World's End Dance Hall

 2012.12.26. 13:53

Hoztam nektek zenét~

Bár ezt 21-én kellett volna, de kein Problem, most jutott eszembe - nem most találtam, már vagy fél éve bömböltetem, egyébként. xD (És már megint Miku...! Pedig én nem szeretem Miku hangját - annyira. xD)

Voilá. És csak, hogy örüljön mindenki - legfőképp én - ugyanezt a számot megcsinálták Kagamine-verzióban is. x3

Lehet, hogy csak azért, mert Kagamine-fan vagyok, de nekem ez a verzió jobban bejön... =D De hogy azok is jól érezzék magukat, akik annyira nem rajongnak drága vocaloidjaink enyhén fémes csengésű hangjáért - ámbár itt egész emberi a hangjuk, de lehet, csak az én fülem vált immunissá a géphangra XD - örömmel jelentem, hogy a NicoNicoDouga emberei(!) is feldolgozták ezt a szépséget öt főre:

Amikor mind az öten/majdnem mind az öten énekelnek a vége felé, az valami elképesztő... *.* (A hideg rohangál a hátamon Anima [balról a második, a kék - azok kedvéért, akik nem otthonosak a hiraganákban] "bai-bai"-jától és Rorikomu [bal-legszélső, a kis vöröske - azok kedvéért, akik nem otthonosak a katakanákban xD] kacajától... x3)

És asszem mára be is fejeztem a zenei ömlengést, majd még lesz egy pár... xD (Most már ideje volna valami művészetinek nevezhető alkotást is felpaterolni...)

Adieu!

Címkék: zene vocaloid hatsune miku utaite kagamine len kagamine rin megurine luka

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr424982145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.Ellu 2012.12.27. 11:31:30

Már megint egy célzás? Íjat veszek neked szülinapodra, édesem. :)

Tadeshi 2012.12.27. 13:23:43

@Tengermacska: Már megint mit szóltam be?! XD Most tényleg nem volt szándékos! XD (Egyébként, az ötletet támogatom, egy íjnak nagyon de nagyon örülnék - kérek hozzá nyilakat is! x3)

.Ellu 2012.12.31. 09:26:58

@Tadeshi: Azt adná még a Jóisten!
Azzal már TÉNYLEG nagyon veszélyes lennél...
Egyébként mi az a jelenleg rovat a kommentek fölött a jobb oldalon?

Tadeshi 2012.12.31. 16:26:34

@Tengermacska: Mért, á la nature veszélyes vagyok? xD
Egyébként az egy Plurck-cucc, ami arra jó, hogy a random agymenéseimet megosszam, amikre felesleges egy egész posztot bejegyezni - Tune vett rá, hogy csináljak egyet, mert jó buli. =)És tényleg az. xD

.Ellu 2013.01.01. 19:27:33

@Tadeshi: Dann gut. Ha nekem lenne, én lehet, hogy elhanyagolnám :) És ezt ki látja?

.Ellu 2013.01.04. 17:25:38

Meine Liedlingsfreundin schläft zu Hause.
Jobbulást! ♥
Ai ni

Tadeshi 2013.01.05. 20:49:10

@Tengermacska: Ach, du bist sehr süß! Danke schön, meine Liebe!
süti beállítások módosítása