Anti-Para-di-chlorobenzene

 2013.10.23. 18:30

Hoy! Először is szép 23-át mindenkinek! Másodszor...

...hm, nem is tudom mit mondjak... Ma varrtam magamnak egy új szoknyát két régiből. Évinek volt egy földig érő fekete csodája, amit nekem adott, én ennek levágtam a tetejét, hogy megmaradjon az alsó, pörgős része. És volt egy másik szoknyám, amit még goth-csoportban vettem, mert olyan szép volt a mintája, és bár nem hordtam, nem volt szívem eladni újra... Úgyhogy úgy döntöttem, ötvözöm a kettőt. (Képet majd később. xD)

De büszke vagyok a végeredményre. x3 Gyönyörű lett! X3 Abban mentem a temetőbe is - és nem, nincs egy '56-os elhunytam sem, anyu viszont ma lett volna 44 éves. És a nagyi olyan szép, cserepes, fehér krizantémot vett, hogy már csak azért is kimentem, hogy elültessem. xD

Ami a mai nap számát illeti, bevallom, kicsit csalni vagyok kénytelen, mert a Kuroneko-hónap során már egyszer megmutattam nektek a bemutatni kívánt ciklus egyik számát - de hogy mégse csaljak teljesen, bemutatom a ciklus maradék két dalát is. xD És igen, remek sejtés, valóban a ~chlorobenzene-ekről beszélek, melynek különlegessége, hogy a Hakaokuri no Uta-hoz hasonlóan Len és Rin külön számát egymásra vágva egy új, teljesen koherens harmadik számot kapunk, ami ha lehet, még ütősebb, mint a két alapja. x3 Úgyhogy lássuk...!

Len része, a Paradichlorobenzene, ezúttal már angol felirattal, hogy értsétek is. x) (Engem kicsit emlékeztet a szövege a LonelinessEgoism-ra, titeket nem?)

Rin része, Antichlorobenzene - némi Len-szólammal a közepén, hogy jelezzék, ez a két szám valójában egy. =D (És amúgy Len számában is van egy kis Rin-szólam, ha figyeltétek. =P)

És tárá, itt a kettő összevágva~ x3 (Ehhez már nincs felirat, ezt csak élveznetek kell. xD) [Amúgy, még mindig meg vagyok lepődve, hogy ezt a trükköt csak itt meg a Hakaokuri no Uta-nál játszották el. Pedig egyszerűen adja magát, hogy ilyen típusú háromrészes ciklusokat írjanak az ikrekhez. xD De persze az is előfordulhat, hogy csak én nem találtam még meg a többit... Ha valaki esetleg tud még ilyen típusú ciklusokról, az kérem, ne sajnálja tőlünk és tegye közzé itt kommentben! XD]

Nna, ennyi lenne mára, remélem tetszik. x3

Adieu!

Címkék: zene varrás vocaloid kagamine len kagamine rin

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr825596027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alessias 2013.10.27. 17:34:28

Furcsa, de ezúttal Len része tetszik jobban, pedig általában Rint preferálom... (Ja, bocsi, de most visszafelé olvastam a blogodat... O.o) A kettő együtt viszont talán már kicsit túl pörgős.

Tadeshi 2013.10.27. 20:40:35

@Alessias: De érdekes...! Úgy látszik, ez nálatok ilyen családi vonás. XD Mondjuk, én kivételesen nem tudok olyan határozottan dönteni, melyik tetszik jobban - asszem talán Rin része. Meg a közös. x'D
(Egyébként, részemről cikk-cakkban, cirkulárisan, saszzézva és laposkúszásban is haladhatsz a bejegyzéseim közt. xD)
süti beállítások módosítása