Ezer cseresznyevirág

 2013.08.25. 23:15

Konbanwa! Képzeljétek, ma voltam Veszprémben nee-sannál - igen, azért csak most kaptok zenét XD - rajzoltam neki egy csomót, meg adtam neki egy kazal szülinapi ajándékot, amit már három hónapja el akartam neki vinni, és én meg kaptam tőle egy kazal fülbevalót - mert ő olyat nem hord. xD

Viszont olyan hülye voltam, hogy reggel - 8:25-kor ment a vonatom a Déliből - otthon felejtettem a kedvezményes papíromat. -.-" És erre a Moszkván döbbentem rá - mert ha még a Deák lett volna, azt mondom, visszafordulok... - de már nem volt rá időm, úgyhogy mindössze csak a diákkedvezményt vehettem igénybe. Verny. (Vertem is a fejem a vonat ablakába, amíg arra vártam, hogy elinduljunk, hogy hogy lehetek ilyen szerencsétlen... xD) Ráadásul késett is a vonatom negyed órát, hazafelé újabb negyed órát, így csak nem rég értem haza...

És hogy azért még megkapjátok a nap számát, íme, itt is vala. ^^ (Nem egészen egy órán belül jövök a következővel, szóval ez így vicces... xD)

Szeretem ezt a számot - de hogy őszinte legyek, nem ez a kedvenc verzióm belőle, hanem az, amin 96 Pokotával duettezik - mert mindketten megcsinálták ezt szólóban, de van közös verziójuk. =D

Ez itt. x3 Ugye, hogy ez jobb? =D

Éééés, hölgyeim és uraim, örömmel jelenthetem be, hogy ezennel kifogytam a körberajongott 96 számokból - legalább is azokból, amikben egyedül/önmagával/Kagamine Lennel énekel. x'D Úgyhogy, mától jönnek a duettek, ez a két szám egész jó átvezetés is rá, szerintem. xD

Nem egészen egy órán belül újra jelentkezem. xD

Adieu!

Címkék: zene vonat vocaloid utaite 96猫

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr985477007

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alouette 2013.08.26. 12:23:15

Ez mindenhogy jó X3 De nálam a duett mostanra visszaesett a második helyre... az úrfi sajnos diadalmaskodott :D

Tadeshi 2013.08.26. 16:03:02

@Alouette: Ejnye. =P Mondjuk, lehet, nekem is Pokota miatt tetszik jobban a duett... x'D

.Ellu 2013.08.26. 21:02:48

küldesz nekem egy levelet, amiben válaszolsz a zenéimreeee..... Jaj, és szeretnél venni egy halálpálcát is! :))))

Tadeshi 2013.08.26. 21:41:24

@Tengermacska: Küldök! Amint meghallgattam a zenéket. =P
Egy halálmit?!?! És én mért akarok olyat venni? XD

.Ellu 2013.08.27. 16:45:55

Nem emlékszel? Star Wars:
"Nem akarsz halálpálcát eladni"
Obi-van Kenobi

Tadeshi 2013.08.27. 19:06:45

@Tengermacska: Hmm... Nekem csak a "nem ezek azok a droidok, amiket keresnek" van meg... Melyik részben van a halálpálca?! XD

.Ellu 2013.08.28. 08:07:55

Nem t'om. Iszom egy kávét...
süti beállítások módosítása