Holdsarló

 2014.05.08. 00:16

Hahoy~ Megint hajnali poszt. xD Képzeljétek, 86% lett a reneszánsz irodalom zh-m. ^^ (Ahhoz képest, hogy kb. semmit nem készültem rá, azt hiszem, ez egy kiváló eredmény. Legalább irodalom terén vannak még sikerélményeim. xD) És ennek örömére ma nem creepy számot hoztam. ^^

Sőt, egy nagyon... Nagyon-nagyon érzelmes számot akarok mutatni, amitől én mindig libabőrös leszek és bekönnyezem, annyira szép. *.* Az alkotó KuroUsa-P.

Ugye, milyen szép? *_* És Kaito hangja, és a szöveg, és az animáció, és-és-és...! Hjajh. ("Owaranai ame no naka de dakishimeteee-e-eee~ Anata ga kotae wo sagashiteiru no nara~" Elnézést. XD) Remélem, elnyerte tetszéseteket. ^^ (És amúgy köthető a dal a Senbonzakura-hoz. Érdemes azt is meghallgatni. ^^)

Adieu!

Címkék: zene vocaloid kaito

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr906134667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alessias 2014.05.09. 19:10:27

Jó-jó, de a Cantarellát akkor sem übereli...

Tadeshi 2014.05.09. 23:08:16

@Alessias: A 96neko-féle Cantarellát, vagy Kaito-ét? =P (Szerintem erősen fej-fej mellett vannak. XD Ami azért vicces, mert a 96neko féle feldolgozásnak is KuroUsa az alkotója. xD)

Alessias 2014.05.10. 07:50:32

@Tadeshi: Én csak a 96neko-félét ismerem, de ha Kaito is énekli, akkor...*.*

Tadeshi 2014.05.10. 09:28:20

@Alessias: Énekli bizony~ www.youtube.com/watch?v=cwiQFatodTU És elképesztő hangja van. x3 (Mikuval duettezik, de szerencsére Miku hangja annyira nem jön ki. x'D Bocsánat, tudom, gonosz vagyok. xD)
süti beállítások módosítása