Lapok

 2014.04.12. 11:55

Lassan úgy érzem, külön blogot kéne nyitni a képeslapjaimnak... De amíg ez nem történik meg, ide mennek. xD

Őt kaptam még hétfőn Svájcból - nagyi teljesen el volt ájulva tőle. xD Még amikor kicsi voltam, mentünk egyszer nagyival meg unokatesómékkal nagy családi utazásra Svájcba, és volt lehetőségünk utazni a képen látható járművel, fel egészen a Matterhorn-ra~ (Ez a hegy neve, ami a háttérben van.) Úgyhogy tök jó. x3

Aztán őt kaptam Finnországból. x3 Imádom ezt a képet, még kedvencnek is bejelöltem, mikor láttam másnál - mert Postcrossingon lehet ilyet, hogy megnézed, melyik országból milyen képeslapok érkeztek eddig másokhoz, és lehet kedvencelni őket - és most nekem is van egy. x3

Ez pedig Hollandiából jött és valami hűűűűű~ *_* Imádom ezeket a tündérkés lapokat, annyira cukik...! x3 (Nem kérdés, hogy ő volt a pénteki napom bearanyozója. xD)

Na, asszem ennyi.

Adieu!

Címkék: képek képeslapok őrültségek

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr356022375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása