De még mielőtt rátérnék nagyon a folytatásra, először leírom, mit csináltam ma. ... Lényegében semmi érdemlegeset... ^^" Illetve, elvittem óráshoz az én kicsinyke zsebórámat, és 750 pénzembe fájt egy kibebaszott, fél centi átmérőjű elem... Szerintetek? Rablás... Oké, gazdasági válság van, de azért mégis... (A ruhavágás is 1200-ba fáj manapság, nem kereken ezerbe... Jájj, mi lesz még itt? A buszjegy is már 300 pénz... xD Vazzeeee! XD Állambácsi ezen akar meggazdagodni? Mert hogy spórolni nem sikerült, az tuti. xD) De, órajavíttatáson kívül még olvastam is. Majd arról is felkerül kritika - három, mert újabban három regényt sikerült olvasnom, ill. a harmadik még olvasás alatt áll - csak még előtte nem ártana befejezni a nyaralás leírását. xD Hol is tartottam tegnap...? Jah, megvan...

Szóval, a megérkezés, 19-e, ha csakugyan nem csal az időérzékem. (Márpedig, mióta jár az én édes kis zsebórám, az időérzékem is visszatért. xD Megmagyarázhatatlan dolog, hogy miért, de amikor Paris - ez a neve - megállt görögben, akkor vesztettem el az időérzékem. Ma meg már újra jár, és visszatért. xD) olyan kettő körül, vagy három körül, nem emlékszem már, érkeztünk meg, s be is jelenetkeztünk a Thalatta Campingbe. Ahol is, szerintem nem valami ügyfélbarát recepció volt, mert az illető üveg mögött volt, és valami cetlit kellett kitölteni. Name, car, meg ilyenek. Én becsületesen ki is töltöttem. =) 

Eztán, bevonultunk a kepmingbe. Jó nagy volt, és mi a legvégébe kaptunk sátorhelyet. xD De kafa volt. Leparkoltunk, és akkor faterék mit mondanak? Sátorállítás, gyerekek! xD Ami úgy történt, hogy ugye mi hoztunk egy hatszemélyes sátrat, Jenőék meg egy négyszemélyeset. Igazság szerint, a hat és négy szeméyles között semmi különbség nem volt, csak a színük. De emberre mind a kettőben négy ember fért el. xD És rájöttem, hogy a sátorfelállítás kurvára nem valami élménydús dolog. Illetve, ha az embernél nincs kalapács, amivel a kifeszítő pöcköket lehet beleütni a földbe, merthogy puszta kézi meg lábi nyomásra nem nagyon voltak hajlandóak belemélyedni a földbe. De, fater előszedett egy multifunkciós - ásó, kalapács, kés egyben - szerkezetet, és azzal ütlegeltük le a pöcköket. Amit főként Trisztán végzett, sipákolt is érte, de ő kiáltozott, ghoy én akarom ütni, én akarom! Akkor üthette. De akkor az nem volt jó. Ki érti a kisöccsöket...?

Viszont én is ütöttem, mert Titá - nyaralás alatt így neveztük el, mert Ricsike mindig ezt ordította neki XD - rosszul lett. Biztos sokat hajlongott előre, vagy valami iylesmi. Úgyhogy én is püföltem a pöcköket, dögivel, erősen, mert nekem valamiért az istennek nem akartak belemenni a földbe! És már tiszta ideg voltam, hogy ,,mennyé' má' bele, te tetves pöcök!" de az csak nem ment. És egy ilyen nagoyn felhúzott állapotban nekilódult ütésem következtében véletlenül nem a pöcökre vágtam rá, hanem a hüvelykujjamra... Megjegyzem, még mindig látszik a véraláfutás akörmöm alatt... Sőt, az ütés utáni másodpercekben még vérzett is, és fájt, meg szúrt. Tudjátok, milyen szar, amikor teli erőből rácsaptok egy fémkalapáccsal a körömágyatokra...? xD Kurva szar, ne próbáljátok ki. xD Középkori kínzómódszernek elmenne, az tuti!

Úgyhogy sikeresen munkaképtelenné váltam a sátorfelállítás további, befejező mozzanataira. De, végül, egy óra szarakodás után felállt mind a két... sátor. És akkor jöt egy ebéd, mivel az elindulás óta sneki nem evett semmi érdemlegeset, csak szendvicset. xD LEcsó lett a kaja, meg rántotta, mert fater és én nem esszük a lecsót. De sajna, a darazsak mindkettőt eszik. xD Uuuuutálom az ilyen randa, zümmögő veszedelmeket, de tényleg! XD Ki találta ki őket?! És miért nem csapta agyon az elsőt?! Érthetetlen...

Ámde, az ebéd után, meg a mosogatás után - hogy én mennyire utálok műanyag, hajlongó poharakat mosogatni, az leírhatatlan... - végre mehettünk fürdeniiiii! A tengerbe, bezony ááám! X3 Annyira jó volt! Kellemes víz - amire mindenki más borzongott, meg libabőrös lett, holott szerintem tök kellemesen meleg volt - amibe egyből fejest ugrottam. x3 A sós víz ugyan majd kicsípte először a szememet, de nem érdekelt. xD Tenger, ez volt a lényeg, és hogy csodás, kristálytiszta, hullámzó vízben pancsikolhattam. ^^

És fröcsköltem a népet, meg víz alá nyomtam őket, ahogy kellett. xD Mondjuk, Öcsi - Jenő fia, Tomi, csak mi Öcsizzük, én főként, mert megtehetem, ugyanis egy évvel fiatalabb nálam xD - is rendesen nyomta víz alá Titát. (Megérdemelte mondjuk. xD Mi meg Pankával mindig mondtuk, hogy ,,melegszik a víz" xD) Szóval, az első nap így telt el. A közös zuhanyzótól, fogmosástól, és végül a hálófülke felosztástól eltekintve egész kellemes volt. ^^ A sátorban én kerültem Jenőék sátrába, Pankával, Öcsi meg ment Titához. És gyanús mocorgásoknak voltunk tanúi, és fater meg is kérdezte, hogy mi van, melegfront? Mire Öcsi: Nem, fent van az erényövem! xD 

Aztán aludtunk. Illetve, én még elalvás előtt játszottam Panka mobilján, mert volt rajta egy kurva jó kártyás játék, és ki is nyitottam egy új kaszinót neki, asszem Riót, vagy én nem is tudom... Mindegy, de jól elvoltam a Free Cell nevezetű kártyajátékkal, és nyertem neki egy csomó pénzt. ^^ Aztán amikor elkezdtem elvesztegetni a játékokat, úgy döntöttem, hogy inkább feladom, és húzok aludni. xD És aztán másnap nyoooolt - remélem - körül ébredtem arra, hogy, ,,Anya, deje kiii!" Igen, kedves, édes, kisöcsém, Ricsike. xD Ha nem engem, vagy a Titát, akkor az anyját keltegeti. xD

Aznap reggel elég kényelmetlenül ugyan, de megreggeliztünk, aztán mentünk fürdeni. Csak ezúttal másik strandra. Sykiába, aminek a neve ha jól tudom ,,Arany Part"-ot jelent, nem is ok nélkül, ugyanis, ha az ember figyelmesen nézegeti a homokot, amit a hullámok nyaldosnak, hamar észreveszi, hogy csillog. Feltűnően csillog, ráadásul, a hullámokban apró, aranyszínű csillámok úszkálnak, amik félreérthetetlenül aranynak kell, hogy legyenek.

Megjegyzem, nem jöttem rá, hogy mik azok. xD Én váltig állítom, ghoy arany,d e aztán lehet, hgoy Bolondok Aranya, (mámrint nem a manga, hanem pirit xD) mert ugye nem minden arany, ami fénylik. De egy szó, mint száz, gyönyörű Sykiában a tengerpart, az meg különösen tetszett, hogy át lehetett úszni egy sziklás részen, és a sziklákon túl újabb tengerpart volt, ahol hatalmas hullámok voltak. xD Csak minket nem engedtek oda a sziklákhoz. De én akkor is odamentem, és találtam csigaházat. ^^

Meg Pankával kitaláltunk egy dalt is. (Ok: Amikor a sziklák mellett úsztunk el, akkor sikított, ghyo ,,ne, a sziklához ne!", akkor kérdeztem, ghyo miért, tán fél a sziklától? Mondta, ghyo igen. Na mondom, pedig abból nem is csináltak horrofilmet... És itt beindult az olajozott gépezet, azaz a fogaskereke milliárdjai az agyamban. xD) A dal így hangzik/olvasódik:

Szikla szélén állok, 
S mélybe nézek én,
Látok egy pasast,
Ki nagoyn nevetgél.

Jobban nézem én,
S látom, mit csinált:
Embert ölt emg éppen,
Mert halálmániás. (No komment, jobb rímet nem találtunk. xD)

Rám nézett, s mondá:
,,Te te jössz ez után!"
Hátrahőköltem, és
Futni kezdtem hát.

Beteg, mi? XD És tovább nem jutottunk vele. XD Délben egyébként kajáltunk, soksok midennt, én souvlakit ettem, de volt ott sültkrumpli, rák, tintahal, görög saláta, sertésszelet, s minden, mi szem-szájnak ingere, s mit meg bírtam rendelni. (Jut is eszembe, a kilenc fős társaságban én beszéltem egyedül angolul. xD Mármint, én beszéltem egyedül oylan szinten, hogy 11 napig életben maradjunk kint. xD A többiek csak nyögdécseltek. =P)

Aztán, még hullámoztunk sokat a másik parton. (Ha egyszer tengerközelbe kerültök, és nagyok a hullámok, próbáljátok ki, hogy beleültök egy úszógumiba, és ha van veletek valaki, kérjétek meg, hogy lökjön bele a hullámba. Kurva jóóó! xD) Aztán indultunk vissza a kempingbe. És még mentünk éjjeli pancsolásra is. ^^ Ami úgy nézett ki, hogy mi Jenővel elmentünk, hogy visszadjuk az elektromosságos adaptert, amivel áramot tudtunk szerezni, de aztán meggodnoltuk magunkat, és nem adtuk vissza. xD

Aztán, mire visszaértünk a sátorhoz, már senkinek se híre, se hamva. Pedig azt mondták, emgvárnak minket. De ezek szerint, tévedtünk. Hát jó, útnak indultunk mi is, és ott voltak a strandon. xD És jött Öcsinek egy nagyon elmebeteg ötlete: Ássuk be magunkat a homokba! xD Panka közölte, hogy ennél nagyobb baromságot még életében nem hallott. Titá közölte, hogy márpedig ő nem ássa be magát. Én: IGEN!! Gyerünk, ássunk!! xD (Azért látszik, ki mennyire elmeroggyant. xD) 

Szóval, elkezdtünk ásni. Mire én kitaláltam, hogy olyan, mintha a sírunkat ásnánk, jött a játék neve: Ásd el magad, Haláli lesz! xD (Khm, asszem ezennel kivívtam a Hiperelmeroggyant címet. xD) De, végül elástuk magunkat. xD S az volt a lényeg ugye, hogy ki bírja tovább a homok alatt. Öcsinek viszketett a hasa, és nem tudta megvaakrni, én röhögőgörcsöt akartam volna kapni, amit viszont nem akartam, mert akkor leröhögtem volna magamról az összes homokot - hülyén olvasódik, de igazXD - úgyhogy kiegyeztünk egy döntetlenben. xD Aztán kimásztunk a Sírunkból, és belegázoltunk a vízbe, hogy kimossuk a fürdőruhánkból a homokot. XD (Meglehetősen kellemetlen érzés. De azért próbáljátok ki! XD) 

Aztán elhatároztuk, hogy Öcsivel tömegsírba temetkezünk. xD El is kezdtünk ásni, mint a félőrültek. xD És be is temetkeztünk a Tömegsírunkba. xD (Azt bánom, hgoy erről nem készült fotó. xD De majd jövőre! XD) Aztán, lefürödtünk, és még, miután szép tiszták lettünk, faterral, Jenővel és Öcsivel egy fini fagfyi után útrakeltünk, hogy szerezzünk másik szállást, mert a kepming nem hogy drága volt, de még kényelmetlen is! xD Úgyhogy kimentünk az autóútera - gyalog xD - és lementünk egy lejáróval arrébb, hátha ott van szabad apartman, vagy ilyesmi. Három kempinget átnéztünk - első: nyak és tökvakarós, dagadék hapsi, ki közli, hogy minden fullon van, második: szimpi, kicsit dundibb, Nina nevű hölgy, aki nagoyn is kedvesen közölte, hgoy van egy hodájnagy, szabad apartmanja, ahol mind kényelmesen elférünk, harmadik: németül tudó nénike, akinek az unokája tolmácsolt, de ami volt, kicsi volt.) A második lehetőséget válaszottuk. ^^

Csak ez nem ment ám olyan könnyeden, de nem bizony. Nina mondta, hogy jelenleg kong az ürességtől, de. Öt éjszakát lehetnénk benne csupán, mert azutánra már bérbe van adva, az illető lefoglalta még januárban arra az időpontra. (Hát felépítése: Konyha, fürdő, nappali, kisszoba, egy franciaággyal a földszinten, le egy lépcső a pinceszintre, ott két szoba, egyik franciágyas, másik különágyas, nappaliban a heverőn még két ember elfért.) Mondtam, hogy meg kell konzultálni a csipet-csapat többi tagjával is, mert ugye a nők döntenek. XD 

Az odáig rendben van, csakhogy, ő reggel kilencig vár egy hívást egy thessaloniki pasastól, aki szintén ki szeretné venni azt az apartmant, de holnap reggel kilenckor hívná, ghyo akkor most jön-e vagy sem. Ergo, nekünk addig dönteni kell. Nincs mese, vissza kepmingbe - kaptam útközben egy nyalókát is, a sozlgálataimért XD - hogy hölgyekkel közöljük az információt. (Mondjuk, ott maradt még Ricsi és Titá is, ám amikor közöltem, hgoy nem mindenki hölgy, Öcsi beszólt: Bocs, akkor a lányokkal és Ricsivel. XD Jót nevettünk. xD) 

Majd mikor közöltük a hölgyekkel és Ricsivel - xD - a dolgot, elhatároztuk, hogy holnap reggel hétkor kelés, és még időben beérünk, hogy rátehessük a kezünket az apartman kulcsára. xD Aztán aludni tértünk, békésen, erőt gyűjtve a másnapi megpróbáltatásokra, a sátorfaszedésre, valamint a kicsekkolásra - ami nagoybb fáradalmat rejtett, mint azt ámomban valaha is gondotlam volna. De ne siessünk ennyire előre, ugyanis, az másnap történt, s én most már mennék, mert fáradok. xD

Úgyhogy, ma is két nap eseményeit elregéltem, holnap jövök a következő kettővel. xD Addig is, bye-bye! ^w^

Címkék: görögország napló nyaralás őrültségek úti napló

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr701282124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tune-chan 2009.08.03. 19:48:02

Nem eszel lecsót? Botrány! Remélem az ujjad meg már jobban van...

A Free Cell az egy naggggyon jó játék. Tudtad, hogy magyarul Admirális a neve, s a gépen is rajta van? xD :P

"Nem minden arany, ami fénylik" - mondta a kovács és eldobta az izzó vasdarabot... xD

Ugyan, nem vagy elmeroggyant! vagy akkor legalább annyira, mint én, mert ez jó buli lehet! Én iiiiis! xD

És nem voltál az ígéretedhez hű! Ma már harmadika van! xD Gonoooosz! Pedig olvasnám ám tovább!
Jaj, és annyira irigyellek... Nekem egy nyaralásom se ilyen jó, élménydús, mert őseimmel... nem tudok mit kezdeni, barátkozásra meg képtelen vagyok. Család barátja meg nincs, aki tudná hozni a családját. xD

Tadeshi 2009.08.03. 23:14:57

@Tune-chan: Az ujjam nem fáj, de még midnig rajta van a véraláfutás. xD Szerintem még egydarabig rajta is lesz, mert nem úgy néz ki, mint aki nagyon el akar múlni. XD
Télleg?! Az a játék, amit soha nem értettem, hiába próbáltam?! óóóó, vazz!XDDD NA jólvan, akkor most már nagoybb tudással, újra neki fogok esni az Admirálisnak. =P
Mondta a kovács? XD A homok nem volt forró. (Hazudok. Égetett. xD)
NA, emgyek. ^^ LE akarnák vágni. ^^"

Tune-chan 2009.08.04. 10:42:43

@Tadeshi: He-he. Hogy én mennyire szeretem a kártyajátékokat... xD

Jól van, akkor üvöltötte. xD És nem mondom, hogy sajnálom a lábadat, mert az enyém leégett, nem megégett. xD (Éltél már olyat, hogy a lábfejed leég? xD Nem kellemes... Jah és egy gonoszdi szúnyog megcsípett a talpamon!!! xD Most mondd meg! xD)

Tadeshi 2009.08.12. 16:02:50

@Tune-chan: Én nem szoktam leégni, csak lebarnulni...
süti beállítások módosítása