A Letölthetetlen...

 2009.12.31. 13:52

Vagyis a Hetali 22. epizódja. Sehol. Nincs. Fent. Csessze meg! xD De komolyan! Se Megaupload. Se Rapidhsare. Se Easyshare. Se az a másik két link, ami mellékelve volt, de még az AnimeAddicts-on se lelem sehol!! Tegnap csaptam egy Nagy Hetalia Letöltőprogramot, aminek része volt, hogy az összes letöltőlinkkel rendelkező epizódot elmentem a gépemre. Hiányzott az első széria 18, része, valamint a 21-26-ig terjedő epizódsorozat. Valamint a Második széria 412-44-ig terjedő része - 52 lenne hivatalosan, de csak 44-ig van link. xD

És már mind megvolt, egyedül a tetves 22. részt nem tudtam letölteni, hogy szakadna meg! xD Nem éééértem!! Mi az, hogy EGY DARAB részt nem tudok letölteni?! XD Ez szivatás... xD Ha meglenne, akkor kapásból ki tudnám írni az első évadot DVD-re, de nincs meg... Bár, akkor már két évadot írok ki egyszerre, az elsőt és a másodikat, mert kicsik, és pont kiférnének ketten egy DVD-re. De nem...

U-TÁ-LOM. Csúúúúnya 22. rész! (Asszem pont az fagyasztotta le 3-szor Ernőt... xD) Node ez van. Mooooorrr... Ráadásul már a 44. részig mind megnéztem, és foooolytatni akarooooom! (Hol vannak ilyenkor a linkek...? -.-" Lehet, hogy meg kéne néznem az AnimeHQ-t is. Bár, ha AA-n sincs fent...)

Node, más téma. Szilveszter estéje közeleg! x3 És megyek Estyékheeeez! xD Jippiii! Már várom! (Vicces, szeptember óta most lesz a második alkalom, hogy találkozom Estyvel, meg úgy a rééégi régi baráti társasággal... Istenkém... Hiányoznak ám néha, cefetül. Hiába a suli, a rogyásig telt tanulnivalókkal, néha csak arra vágyok, hogy elhajítsak mindent a kezemből, és velük legyek. Azokkal, akik kedvesek nekem, s most nem csapnék róla listát, aki ismer, az úgyis tudja, hogy őróla is így vélekedem-e. Meg aztán a listákkal az a baj, hogy a sorrenden néha mindenki kiakad. xD Azért utálom, mert nem lehet mindenkit beírni az első helyre. xD)

S apropó, ha már így belemerültem a régi dolgokba, néha benéznék a Sashalmiba. (A drágalátos általánosiskolámba, Sashalmon. Szeptember másodikán jártam ott utojára, amikor gitárra iratkoztam be - gitározni is a zenesuliba járok egyébként. Régebben a Sashalmiba jártam.) Benéznék, de amikor szeptemberben spontán körbenéztem, szó szerint megijedtem. xD 

Egyáltalán nem emlékeztet a régi sulira - max az, hogy a mi volt termünkben még midnig azok a régi szar padok vannak, amik legalább 30 évesek, ha nem többek, meg hogy még mindig be van szögezve a hatból öt ablak. xD De egyébként, a technika teremből osztálytermet csináltak, azon a folyosón van egy csomó idétlen szekrény is. A sulinak azon felén minden csili-vili, csak a régi folyosón nem. -.-" 

Emlékszem, még anno ötödikben megígérték, hogy lecserélik a padokat, de kijártuk a nyolcat, és még midnig ugyanazok a padok bvannak ott. xD (A vicc az, hgoy az előttünk ottlevő osztálynak is megígérték, de nem lett belőle semmi. xD)

Jaaaaaj, isteneeeem... Grrr, lehet, hogy nem kéne Metallica-t hallgatnom, mert kicsit agreszív és pesszimista hangulatba jöttem. xD (Bár, az is lehet, hogy ősök még reggel veszekedtek egymással egy jót, csak hogy biztosan ne tudjak visszaaludni a kilencórai keltés után... -.-") 

Istenem, mennyit tudnak veszekedni. (Ráadásul semmiségeken... Ceh.) Na, én asszem mára le is lövöm magam... Mh, mégse. xD Be akarom még tenni a most rongyosra hallgatódó - ejj, de randa passzív mondat lett XD - Metallica számot. Név szerint a Sad but True-t.

 

Ez a san fransisco-i koncert felvétele, ahol is a helyi filharmonikus zenekarral koncerteznek. ^^ (Ez nekem naggyon tetszik, de azért megmutatom az eredetit is. xD)

 

Ez pedig itt az eredeti. ^^ És mivel a szovegéért is odavagyok, azt is beteszem - mert szöveg nélkül én is alig értettem. xD

Hey
I'm your life
I'm the one who takes you there
Hey
I'm your life
I'm the one who cares
They
They betray
I'm your only true friend now
They
They'll betray
I'm forever there

I'm your dream, make you real
I'm your eyes when you must steal
I'm your pain when you can't feel
Sad but true

I'm your dream, mind astray
I'm your eyes while you're away
I'm your pain while you repay
You know its sad but true

Sad but true

You
You're my mask
You're my cover, my shelter
You
You're my mask
You're the one who's blamed
Do
Do my work
Do my dirty work, scapegoat
Do
Do my deeds
For you're the one who's shamed

I'm your dream, make you real
I'm your eyes when you must steal
I'm your pain when you can't feel
Sad but true

I'm your dream, mind astray
I'm your eyes while you're away
I'm your pain while you repay
You know its sad but true

Sad but true

I'm your dream
I'm your eyes
I'm your pain

I'm your dream
I'm your eyes
I'm your pain

You know it's sad but true

Hate
I'm your hate
I'm your hate when you want love
Pay
Pay the price
Pay, for nothings fair

Hey
I'm your life
I'm the one who took you here
Hey
I'm your life
And I no longer care

I'm your dream, make you real
I'm your eyes when you must steal
I'm your pain when you can't feel
Sad but true

I'm your truth, telling lies
I'm your reasoned alibis
I'm inside open your eyes
I'm you

Sad but true

No, hát ő lenne. ^^ Jéh, most látom, hogy az AC/DC a kedvenc együttesem, és még egy bejegyzést sem szenteltem a számaiknak... xD Bazzeg... xD (Jó, gáz vagyok. xD)

Nah, akkor asszem mostan megyek. ^^ Bye-bye! És Boldog Új Évet mindenkinek előre is! ^^ Éjfélkor én nem elszek itten, szal nem tok majd bejegyezni. xD Bye-bye! ^w^

 

Címkék: zene napló dalszöveg metallica hetalia

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr611635085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tune-chan 2009.12.31. 17:09:27

Lásd kivel van dolgod: regizni kell. bleach-network.com/media/hetalia-ap-anime-downloads De elvileg műkszik, s negyvennyolcig. (Nem igaz, hogy nem tudod beírni gúgliba, hogy "Hetalia axis powers download direct ep 22". Ennyibe tellett. xD De ha nem megy a link, még rakok eléd hat másikat. xD)
A szám pedig nem is rossz... =^^=
És boldog újévet - úgyis tudom, hogy már később olvasod, de... azért mégis. :D Lehet dobok majd egy smst neked meg Kishinek...

Tadeshi 2010.01.01. 18:53:26

@Tune-chan: Az SMS-t köszi, rögtönöztem rá egy verset! ^^
Hát őőő... Google-n kerestem. XD Mi az, hogy direct download? O.o Ez számomra új. xD
S köfi. xD

Tune-chan 2010.01.01. 19:13:04

@Tadeshi: Direct download? Az azért kell, hogy rögtön jobb klikk, vagy ilyesmi, s menthesd. Mert amúgy kidobhat (és ki is dob) egy csomó torrent oldalt. Amit általában szidok(/unk. Kishi is szokta)

Miss Rose 2010.01.01. 19:44:53

Oh, Lolly! =)

Nekem is a Sad But True volt az első kedvenc számom, kb. egy egész évig kitartott! =) Azóta hetente/havonta cserélem... XD Minden esetre azon a koncerten zseniális - Hetfield hangja nagyon odabasz... :L (Te tudod, hogy ez MSN-en a nyáladzó fejecském...)
Meg vettem a poént a szenvedő szerkezettel... =)
Ne idegeskedj/bánkódj/verd össze a gépet, majdcsak történik egy csoda, és meg fogod tudni nézni. =) (Csak higgy erősen, lányom!) XD
Na hallod... egyik barátnőmnek van olyan 8-as golyója, amitől kérdezel, megfordítod és kiad egy választ. Következő történt:

M.R.: Ugye, hogy Axl Rose egy isten?
8: Kétség kívül!

Ennyi! XD
Beszámoltam erről apukámnak, amire csak azt válaszolta: "Nem hiába vagyok én ateista..." Szép, mondhatom! Mi az, hogy a Guns N' Roses nyálas?! Na mindegy...

Bujjék! =)

Kishi 2010.01.01. 22:40:05

utólag is BUÉK.
Én csak annyit mondanék, hogy benézted. 49. részig fent van Megaupload-on. Legalábbis a gg-Funsubos féle verzió. / www.anime-ds.com/anime/hetalia/ / mert én is a Megaupload videónézőjén át néztem az első nyolc részt.

Tadeshi 2010.01.02. 12:10:30

@Kishi: Khm, igen, azóta már én is megtaláltam a 49. részt is. (Az 50. meg Japánban is csak ötödikén fog adásba kerülni, arra még várni köll... xD) És csak nézőben van fent. Nekem letöltve kell. xD
S aha! Világos!

@Miss Rose: Igen, Hetfield hangja valami hű de wáó... *.* És minek kérdezel egy nyolcas golyót, erre akármelyik halandó ezt válaszolta volna. XD
Hallod, faterod tud ám oltogatni. xD Bujjék neked is, bujjék beléd Axl. =P (Belém meg a Kisördög, tudom. xD Jajj, de hisz a Kisördög Dante! XD Legalább is, ha Laurent hívja, akkor fix, hogy Kisördög. xD (Ugye Tune? XD))

Miss Rose 2010.01.02. 17:49:50

@Tadeshi: Talán majd egyszer meg is értem, miről beszélsz... XD
Köszi a jókívánságokat! =)

Tadeshi 2010.01.03. 11:56:21

@Miss Rose: Khm... Pont, hogy a Don't Cry névre hallgató bejegyzésemben szövegeltem vagy öt bekezdést arról, hogy ki a franc az a Dante... -.-" Amúgy szívesen. xD
süti beállítások módosítása