SUIREN

 2014.06.11. 01:24

Hoy~ Ma, hogy végre túl vagyok minden - krahács-krahács - vizsgámon... ...Jó, úgy írom, hogy túl vagyok minden vizsgámon erre a hónapra! Így korrekt? (Aztán július negyedikén UV... Szerintetek, ha úgy veszem el a vizsgáztatótól a papíromat, hogy mély elszántsággal a szemébe nézek és hibátlan American Accenttel megszólalok, hogy "I will fight for my independence" megkapom az ötöst? x'D) Nna, de most hagyjuk a mondattant! Zenét!

Ma is egy régebbi számot kaptok, de a setlistről továbbra is - nagyon-nagyon örültem a koncerten, hogy rengeteg régebbi számukat játszották, és zömében azokat, amiket imádok x3 - és nem is szaporítom tovább a szót, tessék:

Annnnyira nagyon szeretem ezt a számot! *.* Na, és akkor szöveg:

Pale red petals disappearing on the water's surface like raindrops
"I'm lonely" you say with your head bowed

Because I hurt you and invite misunderstanding
I've gotta say it out loud
I won't involve anyone else

"Irresponsible" and "too self-centered"
"Face me and let it out," said the tears

The words I swallow are bittersweet
Cold to my heart, leave only pain behind
For example, even if I were to die today with things this way
So that I won't be lying to myself, won't have regrets

I've gotta turn it into words and convey it
But there are also things you can't convey
Even if we could both understand that we wouldn't connect,
If I think about it
I'm always giving up, acting stubborn though I'm not strong
Though the scenery should differ if I just rely on you

The words I swallow are bittersweet
Cold to my heart, leave only pain behind
For example, even if I were to die today with things this way
So that I won't be lying to myself, won't have regrets

With a face coated in forced smiles and lies
A relationship full of high-sounding ideas
Just a little, I wanted to look good in your eyes

Pale red petals disappearing on the water's surface like raindrops,
"I'm lonely" you say with your head bowed
The day I realized that with a meeting will inevitably come a farewell
Until the end, until that day
I offer up all my feelings

Nnya, tessék.

És nem bírom ki, el akarom ezt hencegni: ugye július negyedikén lesz az utolsó nyomorult vizsgám - és kedves McSors barátunk ezúttal tényleg kedves volt, mert pont úgy időzítette ezt a programot, mintha ajándék lenne azért, hogy kihúztam eddig és túléltem: gyerekek, július ötödikén, este hétkor, életemben először látni fogok egy kabuki-előadást a MüPában...!!!

Ami azért kurvanagy dolog, mert egyrészt, Magyarországon olyan, hogy japán színészek adnak elő kabukidrámákat, először és (majdnem) utoljára 1930-ban történt, másrészt meg, gyerekek, 2500 forintért ez még a hülyének is megéri, tekintetbe véve, hogy ez a dolog még Japánban is borzasztóan drága. És csak hogy még jobban érzékeltessem, mekkora mákom van: 11:54 perckor kaptam a hírlevelet erről a dologról - amit én kb 14 óra körül olvashattam el - s elolvasva nem volt kérdés, hogy veszek-e magamnak jegyet vagy sem. Első sor közepe, as usual. x3 De csak mert a hátrább levő helyek, ahonnan jobban belátni a teret, egyrészt, drágábbak is voltak, másrészt meg már nem is voltak, mikor én kettőkor - két órával a hírlevél szétküldése után! x'D - nekiestem jegyet venni. xD Most meg, hogy Tune és Saca megkérdezése után Kishi azt mondta, hogy hát, ha nagyon egyedül érezném magam ott, szívesen elkísér - nem maradt több jegy. x'D Nincs több jegy, egyik előadásra se - mert hogy vasárnap még van egy előadás - és én csak áldom az eszem, hogy megrendeltem a jegyemet neten, mert uramisten, kabuki, és hát gyerekek, azért egy ilyet végignézni karnyújtásnyi távról...! Alig várom. x3

Ennyi volt a mellékes színházi sznob kitérőnk, térjünk vissza a Girugämeshez. xD Búcsúzásul pedig azt javaslom, hallgassatok sok J-Rock-ot és Visual Kei-t, még több rockot és metált, és járjatok sokat színházba. ^w^

Adieu!

Címkék: zene színház dalszöveg girugämesh

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr876294257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alouette 2014.06.11. 20:27:23

Jaaaaj, eeez... ezt nem ismertem, de nagyon tetszik :3 Nagyon-nagyon <3
süti beállítások módosítása