Szülinaaaaaaap! x3

 2010.03.20. 22:22

Hát, hölgyek, s urak - ha jár erre olyan xD - ezennel bejelentem, ma lettem... *számol* 316 éves! x3 (Viccet félretéve, 16 lettem. xD)

S lássuk, mit is csináltam eme csodagyönyörű napon, március 20-án? Először is 7:45-kor ébredtem - akkor lettem ténylegesen 16 éves, ugyebár - aztán nyolcig visszaaludtam. xD Aztán nyolckor mosolyogva kiléptem szobámból, s kaptam nagy öleléseket, meg Boldog Szülinapot! kiáltásokat. ^^

Kilencre mentem zenekarra, s szétosztottam egy tábla csokit a süznetben. xD Meg megkaptam kölcsönbe Éva néni gitárját, hogy szombatig gyakoroljak őrajta. És a szombaton esedékes versenyen - uram isten, szombaton verseny! Ez most realizálódott bennem... xD - is azon játsszak. (Hans... *szipp* Remélem, nem haragszik meg...)

Aztááán... OMFG, nem megy most a napmesélés. xD Zenekar után Lucával hozott össze a véletlen, s kaptam tőle egy egész tábla csokit, meg egy szépségetes virágocskát. ^^ (Amit poénból legazoztam... ^^" Szerencésre nem vette komolyan. *shu*)

Aztán sétáltunk, megbeszéltük, hogy kéne írni Bloody Mary-t, de ahhoz huzamosabb időre össze kellene minket zárni, a BM vázlatfüzetével, egy tollal - meg esetleg két székkel és egy asztallal. xD Ellenben visszatértünk egy régebbi szerepünkhöz, Riyuhoz és Aihoz - kalózos - mert Josht és Louit kellene nekem összheoznom - mindkét karaktert én játszom. xD És mivel még nem ötlöttem ki a konkrét szitut, csak halványan ködösen van jelen az elmémben, ezért még várat magára - pedig kuuurva nagy lesz, ha meg lesz teljesen. xD

Aztáán... Hazaértem, letettem Éva néni gitárját Hans mellé, hogy ismerkedjenek - Hans, ne haraguuuuudj, kérleeeeek! *sír* - aztáááán... Elfogyasztottuk az ünnepi ebédet, ami direkt az én kérésemre ragu volt. ^^ Eztán felöltöztünk, s elkocsikáztunk Au-chanba nekem ajándékot venni. x3

Gazdagodtam egy fekete felsővel, aminek az alja gumírozott, felül pedig csónaknyakú, valamint denevérujjas... És valami üüüberszexi. x3 Az a ruha aztán szerelem volt első látásra. xD (Valamiért azok a ruhák, amiket meglátok, és kijelentem, hogy ez KELL, jól állnak. Ez volt a helyzet a korábban leírt pókos-gitáros-rózsás felsővel, a két farmerral, és most ez...) Ezen kívül, másik fall-in-love ruha: vörös, spagettipántos, V-nyakú, mélyen dekoltált topp. El volt rejtve egy fogasnyi ruha mögé, de kiszúrtam, és megvetettem faterral, még ha először olyan sápadt képpel is bámult rám, mintha a washingtoni Fehér Házat mázolták volna a képére. ^^

Hjaj... Boldog vagyok. ^^ Igen, mégha fater és Évi egész nap vitáztak is, mégha egyfolytában rodítoztak is az öcsémmel, mégha én is kaptam egy-két nem éppen kedves megjegyzést, akkor is boldog vagyok, és csak azért se fogja senki se elrontani a szülinapi hangualtomat, és pont. xD

Aztááán, elmentünk fagyizni a centire, és kaptam cukorszórásos vérnarancsot és csokit. ^^ (A San Marino a legjobb hely - a Szamóca után. A legfinomabb vérnarancs-fagyit lehet kapni! x3)

Aztááán... Hazajöttünk. Megkaptam a kígóytortámat. (Ami egy bejgli akaródzik lenni, csak kör alakú sütőformában sül ki, ezért torta-formája van. xD Igen, ez az én egyedi tortám, senki másnak nincs ilyenje! <3 Már öt éves korom óta? XD)

Az is élmény volt... 16... Emberek, olyan szép szám. Sweet Sixteen. Elsős koromban mennyit álmodoztam, hogy hűűű, majd ha tizenhat leszek, hűűű, akkor de jó lesz, hűű... És most tessék, ennyi lettem. xD Khm, node, torta... Kívántam, méghozzá azt, hogy...

Aztán elfújtam a gyertyákat. ^^ És megragadtam a tortát és felvittem. xD Aztán fent bevártam ősöket, majd nekikezdtem a torta felszabdalásának. xD (Imádnivalóan festhettem a 25 centis konyhakéssel a kezemben, bárgyú vigyorral arcomon. xD) Szétosztottam, fater evett egy szeletet, majd leheveredett a kanapéra, és innentől kezdve ő kérem kizárta magát az ünneplésből. Hát jó. Nem mondok semmit - nem akarom lehúzni a jókedvemet. xD

Aztán... Három szelet bejgli betakarítása után elővettem a Cassisom. (Utoljára ballagás után ittam belőle... azóta csak érettebb lett, esküszöm!) Évivel koccintottunk - mivel fater nem volt hajlandó -.-" - bevonultunk a szobámba, és kortyolgattuk az én édes feketeribizlilikőrömet...

Imádom. Nem, nem vagyok alkoholista, és nem is leszek, de ennek a likőrnek annyira finom és utánozhatatlan íze van, hogy hű... Erős illatú, karakteres ízű... Kesernyés-édes, olyan, mint a ribizlilé, csak sűrűbb, és miután lenyeled, még végigégeti a torkodat az alkohol. =D (S minél lassabban iszod, annál később jelentkezik a szokásos halántéktáji bizsergés. xD)

Szóval, a Créme de Cassis élmény volt, ezúttal is. (Amúgy, még Franciaországból hoztam, amikor nagyiékkal voltunk borkóstoláson, akkor kóstoltattak ilyet is, és annyira megízlett, hogy vettem belőle egy üveggel. xD [Az senkit nem zavart, hogy 15 évesen ittam végig a borkínálatukat. xD])

És... Cassisozás után ihletem támadt. Versre. ^^ Úgyhogy, be is raknám, had élvezze a ekdves ovlasóközönség. ^^

Vörös abszint

Színe mint a rózsa,
Mely arcomon kigyúl.
Ihletem szólítja
E rőt palástos úr.

Íze fanyar-édes,
Ég belé a torkom,
Csókjától lesz véres
Szomjazó ajakom.

Lassú táncra kér fel,
S minden fordulásra
Elmém egy rímet lel,
Testem hideg rázza.

Pillantása bordó
Melyet enyémbe fúr,
Szépségére nincs szó,
Múzsám lész ez ifjú.

Szerelem, nem vitás,
Mi más lehetne még?
Borospoháron át
Megtörő, ezüst fény?

Vigyázz, te lány, mert ím
E szerelem biz öl,
Aljasul elvakít,
És lásd, nyomorba dönt!

Ám mielőtt bármit
Szólhatnék még hozzá,
Ő elillan: volt, nincs!
Már csak emlékfoszlány.

No, milyen? ^^ Ahhoz képest, hogy enyhén becsiccsentve írtam, egész csini. xD (Igen, Ihlet ezek szerint alkoholista, és Cassisra jön hozzám. xD)

Úgy... Egyébként, ha már itt tartunk, be akarom rakni a dalszövegeket, amiket eddig sikerült megalkotnom! x3 Az első egy nagyon nagyon rögtönzött szösszenet, a szerepben drága Nath éppen akkor találta ki. Meg persze Nathen keresztül én. xD

Háromezer éve már
Minden este vágyom rád,
Szemem minden egyes jött-ment

Ringyó szemében téged lát

Kívánlak, enyém vagy már,
Érzed, ahogy sodor az ár?
Nem fogod, ha véred minden cseppje
 Az én szívem járja át!

Érzem minden remegésed,
Hallom elfolytott nyögésed,
Karjaim közt halsz most, érzed?

Iiiiiiigen, ez vala. Iiiiiiiigen, borzasztó. xD De hát istenem, rögtönöztem. xDTessék elfogadni. xD

A másik már jobb - azt valahogy éjfél és hajnali egy óra között sikerült megírnom. xD

Egy pillantásod volt csupán
Egy csábos mosoly, mi lustán
Vonaglott végig arcodon
Elérve: mindenem vacogjon

Reszkessen testem, gyötörjön vágy
Padlóra vert e démoni báj
Mire vársz még, rajta hát
Tagadd meg atyád, s dobd el ruhád

Ref: Hidd el, édes, majd a csúcsra
Én juttatlak újra, s újra


Látom, kétkedsz, nevetsz de már
Késő, ruhád szakad, s lent áll
Dagadozva, mi majd benned
Jár, hangod nyög, tested reszket

Sikíts, ahogy csak tudsz, édes
Halljam hangod, kérjen kéjes
Nyögésekkel folytatásért,
Úgy nyögj, mint még soha másért

Ref: Hidd el, édes, majd a csúcsra
Én juttatlak újra, s újra

Oh, mondd, te drága, tested még szűz?
Nem értintett még ilyen tűz
Mi most perzsel, éget, kíván
Belül feszít, és te sírván

Könyörögsz, hogy fejezzem be
A kéj-kínt adjam meg végre
Minden egyes izmod feszül
Élvezel szeretőddel együtt.

Ref. 2x

Na-na-na? x3 (Rosie szeirnt szexuális. Kishi szerint szintúgy. Luca szerint - mily meglepő - szintúgy. xD) Tudjátok mit? Szerintem is. XD Egyébként mindenki felfedezte a Rómeó és Júlia egyik sorát átköltve, ugye? ^^

No, versről s dalszövegről asszem ennyit. Több nincs... *gondolkodik* Nem, tényleg nincs. xD Ellenben, ami van! Raaaaaajzooook! x3 Bezooony, Fru beszkennelt nekem mindent - örök hálám üldözni fogja élete végéig XD - és... És szerintem rajzokat csak holnap kap a nép... xD Mert én már hulla vagyok. xD De segond. ^^" 

Holnap tanulni fogok, és találkozom Kishivel háromkor. ^^ Már lassan lyukas lesz az oldalam a kíváncsiságtól. xD No, de mára lépek, örüljön a nép, hogy biztosítottam neki olvasnivalót, lehet műelemezni bátran. xD Nu, én meg lépek lefele. Bye-bye! ^w^

Címkék: vers születésnap gitár napló dalszöveg ruhák

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr891855545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Miss Rose 2010.03.21. 09:13:00

Itt is, utólag is boldog szülinapot! =)

Tune-chan 2010.03.21. 10:13:44

Egen, boldog szülinapot. Örülök, hogy neked nem romlott le a kedved, mint egyeseknek, január 11-én... :)

(és igen, direkt csinálom. xD)

Tadeshi 2010.03.21. 11:36:15

@Miss Rose: Itt is, utólag is köszönöm. ^^

@Tune-chan: Csak-azért-is/-sem típus vagyok. xD Ha valaki direkt arra játszik, hogy elkedvtelenítsen, akkor csak-azért-se adom meg neki ezt az örömöt. ^^ (Sors meg bekaphatja. xD)
(Direkt?! Direkt nem írsz véleményt a műveimről?! XD És direkt írsz csak ilyen kis nyúlfarknyit?! XDDD)
süti beállítások módosítása