Hakaokuri no Uta

 2013.10.09. 18:05

Yo! Ismételten hulla fáradt vagyok... xD

Tegnap este nyolcig japánoztam, aztán még átnéztem a nyelvgyakos cuccokat, aztán összeszenvedtem tízig két kisfogalmazást irodalomtudományra... Aztán ma reggel 8:30-ra mentem, előadtam a prezentációmat Robert Browning A Toccata of Galuppi's c. verséből, aztán kövi órán megírtam a nyelvgyak ZH-mat - I hate collocations... - aztán túléltem egy pokoltúrát - a hivatalos neve angolszász politikai kultúra, csak anglisztikás körökben pokoltúrának becézzük, megjegyzem, nem alaptalanul (ez az egyetlen tantárgy, amiből továbbra sem tudom, hogy fogok levizsgázni... x'D) - de jót hülyültünk a nyelvgyakos csoporttársaimmal a középső sorokban. xD

Aztán utána végre volt egy órás szünetem, és taliztam Tune-nal (végre kibékültünk~ x3), bár elég zombi voltam, azért jól elvoltunk. Poénból megnéztük a Könyvudvar mesekönyvboltját - és találtunk gyönyörű japán képekkel dekorált naptárat, meg magyar-japán mesekönyvet - 990 Ft, keeeeeeeell...! *-* - szóval jó kis helyet fedeztünk fel~ Aztán bekísért a B épület elé, csevegtünk, majd mentem, hogy túlessek a japán ZH-mon... x'D Hát... végül is, lehetett volna rosszabb is... x'D (Többen mondták, hogy még a kérdéseket sem értették meg, úgyhogy annyira nem érzem magam kínosan. x'D)

Most pedig, a japán ZH okán érzett zombiságom ürügyén megörvendeztetlek titeket egy naaaaagyon érdekes trilógiával~

Első: Hakamairi. Sajna nem találtam hozzá angol feliratot. =S De majd úgyis kaptok. xD

Második: iriamakaH. Az első szám párja, remek az észrevétel - ha a cím nem volna elég bizonyíték rá, még ott a hasonló hangzás is. xD És ha valaki még ennél is figyelmesebb, az észreveszi, hogy a két dal, bár önmagában is szilárdan megállja a helyét, mégis olyanok egymás után hallgatva, mintha kiegészítenék egymást... És Mayuko (a szerző =P) egy géniusz, mert valóban úgy írta meg a két számot, hogy azok kvázi egymás komplementerei legyenek, és ha a kettőt egymásra vágja egy keverőpult segítségével, akkoooooor...

...megkapjuk ezt a mesterművet. x) Hakaokuri no Uta - szabad fordításban Grave-sending Song. =D Ez volt az a számciklus, amit hallva rákattantam Mayuko számaira, mert amit itt művel, az egyszerűen elképesztő - és belegondolva, ha a Kagamine-ikrekről van szó, konkrétan adja magát az alapötlet. (Ehhez képest az Anti-para-dichlorobenzene-n kívül nem találtam még más olyan három részes ciklus, amiben az első két dalt egymásra vágva egy koherens harmadikat kapunk. Pedig a Kagamine-ikreket gyakorlatilag erre találták ki! =O)

Ami a hangulatát illeti, oké, elismerem, egy kissé... groteszk és horrorisztikus - de én pont ezt imádom benne, meg Mayuko majdnem minden számában. x3 Remélem, nektek is tetszik. ^^

Adieu!

Címkék: zene suli fáradtság őrültségek vocaloid kagamine len kagamine rin

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr505560810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.Ellu 2013.10.09. 18:44:46

Valahogy Rin hangja jobban bejön, mint Lené. Len csak akkor tetszik, ha Rinnel együtt énekel :)
Mire jó a harmadik szám... :)

Tadeshi 2013.10.09. 20:48:23

@Tengermacska: De érdekes...! Én pont, hogy Len hangját imádom, és nehezen találok olyan számokat, amiket Rin énekel, és tetszenek. De a közös számaikat szoktam szeretni - be kell vallanom, a HAkaokuri no Uta az, ami amit rendszeresen hallgatok, az első kettőt csak elvétve... xD

Mizumo Ami 2013.10.09. 21:30:24

Ez a pokoltùra nagyon ott van. :-D a számokra majd késöbb térek rá.

Alessias 2013.10.10. 17:24:43

Másik kedvenceim *.*

Alessias 2013.10.10. 17:25:19

@Mizumo Ami: Elemzést akarsz írni belőlük? :P

.Ellu 2013.10.10. 18:14:14

@Alessias: A szalonképest ezennel visszavonom.

.Ellu 2013.10.10. 18:15:08

Szeretlek, Alessias!

Tadeshi 2013.10.10. 21:11:58

@Alessias: Örülök, hogy tetszik! x3
@Tengermacska: Szerintem teljesen szalonképes volt. =P
Mindazonáltal megkérek minden kedves olvasót, hogy hozzászólásait, véleményét, gondolatait, üzeneteit és minden egyebet szíveskedjen egy, azaz EGY kommentben jelezni! Előre is köszönöm az együttműködést. =D

.Ellu 2013.10.11. 17:48:54

@Tadeshi: Bocs, az előző visszanézve hatott csak egy kissé nyersnek. És ez szerintem csak nekem szólt--- >:<

Tadeshi 2013.10.12. 14:51:39

@Tengermacska: Semmi gond - nem csak neked szólt. =)
süti beállítások módosítása