Kjááá, nem hiszem el, végre ittvagyok! (Mármint gép előtt.) El is felejtettem, mikor blogoltam utoljára - és hogy legutolsó postban is arról panaszkodtam, hogy mennyire nincs időm olvasni - tényleg nincs! - mert hogy suli, meg töriverseny, meg már a harmadik héten tézédömping, de most végre ittvagyok, és igaz, hogy holnap felelek bioszból, de mindent tudok. <3 Úgyhogy, mint aki jól végezte dolgát - mert hát jól végeztem, nem igaz? - lecsüccsentem ide, és mivel reeeeeeeengeteg mesélnivalóm van, föltoltam a pofikámat ide. ^w^

So-so-so, hol is kezdjem...? Assziszem ott, hogy miért tűntem el. =) Történt ugyanis, hogy még tavaly május táján ofőm felhívta szíves figyelmünket egy töriversenyre, amire lehet jelentkezni annak, akinek kedves az évvégi ötöse töriből - magyarul kötelező rá jelentkezni. Úgyhogy az egész osztály jelentkezett, és mivel egy iskolából egy évfolyamról max. három csapat indulhatott, és mivel egy csapatban max. három fő lehetett, ezért a harminckettőt le kellett redukálni kilenre. Magyarul, csaptunk egy osztályszintű háziversenyt, hogy ki jusson be - és én kitettem magamért.

Beírtam a létező legnagyobb baromságokat, hogy biztosan ne kelljen mennem! Ókori görög tengeristenhez simán beírtam Neptunust, direkt helytelen dátumokat írtam be... Persze csak néhány helyre, mert azért a büszkeségem, hogy én intelligens vagyok, meg kellett, hogy maradjon. Úgy látszik, sok volt...

Ha az ember direkt baromságokat ír be valahova, hgoy tutibiztosan ne kerüljön be - biztos, hogy bekerül. *cinikus pofa* Így történt, hogy beosztottak az Eötvös II. csapatba Orsival és Kaba Esztivel, a másik két csapatban volt Bence, Panna, Marci, és Kata, Johi, Domi. Volt aztán mégegy selejtező, asszem a budapesti, és természetesen abba is bekerültünk mind a hárman. =)

És ennek örömére, jött a második forduló feladata, úgy év vége fele, mintegy nyári házinak: minden csapat lesz szíves és rajzol egy, a vikingek életmódját 16 képkockában bemutató képregényt, borítóval. Oké, nyáron majd megcsináljuk... Aha, hát persze, hogyne. =)

A ,,nyáron majd megcsináljuk" szlogen úgy végződött, hogy egy nappal a verseny előtt lett kész. XD (És két hétig dolgoztam vele!) De tök jó lett, be is szkenneltettem, le is tömörítettem, és felpakoltam MediaFire-re, úgyhogy most be tudom nektek linkelni. xD 

Vörös Erik és a Zöld-föld

Szóval, két hét szívás eredménye a drágaság. (Levi még anno meg is jegyezte, hogy ,,Belegondolva, hogy két hétig nem voltál MSN-en, el tudom képzelni, mennyit segítettek benne a többiek..." Hát... Ümm... *próbál nem túl elismerően hallgatni xD* Orsi megrajzolta a borítót! XD Én már cska kihúztam, és átszíneztem, hogy erősebb színei legyenek. Úgyhogy azt nem én alkottam meg teljes egészében. =D)

És végülis, max pontot kaptunk rá a versenyen - szóval megérte két hétig görnyedni felette. ^^ Viszont örültem volna, hogy ha már én meggebedek vele, akkor a többiek is tegyenek meg legalább ennyit. Oké, Orsi olvasta a könyveket a vikingekről, kitalálta a sztorit és rajzolt nekem egy elnagyolt vázlatot, hogy nagyjából melyik kockán mi legyen, meg megírta a szöveget. Én rajzoltam. Eszti addig tanulhatta volna a törikönyv anyagát, hogy ne hetedikek legyünk a versenyen a tizenegyből...

Nem, nem azt mondom, hogy miatta lettünk hetedikek, de én direkt azért vállaltam magamra a képregény megrajzolását, hogy addig ők tudjanak készülni. (Én meg bevágtam a forrásokat, na... Még úgy rajzolgatás mellett...) Nem mintha nem lenne megkönnyebbülés, hogy nem kell tovább foglalkozni a hülye versennyel, de azért a hetedik hely... Tizenegyből... Az azért már na. Nem azért görcsöltem ennyi ideig - legalább egy negyedik-harmadik hely... Na mindegy.

Szóval, remélem, alapos indok volt arra, hogy miért nem írtam új bejegyzést már egy jó ideje. ^w^ Volt egy próbálkozásom a Verseny után hazajövén, de a kedves blog.hu benyelte, úgyhogy megsértődtem rá, és felé se néztem mostanáig. xD

Aztááán... Ugye a verseny volt 25-én, szombaton, és 28-én, kedden képzeljétek, megszabadultam a fogszabályzómtól! x3 Véééééégre! Két és fél év után végre levették azt a fémborzadályt a fogamról! Háááá! Nincs több pépes kaja, nincs több drótba akadó ételmaradék, nincs több húzás-nyúzás minden fogorvosi látogatás után, és hjaaaaj, két és fél méterrel lebegtem a föld felett kedden hazafele menet a rendelőből, és mindenkire úgy vigyorogtam, mint egy idióta. xD 

Aztán felkaptam a sulitáskámat, és olyan dél körül be is értem az iskolába - kilencre mentem fogorvoshoz xD - szóval kemény kettő darab órámra sikerült bemennem - egy matekra meg egy föcire - matekra is csak azért, mert szerdán dogát írtunk belőle - ami egy pont híján lett négyes és nem ötös. (Azt hittem, helyben kinyírok valakit... -.-") De utána Fruval mentünk Zakába - vettem egy Hetalia-s Hangarii-kitűzőt ő meg egy Doitsu-set ^^ - aztán mentünk együtt haza.

Aztán... Csütörtökön volt kultúrprogink ismét és szokás szerint, de állítom, hogy ez volt eddig a legjobb. Ugyanis, 30-án a gödör Klubban háromtól hétig volt a Nyelvi Koktélbár - a Nyelvek Világnapjára asszociálva gondolom én - és aaaaj, annyira király volt! Először is, az első négyszáz érkezőnek jutott ingyen málnaszörp, zászlócskával - le is csaptunk Csillával egy Svájcosra xD - és aztán fel kellett nyalábolni egy Útlevelet, és el kellett vándorolni legalább négy országba, hogy a feladatokat elvégezve kapjunk bele pecsétet. Angliától Franciaországon át Svájcot és Németországotútba ejtve, ellátogatva Ausztriába, Finnországba, Észtországba, Olaszországba, Csehországba, Lengyelországba Izraelt és Dániát is meglátogatva egészen Magyarországig vissza utazgattunk, Magyarországon belül pedig megismerkedtünk a Süketnéma-jelekkel - és el tudtam mutogatni a ,,borbély"t és a ,,cigány"t - ezutóbbi hegedül, mielőtt bárki is rosszra gondolna xD. Az előbbi meg nem volt nehéz így a Sweeney Todd után. xD

És tudtátok, hogy az a jel, amikor a kicsi-, a mutató- és a hüvelykujjadat kinyújtod a többit meg behajtod, az a ,,szeretlek" süketnéma-jele? =D Az I Love You-ból ered - a kisujj az I, a hüvelyk- és mutatóujj formázza az L-t, és a kicsi- és mutató az U. ^^

Magyarországon belül meg még jártunk a Balassi-intézet standjánál, és ajj, annyira jó volt! Először választottuk a Kazinczy-dream nevű koktélt, amely feladaton belül is nyelvújított szakanak kellett rájönni az eredetijére - így tudtam meg, hogy a popont a kettőspont, a vízkalitka az akvárium, és így tovább. xD Aztán választottunk egy Balassi-sweet-et, amin belül is összetett szavak szótöveire kellett rájönni, például AUTÓ|   |AUTÓ, és van egy szó, ami mindkét szó elején illetve végén is értelmes szót ad. (Megfejtés: MENTŐ. =D) És mivel mi voltunk az aznapi legtehetségesebbek, nyertünk egy-egy MetaGalaktika-kötetet, a 11-est, A magyar Sci-fi krónikája címmel. ^^

Jaj, minden országnál lehetett elvinni cuccokat - volt, ahol csak prospektust kaptunk, de Scájcnál egérpadot és képeslapot, Németországnál kitűzőket, Csehországnál testpecsétet, Izraelnél héber ABC-s papírt, szóval nagyon jó volt! =D (Elmondhatom magamról, hogy az egérpadomon svájci zászló van. <3)

Meg fel lehetett írni az Európai Nyelvek falára bármilyen szót. ^^ Csilla felírta a Yoru kanjiját, én pedig, ha már európai nyelv, akkor írgael nyelven nyilvánultam meg, az egyetlen szót, ami épp akkor az eszembe jutott: triskele. (Háromágú hullámvonalas szimbólum, ami valószínűleg istenhármasságra, és a kelták hármas számban való hitére vezethető vissza.)

Ilyen. Csak hogy vizuális elképzelésetek is legyen a dologról. =P

Aztán mentünk haza. Meg előtte még lejmoltunk ,,Beszélj hozzám!" matricákat, én asszem hollandul (?) és németül, vagyis ,,Spreek mit mij!" és ,,Sprich mit mir!" ^^

Ezután már tényleg mentünk haza. xD 

És... Pénteken drámaköröztünk - és be kell szereznem egy Fösvényt, mert valahonnét meg kéne tanulnom Fecske szövegét, mert az oké, hogy a gépemen megvan az egész, Illés Gyula fordításban, de azért már mégis, kéne egy kézbvehető darab is, nem csak virtuális. xD

No... Akkor, asszem a hétköznapokat ki is veséztem. Nem, mégse. Elfelejtettem írni, hogy őseim hétfő délután leléptek és most kint süttetik a hasukat és füredeznek Törökországban. (És ezt még lenyelem, meg azt is, hogy engem a suli miatt nem vittek, még azt is, hogy itthon én majd megfagyok, de hogy nem hoznak nekem vizipipát...!! Na azt már nem. =D)

És ennek örömére: Szombaton mentem Anime Conra! x3 (Természetesen engedéllyel.) De előtte persze voltam zenekaron, és amióta én vagoyk a negyedik szólam vezetője, nincs baj a negyedik szólammal. =) Ez hízeleg az egómnak. <3 Ahem, szóval, zenekar után kicsit balhéztam nagyfaterral, mert ő kijelentette, hogy nem megyek sehova. Én meg kijelentettem - még háromszor, hogy de igenis megyek. Szép nyugodtan. Nade most komolyan, én szeretem meg minden, de csak nem gondolja komolyan, hogy a Con napján majd szépen otthonmaradok, mert ő azt mondta? Neeeeeem...

Node, Conra mentem, Estyéket kirángattam a bejárathoz, és szembe álltam velük, de nem vettem észre őket, csak amikor rájuk csörögtem. xD Fru, Zsófi és Esty kiöltelték belőlem a szuszt, és rögvest ezután belevetettük magunkat a con forgatagába. x3

Az a jó a Hungexpoban, hogy nagy, és van sok hely a sok animésnek. =D Így is sokan voltak persze, csak jobban eloszlott a tömeg. És persze gyorsan be is vásároltam: hazajött a Hellsing 7-8-9-es kötet, és egy NANA 6-os kötet, élve a hármat fizet négyet visz akcióval, ingyen. ^^ Aztán még kuponnal ötszázért bezsebeltem egy FMA 4-es DVD-t is. ^w^ (Van már ötös is, csak arra már nem maradt keretem. xD Így is 6500 pénzt három másodperc alatt elszórtam. xD Egy havi ebédpénzem, gyerekek! O.o az komoly dolog! Nembaj, hazajönnek ősömék megint kapok hatezret ebédre - amit elkölthetek másra. ^w^ Igen, olyan ember vagyok, aki inkább éhenhal, de szüksége van azokra a cuccokra, amiket meg akar venni. És mivel más jövedelemforrásom nincs - van egy bankkártyám, de fater még a bérletpénzt is elfelejtette ráutalni, szóval azt is nagyitól kunyeráltam xD - ezért az ebédpénzt költöm el. Amúgy is, vigyáznom kell az alakomra. xD)

Aztááán... Mentünk nézelődni - nem jött ki a Hetalia 2... *szipp... amúgy se maradt rá pénzem, de azért a tudat, hgoy kijött... xD* - megbámultuk a figurákat, a külföldi yaoimangákat - mondjuk annyira egyik se fogott meg, hogy emgvegyem... Ha esetleg egy... Yamane Ayayno-kötet lett volna, lehet, hogy lejmoltam volna valakitől pénzt, hogy hazajöjjön velem... - és láttam Jigoku Shoujo egyes kötetet! O.o Azt hittem, helyben elalélok! És angolul, meg minden! 2400-ért. T_T Úgyhogy, ottmaradt...

De Fru mutatott nekem Lineage II-es posztert. Semmi okom nincs rá persze, hogy game-posztereket bámuljak, mert nem vagyok nagy konzolozós - nincs is mivel xD - játékokból nekem egyedül a Final Fantasy-szériák jöhetnek szóba. De akkor miért is Lineage II-es posztert bámulásztunk...? Mert egy überszexi drow feszített rajta. <3

Elnézést kérek, csak... a Sötételf-trilógia után Drizzt Do'Urden miatt szívembe zártam a sötételfeket - kit érdekel hogy simán kinyírják a legjobb barátjukat is, ha úgy alakul a helyzet, nomeg persze bárki mást is hidegvérrel megölnek - és hát... Hahem, az ott a poszteren egy igazán szemrevaló példány volt. ^w^ (Erről jut eszembe, a Sötételf-trilógiát is be akarom szerezni. Drizzt miatt. Meg persze a sztori miatt is. xD De nekem az a bíborszemű drow kell a polcomra! x3)

Ahem, aztán sétálgattunk, dumáltunk, kerestünk BJD-seket, de nem találtunk, csak egyet, azt is hátulról, mielőtt lelépett volna kitudjahova. Aztán mentünk karaokéseket hallgatni - némelyik tök jó volt! - majd végül játékbemutatókat lestünk a nagyteremben - ahol elvileg AMV-vetítés volt... xD - megpróbálkoztunk a közönségkvízzel, amit én akkor adtam fel, amikor először jó helyre álltam be, aztán gyorsan átálltam a másik válaszhoz, és naná, hogy az első lett volna jó. xD 

Meg néztük a paraparásokat, a Caramell-dansenbe be is szálltunk Fruval és Zsófival, aztán kimentünk sétálgatni - kerestünk valami ehetőt, de mire elértünk volna a büféhez, bezárt. xD (Megjegyzem, én akkor délben ettem utoljára, de cseppet sem éreztem magam éhesnek - szomjasnak annál inkább. Okos ötlet volt vinni piát.

Aztán összefutottunk Esty haverjával - töredelmesen be kell valalnom, nem emlékszem a nevére, csak arra, hogy egyfolytában oltogatott mindenkit, estyt főként. Bár, Esty mesélte, hogy imádják egymást szívatni. xD Amit emgértek, mert az jó dolog. ^^ Meg jött a srác haverja is, Zsolt - érdekes, az ő nevére emlékszem xD - dumáltunk, megbeszéltük, hogy esty fordíthatná gyorsabban is az Eyeshield 21-animét, és hogy a lektor haladhatna gyorsabban is az átfogalmazással, meg hogy az időzítők is rágyúrhatnának már a melóra. xD (Télleg, fordítani kéne a yaoidoujinshiket, a francba... xD)

Óh, meg nem is meséltem! Volt a vásárlós épületben loliruha-vásár! *.* Olyan... gyönyörű darabok voltak! Komolyan, azt hittem helyben elvágódom, amiért 16000-be fájnak ezeka  szettek - és hogy nálam valami ezerkörüli pénzérték volt összesen... xD *sigh*

De nem bírtam ki - felpróbáltam az egyik felsőt. Muszáj volt, egyszerűen nem bírtam ki, hogy ne vegyem fel! Az a ruha könyörgött, hgoy akasszam le a fogasról, és mivel a kedves eladó bőszen mondogatta, hogy fel lehet próbálni, hát nem voltam rest, éltem a lehetőséggel. Ilyenkor mindig sajog a szívem, hogy nincs rá pénzem, és hogy mindig hülyeségekre... nem, nem költök hülyeségekre, a Hellsing és a Nana fontos! Ahem, szóval, hogy midnig másra költöma  pénzem, pedig összespórolhatnék egy ilyen rucira... És a szívfájásomat még jobban kontrázná, hogy nem tudnám nem megmondani ősöknek, hogy mennyi volt a ruha, és hogy mégis honnét van rá ennyi pénzem. xD És... a legfájóbb pontja az egésznek, hogy még jól is állt!! 

Az egy dolog, hogy tetszik, annak még ellen lehet állni. Annak is, hogy meg tudnám venni, ha nagoyn akarnám. De annak, hogy egy ruhának ezek mellett még van pofája jól is állni rajtam, na az már borzalom. xD Mondjuk, szerencsétlenkedett egy kicsit az eladó, mire rámadta - pedig szeirntem annyira nem volt bonyolult, mondtam is, hogy fel tudom venni, de erősködött, hogy majd ő rámadja. xD És vészesen sokáig keresett egy madzagot, amiről végül megállapítottuk, hogy nincs meg. De előtte végigtaperolta az egész ruhát mindenhol - meg persze engem, akin volt a ruha. xD Ez még csak a kisebbik baj, de még Esty is észrevette, olyan feltűnően csinálta... xD 

Egyébként, külföldi volt, ami meglepett. O.o Eddig még csak magyar eladókkal találkoztam Conon, és most meg angolul dumáltam a csávóval. Nemzetköziesedik a Budapesti AnimeCon, figyelitek... =D Node, szóval, miután otthagytuk a pasast a ruhával - a ruha... a ruha...! T.T - mentünk be a nagyterembe. xD 

És akkor... Oh, igen. A Kokia-koncert. Ahem, előtte meg az odajutás. xD Direkt odaálltunk az ajtó elé háromnegyed órával a kezdés előtt, hogy biztosan legyen helyünk. xD Álltunk, álltunk, és egyre telébb lett az előcsarnok, kezdés előtt tíz perccel már mozdulni se lehetett. xD És egy kicsit messzebb kerültünk az ajtótól is, de nem volt nagy gáz. xD (Meg a kiabálás, hgoy ,,KOKIA! KOKIA!" három másodperc alatt ment át abba, hogy ,,OXIGÉN! OXIGÉN!" XD) Aztán, beengedtek minket végre...! 

MAjdnem letépték a mögöttem állók rólam a táskámat - én be voltam szorulva két ember közé, szegény hátizsákom meg két másik közé. xD (Volt,a kiről letépték amúgy! O.o) Valaki meg rlépett a cipőfűzőmre, és majdnem a cipőmet is elhagytam futás közben. De! Berohantunk Fruval az első sorba, középre - és preimerplánban láttuk az egész másfél órás koncertet - állva. xD Előtte meg ugye álltunk háromnegyed órát, plusz még az Encore-nál negyed órát, szóval, két és fél órát álltunk. xD De... megérte! x3 *.*

Kokiának eszméletlen hangja van. Az egyik legszebb, amit eddig a japán előadónők közül hallottam - olyan... hogy is írjam körbe... A legtöbb japán énekesnő vagy nagyon mélyen, vagy nagyon magasan énekel, és kislányosan, aranyosan. Kokia viszont sokkal nagyobb hangterjedelemmel, rengeteg hajlítással, amitől olyan... nyugatiasabb lesz, talán? Nem, ez nem jó, mert a hagyományos japán stílusú énekeket is ugyanolyan szépen énekli. Egyedi, az a lényeg. Egészen spirituális. ^w^ És hogy értéstek is, miről beszélek, az egyik legismertebb számát, a Chouwa Oto ~ with Reflection ~-t be is teszem, ami a gin iro no Kami no Agito öö... Op-ja vagy Ed-je. =D 

Íme. ^^ (Pont ebbe csúszott egy hangnyi hiba, de megbocsátjuk neki, mert csak és azért. ^^)

Szóval, remek koncert volt. Ácsi! Életem első koncertján voltam! Mármint életem első külföldi előadó koncertján! =D Nem semmi, mi? XD És ha átsázmolom, összesen 2000 pénzembe fájt, hogy láthassam. ^w^

Aztán fél tizenkettőre haza is keveredtünk, felpakoltam a friss szerzeményeket a mangás polcra, és meglepődve tapasztaltam, hogy megtelt. xD Még egy Hellsing 10-es kötet fog felférni, aztán új polc kell. xD Jó, mi? =D 

Nos, mindent összevetve, élveztem. ^w^ A társaságot, a cuccokat, a Cont, a ztömeget, az odautat, a visszautat, az egészet. És olyan jó lett volna, ha ma nem kellett volna tanulnom, de még azt se bánom, hogy holnap bioszfelelés és németszódoga. xD Meg gitár, amire majd este fogok készülni. Igen, éjszakai életmódot folytatok, yeah. xD És, most megyek is. ^^ Chuu~! ^w^

Címkék: zene gitár történelem koncert suli képek anime napló manga kelták doujinshi őrültségek tevékenység

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr932341954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tadeshi 2010.10.05. 17:26:04

@Miss Rose: Ez aztán a terjedelmes komment, babám... =D

Tadeshi 2010.10.13. 19:20:59

@Miss Rose: Mi, elrabolták Oroszlánszívű Richárdot, és fizetned kellett a váltságdíját...? -.-" (Bocs, asszem megártott az angol rendiség kialakulása töriből... xD)

Miss Rose 2010.10.14. 21:33:13

@Tadeshi: Pedig a Richárd még stimmel is. XD

Tune-chan 2010.10.15. 22:02:59

Így kicsit megkésve, de jelentkezem és beszólok: köbö az idő kezdete óta van mindig külföldi árus a conon. Szóval, csak te vagy a vak, törpikém. =)

Tadeshi 2010.10.16. 16:01:01

@Tune-chan: Úgy fest... xD
(Írsz, hogy beszólj... Mást nem kommentelsz... Kezdek morci lenni. XD)

Alouette 2013.06.20. 18:46:47

Mikre nem akadok itt, random bökdösve a címkefelhődet... XD Az a helyzet, hogy utálom, hogy majdnem MINDEN zene, amit mutatsz, tetszik nekem... Ez nem igazságos, nem szeretem, hogy valaki ennyire képes befolyásolni az ízlésemet.... :D Tune meg a másik fél: nála a filmekre/könyvekre/mangákra nem tudok nemet mondani... XD

Tadeshi 2013.06.23. 20:56:01

@Alouette: És ezt te miért utálod? XD Örülj neki! XD
süti beállítások módosítása