Vizsgaidősuck

 2014.12.17. 12:01

Yepp, megint itt van, már hétfő óta - most megyek mindjárt mondattanra, jeeeej... - és ha ez még nem lenne elég, még a metadráma beadandót is le kellett volna adnom tegnapra... De beláttam, hogy nem fog összejönni. Ellenben rendhagyó mód kezdtem könyörögni a tanárnak, hogy ugyan, hadd adjam le egy másik szintén elmaradt csoporttársammal a cuccot majd pénteken... És gondoltam megmutatom, mert kaptam rá választ is. xD

Mélyen Tisztelt Tanárnő!

Szörnyen sajnálom, hogy ilyesmit kérek,
De őszintén bevallom, attól félek,
Hogy a beadandót már aligha
Fogom tudni leadni még ma.
Mentségemre szóljon, nem vagyok egyedül,
Egy kedves barátnőm is cefetül
El van maradva a megírással,
Mert el van foglalva néhány vizsgával.
Csekélységem ügyében is ez a probléma,
S mindketten egyszerre gondoltunk arra,
Hogy nem lehetne-e mindenek előtt
Egy nyúlfarknyit kitolni a határidőt?
Csak pár napról lenne szó, ennyi, amit kérek:
Lehetne a leadás napja mondjuk péntek?
Igaz, a határidőt már régóta tudni,
De egy egyetemistának annyit kell írni,
Hogy azzal kezd, ami hamarabb itt van,
De mégse jött ki minden úgy, ahogy gondoltam.
(Főként a ritmus.)
Sajnáljuk, bánjuk, s röstelljük magunkat,
De azt semmiképp sem akarjuk, hogy emiatt
Az iromány ne legyen elképesztő;
Célunk, hogy le legyen nyűgözve, Tanárnő.
Így hát kérjük, legyen kegyes velünk,
Pénteken mindketten leadjuk a "művünk";
S bár többet nem tudok most adni, mint rímeket,
De esküszöm, a beadandómba írok még szebbeket!

Szépen kéri Önt nevemben Fehér Viktória,

Valamint, mély tisztelettel, Orosz Emília.

Elment az eszem, tudom. (És bocsánat, ha itt-ott nem tökéletes, másfél éve nem írtam semmilyen versnek gúnyolható izét. XD) De tudjátok, ez a tanárnéni ritkaaranyos. =D Ezt válaszolta:

Emília drága, verse megható,
péntekig ha megjön, az vállalható.
N.

...Kezdek rájönni, hogy tulajdonképpen én szeretek a BTK-ra járni. xD

Nektek eddig mi volt a legjobb könyörgő-szövegetek suliban? =D

Címkék: suli napló elte őrültségek

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr406990965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása