Jutenija

 2013.10.14. 18:43

Hoy! Előrebocsátanám, hogy utálom a hétfőket. -.-"

Az, hogy reggel majdnem elaludtam, még egészen megbocsátható volna ennek a napnak, a japán ZH is egész jól sikerült (82 pont a 100-ból, ami... nem rossz, nem rossz - de nekem nem elég jó) minden esetre állítom, hogy életem legviccesebb kanjitesztjét írtam meg, úgy, hogy konkrétan negyed órával a teszt előtt mondta egyáltalán a padtársam, hogy hülyegyerek, ma kanjitesztet írsz... x'D (Ilyenkor mondjuk van előnye annak, ha az ember hozzám hasonlóan maximalista, és nem elégszik meg azzal, hogy a megtanult szavakat lehiraganázza, hanem kapásból megtanulja hozzá akkor a kanjikat is, ha már egyszer szerepelnek a Genki szószedetében, vonássorrenddel . Meg gondoltam, a ZH-ban is menőzök majd, hogy há, én kanjival írom a miru-t, a taberu-t, a nomu-t, és az ima-t, meg a watashi-t. x'D Szóval összesen három-négy új kanjival találkoztam, ami úgy idegen volt tőlem, de asszem én vagyok az élő bizonyíték arra, hogy lehet írni hibátlan kanjitesztet úgy, hogy negyed órával előtte értesülsz róla. x'D)

Szóval borzasztóan mulatságos volt a reggelem, majd két órán át masszívan tettem a semmit, de csak akkor döbbentem rá, milyen csúnyán elbasztam az időmet, amikor délután mentem, hogy rukkolás könyveket adjak le a MagNet-be. Ami hétfőn 10-től 14-ig van nyitva. Pont abban az időintervallumban, amikor nekem lyukasom van, és vígan el tudtam volna menni leadni, de én barom úgy emlékeztem, hogy hétfőn 14-18-ig vannak nyitva, úgyhogy órák után mentem, négyre... x'D Mikor megláttam a kifüggesztett nyitvatartást, kedvem lett volna falba verdesni a fejem... x'D

De sebaj. Hazacipeltem a kétkilós könyveket. Morr. (Ráadásul, mikor hazaértem, egy két hónappal ezelőtti kifizetetlen villanyszámla fogadott, nem csekély befizetésre váró pénzösszeggel... X'D) Szóval, nem szeretem a hétfőket. xD De mivel gondolom ti nem a rinyálásomra vagytok kíváncsiak - meg szerintem az én idegeimnek sem fog ártani - hoztam nektek egy újabb gyönyörűséges számot~

Ha már tegnap szóba kerültek a kitalált nyelvek a Pane Dhiria kapcsán, tessék, a Jutenija teljes egészében made-up nyelven van írva~ x3 (Amit a fanok egyébként Datekenese-nek becéznek, a szerző, Dateken neve után szabadon. xD) Minden esetre, nekem régóta egyik kedvencem ez a szám, egyrészt, mert eszméletlenül jól szól, másrészt mert az ikreknek is döbbenetesen emberi a hangja - még azt is megcsinálták, hogy levegőt vegyenek a sorok elején...! *.* (Hallgassátok figyelmesen, főként az elején, a lassú résznél hallani, hogy szó szerint lélegzetet vesznek, mintha tényleg emberek énekelnének! x3)

De! Mivel ebből a számból van egy emberi feldolgozás is, amit szintén imádok, azt is megmutatom nektek - de csak azért, merrt Ariah'-nak félelmetesen gyönyörű hangja van. *.*

Ő az. x3 Ugye, milyen szép? *_* (És még nekiáll elnézést kérni a videó alatt, hogy hát nem épp szoprán, és nem szokott magasan énekelni - hát nem tudom, ti hogy vagytok vele, én dobtam egy hátast a háromvonalas cét hallva... x'D Meg majdnem megfulladtam, mikor naivan utána akartam énekelni, hogy challenge accepted, ezt én is meg fogom tanulni így énekelni. x'D)

Nna, mára ennyi. ^^ Remélem, tetszik! ^w^

Adieu!

Címkék: zene suli fáradtság elte rinya vocaloid kagamine len kagamine rin

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr405568325

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mizumo Ami 2013.10.15. 07:09:22

Gratulálok a japán dogádhoz! Csak így tovább!

Alessias 2013.10.15. 18:47:51

Kapsz toplistát, és EZ iS RAJTA LESZ!!!! Méghozzá előkelő helyen...

Tadeshi 2013.10.15. 20:10:25

@Alessias: Mertem remélni~ x3 (A Kagamine-ikrek, vagy Ariah' feldolgozása tetszik jobban? =D Csak pusztán kíváncsiságból kérdezem. xD)
@Mizumo Ami: Köszi.

Alessias 2013.10.16. 17:33:27

@Tadeshi: Öhhh... Tulajdonképpen mind a kettő, de ha már nagyon muszáj választanom, inkább a Kagamine-verzió. Ennivalóak *.*
süti beállítások módosítása