A falánk grófnő

 2014.09.01. 00:27

Hát üdv! Mintha egy kicsit rég írtam volna, nem? De. Minő hiányosság! Máris pótoljuk!

És mivel ezalatt az egyetlen egy hónap alatt annyi minden történt velem, hogy azt szinte le se lehet írni - nem is fogom. x) Bocsi. Húzós volt ez az augusztus, én ennyit még életemben nem utaztam, mint ezen az egy nyáron... x'D (Ahhoz képest, hogy az volt a terv, hogy itthon punnyadok, és végignézem az összes animét, amit kilistáztam magamnak... x'D)

De jól van, csak úgy címszavakban összegzem az életem, mert egy nagyon-nagyon fontos hírt mindenképpen tudatni akarok a nagyvilággal, és ehhez muszáj írni mást is, a kíváncsiság fokozása végett. xD Tehát:

- augusztus 9-éig melóztam (igen, van egy "munkahelyem" - kapaszkodjatok meg, furry-jelmezeket varrok egy kis csapattal az Örstől nem messze egy műhelyben xD)
- 9-14-ig gitártáborban voltam Debrecenben, és bár még mindig imádom az én édes őrültjeimet, volt néhány hajbakapás a zenekarvezetőnkkel, és nem alakul épp biztatóan a zenekar sorsa...
- 17-én lementem Veszprémbe Nee-sanhoz
- 20-án végre találkoztam Kishivel napközben - mentünk Országtortát vadászni, meg várost nézni, meg sushizni (úgy érzem, istenesen megünnepeltük az Államalapítást xD) - majd este Adrival (nálam is aludt), Fruval, Estyvel és Zsófával, gyönyörű volt a tűzíjáték, meg minden
- 22-25-ig Lucával lementünk nyaralni a Balatonra - bár a szél melegebb volt, mint a víz... - és... hát... elvoltunk. xD (Írótábort tartottunk egy estényi részleges lerészegedéssel...)
- 27-én volt Lucának utólagos szülinapi bulija is - azt sikerült megúszni lerészegedés nélkül, egy whiskey-től csak a hideg ráz ki. xD
- ééééés most hétvégén, 30-31, megint Nee-sannál voltam, és vége is van a hónapnak. x'D

Ééééééés a hónap legeslegfőbb történése, kapaszkodjatok meg:

LESZ EGY BJD-M!!! x3

15-én rendeltem meg őfenségét, Vivi és Hana odaadó közreműködésével, és úúúúúú, 17 napja készül, és talán október végére hazaér. x3 (A Doll Family-H Xiangyi ["shangi"-nak kell ejteni, talán...] példánya az érkező egyed úgy egyébként. x3 Bővebb információkat majd akkor, amikor megkapom az e-mailt, hogy bedobozolták, és feladták postán. x'D Egyelőre még épp öntik. x'D)

De most! Mivel hogy éppen ma kezdődött el a szeptember, és nekem még hála a jó égnek van egy egész hetem az egyetem kezdetéig - brrrrr - úgy döntöttem - közkívánatra - hogy tartok egy újabb zenei-hetet, lévén többen panaszkodtak, hogy kb. egy hónapja nincs semmilyen friss  a honlapon. Nna, most lesz!

Ezennel kezdetét veszi a Meiko-hét! Bezony. És az első dal, amit mutatok tőle, az szokásomhoz híven a mothy-féle Seven Deadly Sins-ciklus Meikora kiosztott része, az Epicurean Daughter of Evil~

Voilá. ^^ Szerencsére van fordítás a szöveghez, a videóra égetve, úgyhogy élvezhetitek. (Amúgy, szerintem ez a Seven Deadly Sins-ciklus egyik legbrutálisabb darabja... O.o)

De ugye nektek is tetszik? (Kellően deviáns és elborult... =P) Én bevallom őszintén, ebben hallottam Meiko-t először, de úgy annyira nem hagyott bennem mély nyomot, hogy több számát meghallgassam - és mekkora hiba volt kihagynom pont őt!

Tudjátok, kering egy bizonyos tévhit, hogy Hatsune Miku volt az első vocaloid - ám ez nem igaz, illetve csak részben. A Yamaha Corporations a Crypton Future Media Inc. fejlesztésével Meiko-t dobta piacra elsőként, 2004-ben, míg Hatsune Miku egy 2007-es, teljes egészében a Crypton által fejlesztett vocaloid. És ahhoz képest, hogy Meiko volt előbb, megdöbbentően kevés figyelmet kap. =S Pedig Miku még picsog is Pedig elképesztő számai vannak - egyedül is, meg duettekben is! (Kaito-val egyszerűen fenomenálisak bírnak lenni! *_*)

Khm, de szóval, mára ennyit belőlem, élvezzétek a zenét, én meg igyekszem népszerűsíteni Meiko-t. ^^ Remélem, ti is rá fogtok kapni. x3

Adieu!

Címkék: zene napló vocaloid meiko

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr556653941

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alessias 2014.09.02. 18:15:19

Na jó, nagyon régóta motoszkál bennem, úgyhogy megkérdezem:
az animált verziótól eltekintve, ezeket a vocaloidokat hogy kellene elképzelni? Sosem tudtam eldönteni, hogy ezek most valami szoftverek, vagy ha nem azok, akkor micsodák mégis.

Tadeshi 2014.09.02. 19:41:05

@Alessias: Ezek szoftverek. ^^ Egy élő ember hangját rögzítették, amit a szoftver felhasznál ahhoz, hogy saját hangot szintetizáljon belőle. Ezt a szoftvert meg tudod vásárolni - meg le is tudod tölteni ^^ - és telepíted a gépedre, amikor meg elindítod, olyan, mint egy hangszerkesztő program - beállíthatod, hogy az adott vocaloid milyen hangokat énekeljen, milyen szöveggel, milyen hangszínnel, milyen mélyen vagy magasan, pakolhatsz rájuk különböző appendeket, amik a stílust és az éneklési módot befojásolják - pölö a Whisper-append esetében suttogva-susogva szólal meg a hangja, a Warm-append esetében nagyon lágyan énekel - és a többi. Ilyen kis csinos dobozokban lehet őket megvásárolni: nicopeerproduction.files.wordpress.com/2012/12/vocaloid.png?w=525&h=212, és így néz ki a program maga: fc02.deviantart.net/fs71/i/2011/321/5/3/vocaloid__screenshot_by_emogurlalex-d4gfmqs.jpg úgy nagyjából.
Tehát ők gyakorlatilag hangadatbázisok, amikből te kreálhatsz zenét - és a gyártók úgy döntöttek, hogy a hangokhoz kitalálnak karaktereket is, mert miért ne. Elvégre ha már hangjuk van, miért ne lehetne karakterük is.
Szóval a vocaloidok így nagyon egyszerűen éneklő gépek. ^^
Amúgy, itt egy baromi jó videó az összes eddig megjelent vocaloidról, minden országban és nyelven, rengeteg információval: www.youtube.com/watch?v=r_Qoyc1z4Bw

Alessias 2014.09.03. 18:33:40

@Tadeshi: Húha... Köszi szépen! :) Akkor úgy tűnik, nem tévedtem akorát... ^^'

Tadeshi 2014.09.07. 20:58:15

@Alessias: Nagyon szívesen. =D Ajánlom még amúgy a VocaloidWikipedia-oldalt is: vocaloid.wikia.com/wiki/Vocaloid_Wiki - itt meg minden hasznos információt megtalálsz minden vocaloidról. ^^ (Már ha a videó maga nem lett volna elég. xD)
süti beállítások módosítása