Mentsük meg Júliát!

 2010.07.05. 15:55

Amikor valahogy a kezembe keveredett a Twilight első kötetete - Vörös Pöttyös Könyv - esküszöm, hat fejezet után lecsaptam, hogy én ezt nem bírom tovább. (Uncsi volt. Vagy lehet, csak nem volt türelmem kivárni a kétszázadik oldalt, hogy valami végre történjen. XD) Minden esetre, onnantól kezdve kerültem a Vörös Pöttyös Könyveket. ^^

És akkor most itt van Ez. Mentsük meg Júliát! Írta: Suzanne Selfors. A borítóján egy reneszánsz ruhába öltözött, 14 éves forma lányka portréja, akár Júlia is lehetne - azzal a különbséggel, hogy Júlia minden bizonnyal nem fújt rágóból buborékot, és nem hordott divatos, sötétített napszemüveget a fűzőjére tűzve. És persze, a cím alatt ott a jelzés: ,,fine selection", és egy kidudorodó, piros pötty jelzi, hogy a könyv bizony ugyanabba a kategóriába tartozik, mint Alkonyat.

Véleményem? Konkrétan az elmúlt három óra alatt olvastam ki a 290 oldalas regényt, és szerintem kibaszottjó. x3 (Oké, talán van valami köze ahhoz, hgoy Shakespeare-fan vagyok, színésznő akarok lenni, és a többi és a többi. xD) A történet lényegében, hogy Mimi Wallford, 17 éves színésznő a háta közepére kívánja a színjátszást, és ő orvos akarna lenni, de zsarnokoskodó édesanyja nem hagyja, hogy azt tegye, amit akar. (Meg kell mondjam, a szerző telibetalált ezzel a vonulattal. xD Hogy mennyire simerős érzés, amikor a szülők akarják megmondani, mi neked a legjobb... Maszlag. TE tudod, hgoy hogy lesz NEKED jó.)

Szóval, Mimi-kedves meg akar szökni, és egy nap sikerül is neki, a Romeó és Júlia utolsó Broadway-i előadásánál, nem hajlandó kimenni a színpadra, összeveszik édesanyjával, és összetörik a medálja, amit Mary nénikéjétől kapott ajándékba - Mary néni Los Angelesben lakik, és magánklinikája van egyébként - és a medál amúgy Shakespeare-medál névre volt ekresztelve. (Csak azért, mert a benne levő hamu elvileg Shakespeare elégett tollának hamvai... És nem csak elvileg.)

Szóval, a medál összetörik, a hamu szerteszét száll, és Mimi, Romeójával - Troy Summer - elkerül a 16. századi Veronába, és találkozik az igazi Júliával - egy 14 éves, csintalan, pimasz bestia, aki bármit emgtenne azért, hogy ne kelljen feleségül mennie a perverz Páris herceghez.

Mimi kedves pedig nem hajlandó tétlenül nézni, hogy ez a kedves lány végül öngyilkos legyen, hanem kezébe veszi az irányítást - vagyis a lúdtollat - és felkészül arra, hogy átírja a világ legismertebb tragédiáját...

Nekem nagyon tetszett. x3 Életemben először szimpatikusnak tartottam a női - NŐI - főszereplőt. De talán csak azért, mert nem az a ,,jézusom, azt hiszem szeretem, de lehet, hgoy mégsem" típusú gondolkodásmóddal bíró hölgyemény - igen, Troyjal kapcsolatban gondolom ezt a viselkedési formát xD - hanem megpróbálja azt a látszatot kelteni, hgoy őt tökéletesen hidegen hagyja álmai sráca. Ettől függetlenül féltékeny, hogy a srác másokkal randizik - hetente. xD (Hm... Tsundereeee! xD)

Szóval, cska ajánlani tudom mindenkinek. x3 (Örülök, hogy a VPK nem csak vámpíros meg vérfarakasos könyveket ad ki. Valamiért nekem azok nem jönnek be. Hm, Valamiért. [Maradjunk annyiban, hogy egy vámpír csak füstölögjön el a napon, és ne csillogjon. Nomeg transzplantációval csináljanak új vámpírokat, és ne vámpírméreggel. xD])

Nnna, asszem erről a köynvről ennyit. xD Ja, egyébként, kölcsönkönyv, Lucától kaptam kölcsön. A másik, Frutól, A halál kémiája Simon Beckett tollából. Kurvajó krimi, és váááá... ! Több krimi-sztorit kéne olvasgatnom. xD (De csak Gilbert és Larithen miatt... Hjaaaaa... Őket is írni kéne... xD Csak még nem találtam ki, hogy fessen a második hulla. xD)

Nnnnna, és asszem megyek is. Ennyi akartam lenni. Bye-bye! ^^

Címkék: ajánló könyv napló színészkedés

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr372131175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tune-chan 2010.07.07. 11:43:10

Nem szorosan idevág, sőőőt... De meg kell osztanom veled!
Nos, először is, remélem, csuklasz. xD Hogy miért? Tizenegyfele megszállott az ihlet, ezért leültem rajzolni, tudván, most véghezviszem azt, amit már 37 -vagy több- napja meg kellett volna tennem: Asust papírra vetem, a te névnapi ajándékod.
Jelentem a fiú tényleg az én fiam - nem hagyja adja magát könnyen. A fejformája végre, megvan, ráfoghatom hogy az övé, a hajával együtt... De az arca... Argh... Szóval most téged szidlak, hogy ilyet kitaláltál - nem is őt. xD

Hogy ne csak off legyen: A piros pöttyös könyvekhez én is hasonlatosan álltam, amíg Zsófi barátosném rá nem mutatott: Böszörményi Gyula 9...8...7... című kötete is az. (meg a 6...5...4... és a 3...2...1... Apropó! Ezeket is el kéne olvasni majd egyszer... Hmmmz... Meg befejezni a Gergő és az Álomvámpírokat. xD)

Ja, amúgy, hogy te is emlegethess engem: nem olvastam el a bejegyzést csak felületesen. xD

Bocs, hogy teleszemetelem a blogod. xD Nyugodtan töröld a bejegyzést. xD

Tadeshi 2010.07.07. 11:51:50

@Tune-chan: Tizenegykor irtózatosan elkezdtem köhögni - minősíthető csuklásnak? XD
És jááááá, ASUUUUUS!!! x3 Khm, egen. (Kaian és Nereus kezesebbek voltak. xD Jó, egyiknek se volt választása, vagy lerajzolódnak, vagy kiradírozom őket, ahhoz meg túl nagy az egójuk, hogy csak úgy hagyják. x'D)
ÉN találtam ki? XDDDD Jó. xD

Komolyan piros pöttyös...?! O_O Nem mondod?!?! Nem gondoltam volna... O.o És hm, egen, el köllene olvasni, valóban... xD Esetleg... Nincs kedved...? XD

Oké, emlegetlek... Nem írom le, mert azt írtad, csak emlegesselek, de tudd, hogy nagyon hosszú monológban emlegettelek. xD

Nem szemét. Amíg értelmes hozzászólás - és sztem az XD - addig egy kommentet se törlök. Jó, a kedves kritikusom kommentje nem volt épp értelmes - illetve értelme volt, csak kicsit félreértelmezett... xD - mégis megmaradt. xD Szóval, itt maradsz. =P (Meg aztán, ha már válaszoltam rá... xD)

Luca0707 2010.07.07. 18:37:15

16 éves letteeeeeem!^^

Tadeshi 2010.07.07. 19:01:40

@Lola07: Tudooooooooom! XDDDDD Boldog szülinapot! XD

Luca0707 2010.07.07. 19:11:27

Köszi! Olyan nagynak érzem magam és már csak 2 év, oszt itt a 18!^^

Tadeshi 2010.07.07. 19:12:25

@Lola07: És aztán jön a szabadsááááág! x3

Tadeshi 2010.07.07. 20:23:53

@Lola07: Yup. És a saját lakás. xD
süti beállítások módosítása