Betűtenger

 2010.09.11. 16:11

Lelkiismeretfurdalásom van... (Basszuskulcs, de hosszú szó... xD) Az a helyzet, hogy rengeteg könyv van, amit el akarok olvasni. És még annál is több, amiről úgy érzem, hogy egyszerűen KELL a polcomra - még ha nincs is rajta hely. xD És hiába vettem egy csomó könyvet, amik érdekelnek, mert tetszenek, mert egyszerűen falom a jó sztorikat, ha nem jutok előrébb az olvasásukban... És ezért van lelkiismeretfurdalásom! xD Mert úgy is van... *számol* öt könyv, amit ki kéne olvasnom, és már ott tartok, hogy elmerülök és belefúlok a betűk és papírok tömkelegébe... De azért még veszek kettőt... xD

Reménytelen. Evvan, hiába - törődjünk hát bele. xD Mindenesetre, azokat a könyveket, amiket nemrégiben beleztem ki - képletesen persze - felsorolnám... Ha még elmékszem rájuk... Azt hiszem, Frutól kaptam kölcsön anno A Halál kémiáját, utána Lucától a Mentsük meg Júliát!... Ezután jött haza velem kölcsönbe Frutól egy Kelta mítoszok és legendák, de az iskolai munkához kellett - ettől függetlenül remek könyv. (Ugyan kétszer kellett elovlasnom, hogy egyszer felfogjam, de megérte. xD)

Óóóó, tudom már! Fantasy-téren kaptam kölcsön Frutól a Sötételf-trilógiát R. A. Salvatore tollából - és annak ovlasása óta megszerettem a drowkat. ^^ (Lett is alkotva egy dögszexi sötételf-karakterem, Adris szerepbe, és Drazen névre hallgat. ^^ Majd a portréját felrakom, mert nagyon csini lett. x3) 

Eztán még beszereztem egy tetszetős című krimit: Leslie Valley (a hivatalos neve pedig Garamvölgyi László) - Hasfelmetsző visszatér. (Imádom Jack the Ripper sztoriját, és szívesen olvasok róla modern környezetben. Sajna, többet is ki lehetett volna hozni ebből a témából - könyörgöm, azért mégis csak Hasfelmetsző Jack-ről van szó, én minimum olyan feldolgozást várok el, mint a Kuroshitsuji-ban! Tényleg, azt is be kéne fejezni... xD)

Éééés utána történt egy iskolakezdés, és kézhez is kaptam Rosie-tól a Démonvilág sorozat hetes és nyolcas kötetét - ezutóbbit tegnap este olyan élféjtájt fejeztem be - és ma sikerült kiolvasnom egy bűnügyi remekművet: Agatha Christie - Gyilkosság az Orient-expressen.

Igen, ezek után még hátravan a többi Agatha Christie-könyv, amiket Kati jóvoltából be is gyűjtögetek szépen kölcsönbe, valamint a maradék két kötet a Démonvilágból. ^w^

További tervek: Vavyan Fable - Mesemaraton - itt szemez velem az asztalon azóta, hogy... mióta? Régóta. xD Aztán... Gray Shteyngart: Orosz rulett kezdőknek. Iszonyatosan érdekel, de hát egen... Aztán. Susan Barker: Sayonara Bar, angol nyelvű, Japánban játszódó mangakrimi. Janet Evanovich - A szingli fejvadász, aminek jelenleg az első kötete áll vadászat alatt - ugyanis drága apukám volt oly édes, és egy Au-chanos bevásárlás során lekapta az akciós könyvpultról - mert hát ismeri az ízlésemet, hogy ami Ulpius-os gondozásban jelenik meg, az általában elnyeri tetszésemet, kivételt képeznek ez alól a vámpír-ponyvák. De mivel anno az Ördög szolgálatában elnyerte tetszésemet - a vége... a vége...! *szipp* - és annak a könyvnek a belső borítóján nagyban ajánlják a Szingli fejvadászt, hát gondoltam, csak érdemes elolvasni! (Ettől függetlenül, az egyes kötettel kéne ekzdeni... xD)

Tovább: Vaszary János: Kaland a vöröshajú lánnyal. Huszadik századi magyar szerző, és én csípem a huszadik század szórakoztató irodalom szerzőit - kedvencem Rejtő Jenő, de tőle valamiért nem találok sehol... Amióta megjelentek a nagykönyves Rejtő-kötetek, amibe több regényét nyomták bele, és egyszerűen lehetetlen úgy kézbe fogni őket, hogy kézreessenek, csupána  súlyuk miatt, nomeg általam a ,,megfizethetetlen" kategóriába esnek, nem találok egyregényes Rejtő-könyveket... =( C'est la vie.

Egen, ezek vannak velem. És egen, ilyenekre van időm még, mint ovlasás. xD (Persze, már nem sokáig... Túlvagyunk az első másfél tanítási héten, még csak most kezdenek beindulni a dolgok, szóval még van időm lazsálni... Meg költenem a pénzem feleslegesen a nyomdatechnika becses darabjaira...) apropó, ha már itt tartunk - eldöntöttem, hogy begyűjtöm Shakespeare bácsi összes művét, a régebbi, Európa Kiadó gondozásában. (Olyan szépen festene...! Egy egész polc, szép sorrendben Shakespeare összes művével! *vágyakozó sóhaj* A Hamlettel fogom kezdeni, mert ugyan egy hónapja sikeresen átrágtam magam rajta, sajna csak könyvtári kölcsöndarab volt... xD De ha valaki nagyon szeret, karácsonyra szülinapra nem lőhet mellé egy Shakespeare-drámával. Előre szeretnék szólni, hogy a Sok hűhó semmiért és a Szonettek már megvannak, meg a Shakespeare-mesék is. xD Meg a Hamlet is meglesz, minden más még beszerzendő listákon van - egy III. Richárdot minél hamarabb szeretnék látni a polcocskámon... És olyanokat, amikben egyszerre csak egy darab van. xD Igényes barom vagyok, tudom.)

Viszont nem rég olyan jó vásárt csináltam! (A Mexicó-i úton, a kisföldalatti aluljáróján túl van egy könyvesbolt, ahol kérem mindennap változó kínálatú könyvek foglalnak helyet - és némelyik olcsóbb mint a Könyvudvarban! O.o) Még tavaly, amikor vettük a trubadúrokat és a középkor világi irodalmát a lovag-énekeken túl, Bacsó ajánlotta az Udvariatlan Szerelem c. antalógiát, amibe az obszcén és pajzán trubadúrversek fordításait válogatták bele neves irodalmárok. És hát szembejött velem a kötet, én meg, lévén rajongok a trubadúr-énekekért, úgy csaptam le rá, mint egy keselyű.

Namost, a borítóban láttam, hogy 5000 pénzbe fájna, bolti áron. Mivel mindig kedvezményeket adnak, ezért gondotlam, hogy 2000-nél nem lesz drágább, hát magammal vittem a pulthoz. 1000-be fájt eredetileg, de az eladó felhívta szíves figyelmem egy szakadásra a borítón, a könyv hátlapján - amit azóta sikeresen restauráltam egy kis Technocollal - és ezért 700-ért adja.

Igen. Ötezer forintos könyvet, hétszáz forintért. <3 Nem semmi, mi? Szóval, ez nem lehet véletlen. xD (Tudom már, hogy mivel lehet még meglepni: Moliére - A Fösvény drámakötet is bármikor landolhat nálam, meg akár a Tartouffe is. ^^)

Jaaaj, és ki ne hagyjam! Drámakörös vagyok. <3 És A Fösvényt fogjuk játszani. x3 Már alig várom! (Ugyan a szerepek még nem világosak, de haladunk. xD) Péntekente vannak a próbák, nyolcadik órától kifulladásig - tegnap pölö fél nyolcra sikerült hazaérnem. De az elején Demeter tanárnő kiosztott egy áldozati-rituálén hsznált szöveget, és játszottunk áldozósdit - először elkántáltuk a verset, doboltunk hozzá, aztán körbeálltunk a ,,tűz" körül, és ritmusgyakorlat volt, aztán jöhetett az "áldozás": mindenki dobogta a tititá rimust egyszer, aztán közeledhetett vagy távolodhatott az áldozattól, aki a kör közepén állt. Bármilen mozdulatot tehetett felé, és a többieknek utánozniuk kellett - tehát pölö, ha a dobogó illető közelebb lépet fél métert, akkor a többiek is közelebb léptek, ha odlalra fordult a többiek is, ha távolodott a többiek is, satöbbi.

Tök vicces volt, főként, hogy én játszottam az áldozatot. =D (Erről nekem miért jutnak eszembe mindig a druidák? XD Fene se tudja - lehet, hogy túl sok volt a Zárófeladat, és azért vagyok ennyire rájuk kattanva... xD) Mindenesetre, a végmozdulat, amikor mindenki kábé karnyújtásnyira volt tőlem, és egyszerre nyúltak felém, én meg térdre csúsztam védekezőn a fejem felé emelve a kezeimet, haláli volt. Ijesztő, de... Hogy is mondjam... Nem úgy rémített meg, hogy nem tudtam mihez kezdjek, hanem olyan vérpezsdítően ijesztő, ami cselekvésre sarkallja az embert. (Jobban nem tudom körbeírni azt az érzést. xD Ki kell próbálni.)

Aztán átment bizalomjátékozásba az áldozati-rituálénk, és engem, mint áldozatot lökdöstek jobbra-balra. xD Az nekem tetszett - nem értem a többiek miért nem merték bevállalni. xD Én mentem volna még egy kört is. =P

Mindenesetre, a kis áldozati-versike és a kántálás meg a rituálé-játék megihletett - szóval lehet hogy majd kapni fog a nép egy alkotást, amiben visszaköszön... xD (Bár,a  legjobb lenne filmre venni, kidolgozott koreográfiával, mert az, amit kiötlöttem rá, szinte leírhatatlan... De megpróbálkozom vele. =P)

Nnnna, és asszem ennyi elég is belőlem mára, mert fáradok. xD Szóval, bye-bye! Chuu~! ^w^

Címkék: vásárlás könyv suli napló kelták eötvös őrültségek színészkedés darren shan

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr532288780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Miss Rose 2010.10.03. 19:51:15

Lollykám! Írjál már valami frisset! XD

Tadeshi 2010.10.03. 20:16:12

Parancsolj, következő bejegyzés, olvasd. XD
süti beállítások módosítása