Djarum Black és Kill Bill kettő

 2009.07.05. 19:38

A Djarum Black egy cigaretta márka. Kishi mesélt róla. Nem akarnék nagyon a részletekbe menni, a lényege, hogy rééégen - nem tudom már, hogy mikor, de régen... valahogy úgy az 1800-as évek táján... (?) - egy asztmás találta ki ezt a fajta dohányösszeállítást, és ezt szívta. És láss csodát, egy nap meggyógyult az asztmából.

Nomármost, én nem dohányzom, de szeretek rajzolni, újabban rákaptam a graffityk gyártására, s mikor Lucának meséltem a Djarumról, közölte, hogy ha rászokik a dohányzásra, csak ilyet fog szívni. xD Ami megjegyzem, nem véletlen, hiszen Kishi elmondása szerint édes, a benne levő szegfűszeg miatt, és jellegzetes "kretek" hangot ad ki égés közben. (Asszem ezért is tartozik a Kretek fajtába...) Node, szóval, Luca szülinapja közeleg, és mi mást kérhetett volna drááága, egyetlen, grafomániás barátosnőjétől - akit már általános első osztálya óta ismer -, mint egy graffityt, Djarum Black felirattal? Hát persze, hogy azt. xD Amit történetesen ma is alkotgattam, ugyan színei még nincsenek a drágámnak, de egy szülinapi ajándékot nem is lehet összecsapni. (Noha a másik ajándékát, egy alsónadrágos Roy Mustangot bezzeg röpke másfél óra alatt megcsináltam... - végülis... csaknem meztelen pasikat könnyebb rajzolni, mint graffityt...)

Igazság szerint, ez már a második Djarum Black feliratom. xD Az elsőt Kishi kérésére rajzoltam - be is tenném ide a képét, de sajna nincs szkennerem, se digitális fényképezőm... De majd egyszer felrakom ide mindkettő képét. xD Meg a többi művemet is.

Ééééés, Djarum-graffity alkotás után/előtt bementem a Sugárba az én drága kis rövidnadrágomért. x3 Nem lehetett otthagyni. Ráadásul, el is tetettem az eladóhölggyel, és ami érdekes, hogy egyből megismert. Ennyire jó a hölgy memóriája, avagy csak én vagyok ilyen kivételesen karakteres ember? xD (Egó-egó... xD) Node, hazatértem - kivételesen nem a teherautósok néztek meg, hanem a BKV-vezetők... xD Haladok xD - és döglöttem, aztán folytattama  graffityt, aztán jött egy olyan hangulat, hogy semmihez sem volt kedvem. És ez a hangulat tipikusan olyan ahngulat, amikor az ember betesz egy jó filmet. Én először újra meg akartam nézni az Interjú a Vámpírralt, de aztán letettem róla, mert akkor akaratlan is arra gondolnék, hogy ez társaságban mennyivel jobb... xD És végül a Kill Bill kettő mellett döntöttem.

Az egy baró film. Véres, morbid humor van benne, rémiszt, mégis alig várod, hogy tovább nézd. Nem írok le belőle különösebb jeleneteket - mert szerintem velem ellentétben mindenki látta már egy ideje... xD - de csak ajánlani tudom. (Márha vannak még olyanok, akik hozzám hasonlóan nem látták... xD) Szóval, nekem nagyon tetszett. (És lehet, hogy most mégis jelenetekbe fogok bocsátkozni... xD) Például, amikor a főszereplő csajt - Beatrix...? - élve eltemették, és aztán mégis kijutott, pedig jó két méterrel a föld alá volt ásva, leszögezett fakoporsóban... Na az érdekes volt... Én nem igazán tudtam, hogy akar kijutni, hiszem még le is volt kötözve. xD De végül kijutott. =D És télleg mindenkit kinyírt...

Hát... Napom köbö ennyiből állott. Öröm volt leírni, és a másik, aminek örülök, hogy Tune-chan drága olvassa! xD Egyszeméyles közönség... xD De valaki ír kommentet. xD AZ sosem árt. =D Hááát... Én azt hiszem, búcsút intek mára és lelövöm a csacsogómat - kezemet... xD Bye-bye! ^w^

Címkék: film rajz napló

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr231228335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tune-chan 2009.07.05. 21:14:33

Jaj, ugyan már. :) Ha már van mit hozzászólnom, még ha nem is értelmes... Érdekelnek a rajzaid. Tök jól rajzolsz, bár van ismim aki job nálad... :P A Kill Bill 2-t én rögtön az egy után néztem meg, maratonban. xD Az úgy volt a feelinges. xD Én azt a két filmet egynek tekintem, és szerintem veszett jó a maga nemében. De rég is láttam, tényleg...

Tadeshi 2009.07.06. 19:29:56

@Tune-chan: Látod-látod... Amúgy, tudom, hogy vannak nálam jobbak is. xD De gyakorlat teszi a emstert. =P És sztem egész értelemseket szólsz hozzá. xD

Tune-chan 2009.07.07. 09:54:03

@Tadeshi: Hajrá "emster" :P (jó tudom, én meg a jobbat gépeltem el feljebb, de nem tehetek róla, ez kellett... xD)
Szerintem egyáltalán nem értelmesek, csak hadoválok itt jobbra-balra, ami eszembe jut, és talán témába vág. xD

Tadeshi 2009.07.07. 20:08:34

@Tune-chan: Jah... xD (És elírtad a "mestert" =P) De ettől függetlenül értlemesek a hozzászólásaid. ^^

Tune-chan 2009.07.07. 20:55:43

@Tadeshi: direkt, ahogy te is elírtad. (épp azért írtam úgy... cö, nem esett le, mi? annyira el vagy szállva magadtól! xD)

Tadeshi 2009.07.09. 18:58:47

@Tune-chan: Újat mondj. XD Tudom, hogy egoista vagyok.

.Ellu 2011.05.22. 18:02:55

Figyelj, az interjú a vámpírral *aggódófej-tőled lestem el:)*
*sikoly* AZEGYNAGYONJÓ FILM:)

Tadeshi 2011.05.23. 19:52:38

@Rachel.szivemm: Hát igen... És Lestat... *szerelmetes sóhaj*
süti beállítások módosítása