Tsumugi Uta

 2013.10.07. 17:58

Hoy! Hulla fáradt vagyok...

Japánon összefoglaltunk, aztán a két órányi lyukasórámban átvettem egy tegnap happolt könyvet, amit nyelvtudomány előtt majdnem be is fejeztem, már csak pár oldal van hátra. XD (Tallér Edina: Lehetek én is) Aztán megkaptam a múlt heti nyelvtudomány ZH-mat - egy pont, és ötös ><* - és a múlt héten leadott paragraph-omat is visszakaptam írástechnikán - ami szintén négyes lett (eddig csak négyesem van minden tárgyamból, ez mi ez?! XD) de némi elégtétellel tölt el a tudat, hogy az én fogalmazásomat legalább leosztályozta a tanár, többekére inkább nem adott jegyet... x'D

Aztán hazaértem és már mentem is ügyintézni, mert kedves szüleim megkértek, hogy pár félbemaradt ügyüket intézzem már el - többek közt rohangáljak könyvelőhöz,  vegye k le pénzt innen és innen, vegyem át a postán a leveleiket, meg rendezzem a telefonszámlát, mert már letiltották Évi kimenő hívásait. x'D (És akkor még tanuljak a szerdai ZH-imra. =P) Fhu...

Na jó, nem is szaporítom tovább a szót, egy kicsit jól esne némi pihenés, meg relaxálás, és ehhez a mai szám tökéletesen passzol~ 

Imádom ezt a dalt... Annyira szép, és az ikrek is olyan szépen szólnak benne...! x3

És képzeljétek, van belőle egy kínaira fordított verzió is, ami szintén nagy kedvencem - és ezt egy élő ember énekli. =P

Voilá~ Hallgassátok, élvezzétek, relaxáljatok - én már most kipihentebbnek érzem magam~

Adieu!

Címkék: zene suli fáradtság elte vocaloid kagamine len kagamine rin

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr945555606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.Ellu 2013.10.07. 19:56:34

Elmorzsoltam pár könnycseppet... T.T

Tadeshi 2013.10.07. 22:58:35

@Tengermacska: Óóóó...! Hát igen, ez a szám képes ilyesmikre... xD (A Story of Evilt is hallgasd végig! x3)

.Ellu 2013.10.08. 18:07:33

Megvolt... Jó volt!
süti beállítások módosítása