Grotesque

 2014.11.01. 23:48

Szép estét~ Ahogy ígértem, jelentkezem a halloweeni randalírozásunk képeivel~ ^^

Röviden némi előzményként: Adri és Domi tegnap délután átjöttek hozzám, hogy csapatosan masírozzunk ki a Vörösmarty térre, lévén ott volt valami Halloween-i banzáj. Én már vagy egy hónapja tudtam, hogy halloweenkor akárhol is leszek, gurololiba fogok öltözni, meg is csináltam hozzá a ruhát - bár 14 méter csipkét levágni egy régi loliszoknyámról nem volt épp leányálom xD - és noha a művér kikeveréséhez még kell szereznem némi gyakorlatot, első próbálkozásra egészen vállalható lett a végeredmény... xD

Illetve, még így a nagy hajtásban Adrinak is össze tudtam rakni egy farkas-szettet, lévén szerencsétlen nagyon nem járt sikerrel azokon a helyeken, ahol be lehetett volna szerezni... xD És egész pofás lett - ahhoz képest, hogy életem első füleit és farkát raktam össze. xD

De, nem is szaporítom tovább a szót, lényeg a lényeg, este hét és kilenc között a Vörösmarty tér-Kálvin tér-Deák-tér háromszögben sétálgattunk és riogattuk a népeket, meg igyekeztünk cukrot gyűjteni - helyette inkább beszólásokat kaptunk, meg ámuldozást, meg sokan fotózkodtak velünk. xD Aztán mikor Adrival hazamásztunk - Domi másfelé lakik, és Adri nálam hagyta a cuccait nagyját - még mielőtt hazament volna Kistarcsára, fotózkodtunk egy kicsit... És hát, lámpafényben nem lehet kimagasló eredményt elérni még profi géppel se, nemhogy telefonnal, de a képszerkesztővel azért egészen pofásra szerkesztettük a képeket - Adri pedig zseniálisan tud fotózni. x3 Szóval, tessék, lehet rémüldözni:

000.jpgAdri szerkesztménye - szerintem zseniális lett. x3

2.jpgNekem ezt sikerült kihozni belőle. xD

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpgAz új profilképem^^

0.1.jpgAdri szerint az új Paranormal Activity plakátja xD

0.2.jpg

0.3.jpg

0.4.jpg"Emily"

1.1.jpg

1.2.jpg

1.3.1.jpg

1.3.jpgEbből azért van kettő, mert nem tudtam eldönteni, melyik a jobb.
(Ez meg Danganronpás. x'D)

1.4.1.jpg

1.4.jpgSzintén. xD

7.jpg

8.jpg

9.jpg

Tárá. ^^ Milyen lett? =3 (Életem első guro-outfitje, úgy nézzétek. xD) És mivel Adri megengedte, hogy róla is pakoljak fel képeket, meg is teszem - egyrészt, mert zseniális az a smink, amit felkent magára, másrészt meg hogy lássátok, milyen füleket meg farkat tudok alkotni. xD

Adri2.jpg

Adri.jpgSzintén Adri szerkesztményei. (Zseniálisak. *.*)

Adri3.jpg

Adri4.jpgProfilkép-gyanús... =P

Adri5.jpg

És egy teljes alakos, farkastul. ^^ (Ennyi, Adri a többit nem engedte feltölteni. xD)

Illetve még grátiszba mutatok egy közös képet~

Adritól2.jpgA Farkas és a Gurololita

Hát ennyi, remélem, tetszettek a képek, én imádom őket. x3 Utólag is Boldog Halloween-t! ^w^

Adieu!

Címkék: horror képek napló lolita őrültségek

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr126855589

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása