All-in-one

 2012.09.01. 20:30

Üdv, minna-san, helyzetjelentés következik, mert kicsit elmaradtam a táboros élménybeszámolókkal - maradjunk annyiban, hogy Szegedről öt antikvár könyvvel, Bakonyságból meg szalmabála-mászásról szerzett horzsolásokkal és zúzódásokkal tértem haza, a kettő között pedig instant szívrohammal és agyérgörccsel vonatoztam fel Pestre, hogy utána eljussak a drámatáborba XD - ami azt jelenti, hogy vélhetően nem lesz egy egész bejegyzés a kéthetes "nyaralásomnak" szentelve, bár megérdemelne - többet is.

Azért nem, mert lusta vagyok - egyrészt. Másrészt, hiába írnék olyan grandiózus és mély jelentéssel bíró szövegeket, hogy "Én egy pudli vagyok!" meg "Strigula!" meg "Múszaj nékéd névétní!" és egyéb ehhez hasonlókat. (Ezek közül a leggázabb a "Nőtt egy pokémon, a kukiján, a születésnapi buliján!" refrénű dalnak gúnyolt rémület, ami az egyik ébresztőnk volt. Nem kívánnám kommentálni, ha valaki ismeri, röhögjön csak, ha valaki nem, addig legyen boldog. xD) És hiába kurjongatnék, hogy "Szilvafa! Nőj nagyra! Azt a keservit!", úgyse értené senki... xD

A lényeg, hogy csodás két hetet töltöttem el Szegeden is és Bakonyságban is - a dolog egyetlen szépséghibája csak az volt, hogy 27-én haza kellett jönnöm, mert 28-án osztályozóvizsgáztam angolból és drámából... -.-" (Hát igen, aki előrehozottat akar tenni, annak muszáj...) Megjegyzem, rendkívül humoros volt... 25-én este kapom az SMS-t Csillától, hogy "28-án 8-kor angol írásbeli, pótidőpont nincs", és fél perc heves bazmegolást követően, majd 26-án fél órás logisztikai katasztrófa lebonyolítása után sikerült eljutnom oda, hogy 27-én haza bírjak jönni, és még aludni is tudjak a vizsgáim előtt, bár ekkor még csak azzal voltam tisztában, hogy angolból fogok vizsgázni...

Aztán amint megnéztem a két hete nem csekkolt postaládámat, lefagytam jó húsz perc erejéig, amikor láttam, hogy drámából is aznap kell osztályozót tennem, mert az egy dolog, hogy egy éve befejeztem a dráma tanulmányaimat, az osztályozó előrehozott érettségi esetében kötelező... xD 28-án reggel konkrétan az esélytelenek nyugalmával ültem le 8-kor az angol írásbelim elé, és gyerekek, nulla felkészüléssel, és egy hónap gyakorlati kihagyással is sikerült négyest produkálnom. xD (Ez az írásbeli része, a szóbelit még nem tudom, hogy sikerült... xD)

A dráma 9-kor kezdődött, amit a tanárnővel sikerült egy szuszra lebonyolítanunk - bár egy másfél órás szünet volt az írásbeli és szóbeli részek között, mert tanári értekezlet volt, vagy mi a szösz - úgyhogy kényelmesen lébecoltam és vettem három könyvet kisérettségire szakirodalom gyanánt... (Az volt vicces, amikor kilenckor leültem tanárnővel, aki ledobott elém egy tízoldalas laphalmazt, hogy üljek neki, van rá hatvan percem... Kistányérméretű szemekkel lapoztam fel a feladatsort, hogy erre a tíz oldalra nekem nulla készüléssel van esélyem egy óra alatt...?! Aztán megnyugodva konstatáltam, hogy tízből öt oldal idézet... xD) És tanárnő szerint a szóbelim is tök jó volt...! (Azaz ötös. xD) Mondta, hogy majd fog segíteni az érettségire is felkészülni, mert hogy ott állítólag húzósabb a szövegfelismerés... (A feladatsorban, amit kaptam, volt egy nagyon szép példa: "Anyának érzem, ó Ádám, magam" - őszintén, ehhez még csak el se kell olvasni az Ember tragédiáját, akinek itt nem esik le, hogy Éváról van szó, az szégyellje el magát... xD)

Aztán 29-én voltam angol szóbelizni, és annyira bosszantó volt, amikor kilyukadtunk oda, hogy meséljek a drámatáborról, elsoroltam, hogy egyáltalán milyen bonyodalmas módon jutottam le oda, leállítottak, és mondták, hogy váltsunk témát. xD (Én meg ott ültem, megrekesztetten, pedig még mondtam volna...! XD)

Aztán mentem dolgozni... -.-" Igen, még így az augusztus utolsó három - illetve két - munkanapját ledolgoztam, mert hát miért ne - tegnap nem mentem be, mert tankönyvosztás volt - és éreztem, hogy milyen kibaszott közel van a szeptember...

Ma meg már... Jézusom, nem hiszem el, szeptember elseje van, gyerekek, az isten szerelmére, ez botrány...! Kisérettségizni fogok három héten belül, aztán októberben előrehozottat teszek, aztán őszi szünetben legalább kipihenhetem magam, és mehetek kultúrtáborba Velencébe - Észak-Olaszországba amúgy, de nekem Velence a legfontosabb xD - és még mi november végén Ivanovot akarunk bemutatni, gyorsan a szalagavató előtt...! (Meghalok addigra... Vagy nem tudom. xD Amúgy is egy nemlétező karaktert játszom, akinek egy nyikk nem sok, annyi szövege sincs - jó, elismerem, a végén fogok énekelni azért xD - de ennek ellenére mind a négy felvonás alatt ott van fenn a színen, és cselekszik... Hajajajj... xD)

Nagyon nem akarom ezt az évet... Szeretnék még lazítani, nem az érettségire koncentrálni, no meg nem arra, hogy felvesznek-e oda, ahova menni akarok, vagy sem... Gyomorideget kapok tőle, és mindenki erről kérdezget, rémidegesítő... No de ez van... Lényeg a lényeg, még elviselnék egy pár hónapnyi augusztust... Úgy jövő ilyenkorig... xD

És asszem ennyi akartam lenni... XD Nem volt most sok értelmes beszámoló, se közhasznú dolog, de rég írtam, és ezek a legfrissebbek, amik történtek velem. Meg az, hogy tegnap tankönyvezés után Fruval még sétáltunk egy kurvanagyot a belvárosban meg a Duna-parton, vettünk Cukorkát - belőle is sikerült függőt csinálnom xD - aztán ma Estyvel sétáltunk egy nagyot, és megbeszéltük, hogy mit kap Zsófa a 18. szülinapjára... (Egy szép fotóalbumot, ilyen scrap-bookszerű kivitelezésben, tele aranyköpésekkel és szállóigékkel, közös képeinkkel, meg kedvenc filmjeivel-zenéivel-képeivel... ^^ Jó vastag album lesz... xD)

Na jó, most már tényleg ennyit belőlem. xD Ha minden jól megy, harmadikán jelentkezek az évnyitós beszámolómmal - és asszem ez évben sokat fogok nyavalyogni, hogy mennyire nem akarok elballagni... xD Addig is,

Adieu!

Címkék: suli fáradtság napló nyaralás születésnapok

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr574746368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.Ellu 2012.09.03. 20:00:23

Ezt csak neked... Csak egy is fejtágítás... :)
dekooder.blog.hu/2012/09/03/nagyflanc_mondja_nezd_a_furcsa_japanokat
Nézd a furcsa japánokat!
EZÉRT nem mertem loolydressben menni... Azért majd küldök fotót, mert büszke vagyok ám rá... :)
Ha erőt veszek magamon, és már végre nekiállok fotózni... :/

Tadeshi 2012.09.03. 20:39:07

@Tengermacska: Köszönöm. XD
(Megnyugtatáskép, a 2., 3. és 8. kép - de még a 7.-nél is rezeg a léc... - nem loli. =) A második maid-outfit, Madonna nem tudom, mi a fenét keres ott, a nyolcadik meg maximum hálóruha... xD)
És nekem ne fotót küldj, édes egyetlenem, hanem vedd fel, és gyere be benne! x3 Nagyon kíváncsi vagyoook! *.*

.Ellu 2012.09.05. 17:25:08

@Tadeshi: Ne kísérts, már vázoltam, hogy miért: SOHAAAAA!!!!!!!

Tadeshi 2012.09.05. 21:07:30

@Tengermacska: Akkor viszont vedd kezedbe az irányítást - és a fényképezőt - és művelj nekem egy gyönyörűséges képet - vagy hozd be a ruhát fogason, nem tudom... XD

.Ellu 2012.09.12. 20:27:08

www.youtube.com/watch?v=9bZkp7q19f0
OPPAN GANGNAM STYLE!!!

PS: Bocs, muszáj volt....
süti beállítások módosítása