Kimono

 2015.03.09. 21:42

Nna, talán a mai nap utolsó spamje. =D Örülhettek.

De szóval, képzeljétek, bár elég durván lebetegedtem szombaton, és egész vasárnap szenvedtem, illetve ma még írtam egy közepesen vállalható ZH-t is mondattanból - mert hülyegyerek ugye bemegy megírni, bár hótbeteg... - de legalább, ma, amikor hazajöttem, egy jóóó vastag boríték várt itthon, benne a nemrég Lamiának vásárolt kimonóval. x)

(Ilyen használt BJD-ruhás csoportban szereztem, nagyon régóta szemeztem vele, aztán december környékén úgy nézett ki, hogy valaki elviszi, lemondtam róla - de végül januárban újra eladó lett... Úgyhogy ezt égi jelnek értelmeztem, hgoy az a kimonó ide akar jönni. xD És a vicc, hogy nemrég megtudtam, hogy az a lány varrta, aki amúgy pesti, és amúgy loli is, szóval ismerjük egymást. =D)

Nna, de szóval, hadd mutassam meg a drágámat - bár mivel ugye még épp festődik a szívem, ezért most épp elég nagy fejetlenség honol nálunk. Gloria feje sincs itt, Lamiáé se... De legalább a kimonó már itt van. x'D És gyönyörű~

dsc00031.jpg

Igen, így néz ki egy fejetlen BJD. Hontou ni gomennasai. A ruha a lényeg. x'D

dsc00035.jpg

"A vörös szoba" - elnézést, ezt még muszáj megosztanom. xD Csak mert ez se nem szűrő, se nem effekt - ez csak annyi, hogy behúztam mindkét függönyömet az ablakokon - és mivel délután verőfényes napfütés volt, a függönyeim meg ilyen egészen sötét narancssárgák, hát... adtak egy hangulatot a képnek, az tuti. =D (Ha már elol van megkötve az obija a kis kurtizánomnak, adjuk meg a módját. Nekem meg sürgősen meg kell tanulnom, hogy kell rendesen megkötni azt az istenverte obit. x'D)

dsc00057.jpg

Ez pedig itt a legjobb kép a sorozatból. =D Minden látszik, aminek látszania kell, és minden el van rejtve, aminek el kell rejtőznie. xD (Egyébként egyre kreatívabban használom fel az itthon található bűtorokat és berendezési tárgyakat hátterek és kiegészítők gyanánt. A bambusz-fal pölö a nappaliban található, és szőnyegként funkcionál. ='D Nem tudom, nagyi mit gondolt volna rólam, ha feljőve azt látja, hogy a szőnyeget a falnak döntve fotózom a fejnélküli babámat egy vörös kimonóban, a "Párnadal" című, japán erotikus fametszeteket tartalmaző kiskönyvvel. x'D)

Nna, hát asszem ennyi mára belőlem. Ma voltam dokinál, és legnagyobb szerencsémre utasított, hogy lehetőleg egész héten maradjak itthon és igyak sok teát meg pihengessek - szóval ha épp nem lesz jobb dolgom, varrni fogok. Meg rajzolni. Előbbiről meg majd talán teszek fel képet is. Kishi JSK-járól sem ártana - ja igen, csináltam egyet neki szombatra =D - bár még nincs teljesen tökéletesen készen, de majd Sakurameetre megoldom. Csak maradjak életben addig.

Adieu!

Címkék: képek bjd lamia

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr867255157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alessias 2015.03.15. 19:14:28

Ajjj, ez nagyon jóól néz ki!!!!

Tadeshi 2015.03.16. 00:14:15

@Alessias: Köszi~ x3 Úristen, ezer éve nem láttalak itt! * - *
süti beállítások módosítása