Gloria

 2015.03.09. 20:07

Mondtam, hogy spammelni fogok. x) Bocsi~

De Gloria buksija most épp Nanánál van, hogy lekerüljön az orráról az a fura folt - amiről Nana megállapította, hogy magában a gyantában van egy szösz, de igyekszik eltüntetni valahogy (elmondani nem tudom, mennyire hálás vagoyk én ezért * - *) - de mivel a kicsilány mostanában nem nagyon mosoylog velem szemben az asztalon, hát kénytelen vagyok a fotókkal beérni. (Nem bírok betelni a cuki pofijával, olyan széééép~ * - *)

dsc00015.jpg
dsc00018.jpg
Ezeket a suliban fotóztam - megígértem Vikinek, hogy beviszem megmutatni a lányzót, és ha már ennek örömére ellógtunk egy órát, míg ő babázott (megdöbbentően pozitívan reagált a dologra, nem gondoltam volna, hogy ennyire be fog neki jönni a BJD-hobbi =D) addig én csináltam pár képet. De sajnos csak ez a kettő lett vállalható. XD

Viszont utána pár nappal átjött hozzám Fru is, és azon túl, hogy megkaptam a karácsonyi ajándékom - igen, februárban xD (sidenote: ő az övét ehónapban fogja megkapni x'D) - neki is megmutattam a lányzót. ^^ Illetve miután Fru elment, fotóztam egy kicsit a kislányt az ajándékommal~

dsc00019.jpg

Tárá~ (Igen, egy doboz teát kaptam. Azt hiszem, a tea az egyetlen dolog, amit bármilyen alkalomra szívesen kapok. x) Bármilyet és bármekkora mennyiségben. xD Ezt a márkát meg nagyon régóta nézegettem, hogy ki kéne próbálni - szóval Fru nagyon-nagyon ráérzett, minek örülnék. * - *) Amúgy, meglepett, hogy Lamia teste milyen jól be tud ülni törökülésbe. O.o (Egyébként, szerintem Gloria lehetne az English Tea Shop új reklámarca. De komolyan.)

dsc00029.jpg

Szerintem mind egyetérthetünk abban, hogy bármit el lehetne adni egy ilyen cuki pofival a reklámban. =D

dsc00026.jpg

Utolsó kép, esküszöm. xD És azt is megígérem, hogy ma már csak egy spammot fogok feltenni - igen, most pótlom az eddig elmaradt posztokat így egyszerre XD - de úgyis mindjárt jövök. =P

Adieu!

Címkék: képek gloria bjd

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr327254803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alessias 2015.03.15. 19:10:49

És az én ajándékomat még meg se kaptad... Az nem ilyen jól eltalált de nem mondok többet, izgulj csak *evil smile*

Tadeshi 2015.03.16. 00:17:24

@Alessias: Én izgulok - és remélem, te is, hogy te mit fogsz kapni. x) Nem vlami nagy szám, de remélem, örülni fogsz neki. x'D)
süti beállítások módosítása