet asszociálni egyik karakterből a másikra. xD (Egyéb kérdés, hogy miért imádom Svájcot? Még azért is, mert imádnivaló uke lenne. Az a típus, akit ha molesztálnak, zokszó nélkül pisztolyt fog az illetőre. xD Nehéz eset. XD De loveable. x3)

Jah, és ha már itt tartunk, be is teszem azt a képet, amin Furansu kikezd vele - fanart, nyugi, nem spoilerezek. xD

Annyira kjaaaaa. xD

Imádom. xD (És Fanfiction.net-en csak Oosutoria-sannal hozzák össze. Cö. Pedig Puroisennel is ugyanolyan csini páros lenne! Meg Nihonnal is. Meg ha már a képnél tartuk, Furansuvel is, és láttam olyan képet is, amint Rosshia molesztálja a drágát...)

(Egyébként, Rosshia sokakat molesztál, pölö *spoileeeeer* is.)

No, és ha már képeknél tartunk, beteszek még egy imádnivalót, ami amint megláttam, felröhintettem. xD

Ááááááá, ez nagyon beteeeg kéééép... xD Nem is fűznék hozzá többet, a kép magáért beszél. xD

(Akkor lenne a legszebb, ha a sisakos hölgyike - egyébként Lichtenstein - szinkronja Al szinkronja lenne. xD Bár igy is ütős, de azért na. xD)

És ha már az FMA-nál tartunk, Nee-san mutatott egy szintúgy röhintésre gyártott képet, amit meg is mutatok ezennel a nagyközönségnek. xD

Kedves olvasóközönség, Ed Edd és Eddy triója ismerős? xD Ott egy negyedik Ed is, fenn a fán, és ha Eddy végrehajtja azt a merényletet, amit tervez a láncfűrésszel, sztem Edward-ot nem kell majd félteni, hogy hogyan használja fel az automailjét. ^^ (És igen, Ed tényleg csibének véli Edwardot. xD Kawaiiiiiiii desu, ne? *.*)

Noh, asszem a képeken túltehetjük magunkat. ^^ Amiről még beszélni kívánok: AC/DC.

Bezony, drága olvasóim, elérkeztünk arra a szintre, hogy a kedvenc rockegyüttesemet, a szinte legendának számító AC/DC-t is felkonferáljam és helyet biztosítsak neki a blogon. Régebbóta imádom őket, mint a Metallicát or the Guns N' Roses-t, mert egyszerűen tényleg fantasztikusak. (Bár, én jobban bírom Bonn Scott hangját, mint Brian Johnson-ét, dehát, ízlések és pofonok. Briané nekem nem annyira... "fenegyerekes", mint Bonné.)

És hgoy miért is szólok most róluk? (Hamarabb is megtehettem volna, de valahogy sose jöttek elő. Mert reggelente egy megszokott rituális zenét hallgatok. Először Marylin Manson, aztán Offspring, aztán Metallica. S persze ha úgy jön ki a sorrend, akkor Guns N' Roses.) Ma megtörtem eme rituálét, és AC/DC-t nyomattam végig. T.N.T.-vel kezdtem, aztán Show Business, Jailbreak, Back in Black - egyik olyan Brian Johnson-os szám, amit szeressek, ilyen még a Hell's Bells is, meg a You shook me all night long - aztán Highway to Hell, s zárásként a kedvencem, a Beating Around the Bush.

Imádom ezeket a számaikat... Meg úgy az összeset. Amit pedig hazaúton hallgattam, s csak véletlen kapcsoltam rá - nem sorrendben vannak a sázmok Clarissán, s van, hgoy albumokat ugrok át xD - az a Carry Me Home. Amit most be is teszek ide a nagyközönségnek, had élvezze. ^^

És... És, hogy művelődjetek, beteszek mégegyet, a R.I.P.-et. (Senkit ne tévesszen meg a cím, a rövidítés nem a Rest in Peace, hanem a Roc in Peace. xD)

 

A kedvenceimet és a híresebbeket azért nem teszem be, mert drága Rose kapni fog majdan egy válogatást. =P És nem akarom lelőni, hgoy mi lesz rajta. xD Meglepi. =P (Március 18, igaz? Hjajh... Ha nem lennél '95-ös, két nappal öregebb lennél nálam. xD [Basszus! Fru március 7., Levi március 17., Rose március 18., én meg március 20. Nem született valaki 19-én is? XDDDD])

No... Hát... Asszem ennyi lettem volna mára. Írni akarok. Márminthogy sztorit. De nincs idegrendszerem most hozzá. xD (Ezért vagyok itt, addig is kiélem a blogolhatnékomat meg a grafomániámat, és majd síszünetben alkotok. ^^ [A szünetek mindig jó hatással vannak az Ihletemre... xD])

Egyébként - utsó infó, s utána megszűnök végre, becsszó! - befonattam a hajam. Igen, Edosra. ^^ És fonva szárítottam meg hajmosás után, úgy is fogok elaludni, s akkor holnapra szép hullámos lesz. ^^ Csak mivel fokozatosra van vágatva, ezért a végéből egy csomó kimarad, de segond. xD Stílusos, mert ilyenje nem lesz másnak. =P (Jah, meg kötöttem rá szalagot is. ^^ Csak az a gáz, hogy egyedül fekete szalagom van, és az is túl hosszú. xD Vöröset akarok! xD)

Na,mostmár tényleg lépek, még gitározni is kéne. De legalább a Bach-darab kezd megyegetni! XD Király vagyok. =P Rájöttem, hogy nem is olyan halálos, csak ne lenne mindig mindenhol fekvésben... xD Nu, enniyt mára belőlem, bye-bye! ^^

Címkék: zene ac/dc suli fáradtság képek anime napló f 9. eötvös születésnapok hetalia

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr661690736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Miss Rose 2010.01.21. 23:06:08

Neeeee! Fáj, kemény és merev... én is rögtön elkalandoztam! XD
Jaaaj, köszi, hogy megemlítettél, jól esett! ^^ És hogy a rituálé tagja a MetallicA! Teljesen meg vagyok illetődve! =P Lám, kicsi Lollyt nem hiába tanítgatjuk.. XD
Alig várom a válogatást! =) Igen, március 18.

Rock never dies! =D

Tadeshi 2010.01.22. 12:15:04

Hihi... Te kis perverz. =P
NEM KICSI!! >.<* Allergiás vagyok rá, ha lekicsiznek. =P (Igen, tessék engem "nagy" jelzővel illetni, köszönöm.)

Tune-chan 2010.01.22. 17:50:04

@Tadeshi: Ez kihagyhatatlan! Teeeee, nagy...on kicsi! :P xD

Tadeshi 2010.01.22. 18:01:14

@Tune-chan: KI AZ OLYAN KICSI, HOGY HA ZUHAN, AKKOR A LÉGELLENÁLLÁS JOBBAN HAT RÁ, MINT A GRAVITÁCIÓS ERŐ, ÉS NEM GYORSUL FEL?! (Fizikán múltkor megtudtam, hogy ezért nem gyorsulnak a hópelyhek esés közben.)
És... ennyi?! XD Kommentezel, de csak annyira, hogy leolts?! XD Jól van... Szépen vagyunk... xD

Tune-chan 2010.01.25. 14:51:22

@Tadeshi: Miért, mit vártál, világmegváltást? xD

Tune-chan 2010.01.25. 18:56:54

@Tadeshi: Na majd máskor. Esetleg blogomon. xD

Alouette 2013.08.01. 19:11:57

Egek... Furansu... *.* Alouette még mindig - de egyre növekvő mértékben! XD - szerelmes belé <3

Tadeshi 2013.08.05. 21:22:41

@Alouette: Én azon a képen Suisut bírom nagyon. x3
süti beállítások módosítása